Ik was daar bij, wat een genotJor-D wrote:https://soundcloud.com/trouwamsterdam/trouw-live-podcast-series-23-sandrien-imprint-weekender-29-09-2014
Related topics
- View the latest post: Broken Balance - Techno Industrial
- View the latest post: New Techno Industrial Mix, Mixed by dave
- View the latest post: Dj Thera @ Techno Parade, Paris, 24 September 2016 - LIVE VIDEO SET
- View the latest post: 24/09/16 - DREAM NATION - After Techno Parade – Paris - France
- View the latest post: B-Freqz - Techno
Active topics in Andere muziek
Moderators
GrrrGeck-o wrote:Ik was daar bij, wat een genotJor-D wrote:https://soundcloud.com/trouwamsterdam/trouw-live-podcast-series-23-sandrien-imprint-weekender-29-09-2014straks maar eens terugluisteren
-
C
Hackler & Kuch <3
Zie net dat ik dus Future Tribes - Deadlock heb gemist, op 1 uur 22 minuten... toen waren we net op weg naar Jones
Zie net dat ik dus Future Tribes - Deadlock heb gemist, op 1 uur 22 minuten... toen waren we net op weg naar Jones
-
SHardtraxxer
- 514 posts member since 2012
- last seen Dec 2018
Knalwerk
View on SoundCloud
View on SoundCloud
Aparte plaat.
Vanavond Dave Clarke and friends en morgen Incognito meets swung
Iets met smaak en anderen in hun waarde laten 
Nou zeg ik laat hem toch prima in zijn waarde
Ben als "noob" gewoon geïntresseerd wat meneer kepro meer naar swung toetrekt tegenover awake. Misschien wat droog geformuleerd, maar daar kwam het op neer. Als hij bijvoorbeeld reageert artiest x wil ik echt niet missen, is het voor mij misschien de moeite waard om me daar in te verdiepen. 
Check van de Schwung lineup wat mij betreft in ieder geval eens Hans Bouffmyhre, Cari Lekebusch en Surgeon. De rest van de namen ben ik niet echt bekend mee, maar dit is ook wel lekker hoor
Daarnaast kan het prijskaartje een rol spelen 
Omdat ik al 3 keer in de Gashouder ben geweest. Swung is ook wat kleinschaliger, goedkoper etc.Jordi wrote:Swung boven awake? Hoedan

Dat wordt een thuiswedstrijdje op oudjaarsdag, moooooi.
Net iets anders dan de 'normale' Deepbass, wel heel vet!
Xhin!!!! Die moet je zienThe Skribbler wrote:Check van de Schwung lineup wat mij betreft in ieder geval eens Hans Bouffmyhre, Cari Lekebusch en Surgeon. De rest van de namen ben ik niet echt bekend mee, maar dit is ook wel lekker hoorDaarnaast kan het prijskaartje een rol spelen
Die UVB wordt nog wel een grote denk, man wat draaide hij dik op de Strobe avond.elroyce wrote:Ja was leuk.The Skribbler wrote:En wat was die set vetGaaf dat ze deze draaiden:
View on YouTube
-
C
Dus zo heet die plaat. Ik weet zeker dat ik hem ooit eerder heb gehoord, weet alleen niet meer waarchas1n wrote:Die UVB wordt nog wel een grote denk, man wat draaide hij dik op de Strobe avond.elroyce wrote:Ja was leuk.The Skribbler wrote:En wat was die set vetGaaf dat ze deze draaiden:
View on YouTube
Ja, Xhin was baasGeck-o wrote:Xhin!!!! Die moet je zienThe Skribbler wrote:Check van de Schwung lineup wat mij betreft in ieder geval eens Hans Bouffmyhre, Cari Lekebusch en Surgeon. De rest van de namen ben ik niet echt bekend mee, maar dit is ook wel lekker hoorDaarnaast kan het prijskaartje een rol spelen
Cari Lekebusch was genieten! Pär Grindvik meegemaakt. Alex Bau was ook wel genieten.
Surgeon ook even meegepakt.
Het was wel bizar warm overal
Dave clarke presents was ook leuk. Pfirter
PNRMX nog bij Dave clarke gezien.
Bij de Melkweg hebben ze ook nog nooit van fouillering gehoord
Ik ben ook helemaal klaar met Awakenings (de grotere feesten)
Edit: Der ging nog een meisje KO in de grote zaal. Bah. (Dave clarke)
Last edited by Kepro on 20 Oct 2014 13:44, edited 2 times in total.
Vrijdag en zaterdag voor het eerst naar techno feesten geweest. Reaktor & Awakenings Electric Deluxe bevielen beide erg goed. Hoe later het werd hoe beter de muziek werd vond ik. Ik vroeg me af of iemand een techno setje kent die echte donkere, duistere en harde techno bevat (geen hardtechno aub
). Eventueel industriële techno zoals Energetic X. Bvs!!
View on SoundCloud
View on SoundCloud
-
SHardtraxxer
- 514 posts member since 2012
- last seen Dec 2018
View on SoundCloudBennie_Tiggeloven wrote:Vrijdag en zaterdag voor het eerst naar techno feesten geweest. Reaktor & Awakenings Electric Deluxe bevielen beide erg goed. Hoe later het werd hoe beter de muziek werd vond ik. Ik vroeg me af of iemand een techno setje kent die echte donkere, duistere en harde techno bevat (geen hardtechno aub). Eventueel industriële techno zoals Energetic X. Bvs!!
View on SoundCloud
Asjeblieft
-
S
Ik hoorde op Awakenings afgelopen zaterdag een plaat welke telkens off-beat ging, dus het leek erop dat er een plaat ingemixt werd die er langs ligt, iemand een idee welke plaat dit is?
Waarschijnlijk tijdens de set van Nina, waarbij de hele set off beat lag.stefaneke wrote:Ik hoorde op Awakenings afgelopen zaterdag een plaat welke telkens off-beat ging, dus het leek erop dat er een plaat ingemixt werd die er langs ligt, iemand een idee welke plaat dit is?