Was afgelopen zaterdag naar de Trouw voor het eerst geweest. Was goed bevallen en zaterdag weer. 
Na een tijdje eindelijk toevallig gevonden.
View on YouTube

The Skribbler wrote:wacht toch even de LU van Awakenings af.
Je vergeet gewoon RODXtD wrote:Zitten zeker leuke namen bij! Chris Liebing, De Sluwe Vos, Karenn, Function, Matador, Pfirter, Robert Hood en Sterac allemaal supervet!
Allebei wel nice toch?Kepro wrote:Dikke kak, oPhase is vervanger door DVS1. (bij Trouw)
Dat kan die ja, maar hij heeft ook mindere sets gehad (Soenda) dus ik vind hem wisselvalligchas1n wrote:Je vergeet gewoon RODXtD wrote:Zitten zeker leuke namen bij! Chris Liebing, De Sluwe Vos, Karenn, Function, Matador, Pfirter, Robert Hood en Sterac allemaal supervet!
. Die kan me toch pompende techno draaien.
Ik ken DVS1 helemaal niet, staat me iets bij dat het keihard is en beetje wazig is.Strep wrote:In tegenstelling tot vorig jaar aardig wat techno namen die flink kunnen knallen dit jaar, nice. En deephouse erbij, ook wel leuk voor de afwisseling. Serieuze optie.
Allebei wel nice toch?Kepro wrote:Dikke kak, oPhase is vervanger door DVS1. (bij Trouw)
Twijfel tussen deze en Time warp. Jammer dat Alan Fitzpatrick er niet bij is deze UK specialXtD wrote:Awakenings line-up 5 december:
Dave Clarke
Gary Beck & Mark Broom
Happa
Rebekah
Shifted
Surgeon & DJ Skirt
Best prima
Dat is zacht uitgedrukt, wat een namen. Mark BrooooomXtD wrote:Awakenings line-up 5 december:
Dave Clarke
Gary Beck & Mark Broom
Happa
Rebekah
Shifted
Surgeon & DJ Skirt
Best prima