Was afgelopen zaterdag naar de Trouw voor het eerst geweest. Was goed bevallen en zaterdag weer. 
Na een tijdje eindelijk toevallig gevonden.
View on YouTube

wrote:wacht toch even de LU van Awakenings af.
Je vergeet gewoon RODwrote:Zitten zeker leuke namen bij! Chris Liebing, De Sluwe Vos, Karenn, Function, Matador, Pfirter, Robert Hood en Sterac allemaal supervet!
Allebei wel nice toch?wrote:Dikke kak, oPhase is vervanger door DVS1. (bij Trouw)
Dat kan die ja, maar hij heeft ook mindere sets gehad (Soenda) dus ik vind hem wisselvalligwrote:Je vergeet gewoon RODwrote:Zitten zeker leuke namen bij! Chris Liebing, De Sluwe Vos, Karenn, Function, Matador, Pfirter, Robert Hood en Sterac allemaal supervet!
. Die kan me toch pompende techno draaien.
Ik ken DVS1 helemaal niet, staat me iets bij dat het keihard is en beetje wazig is.wrote:In tegenstelling tot vorig jaar aardig wat techno namen die flink kunnen knallen dit jaar, nice. En deephouse erbij, ook wel leuk voor de afwisseling. Serieuze optie.
Allebei wel nice toch?wrote:Dikke kak, oPhase is vervanger door DVS1. (bij Trouw)
Twijfel tussen deze en Time warp. Jammer dat Alan Fitzpatrick er niet bij is deze UK specialwrote:Awakenings line-up 5 december:
Dave Clarke
Gary Beck & Mark Broom
Happa
Rebekah
Shifted
Surgeon & DJ Skirt
Best prima
Dat is zacht uitgedrukt, wat een namen. Mark Brooooomwrote:Awakenings line-up 5 december:
Dave Clarke
Gary Beck & Mark Broom
Happa
Rebekah
Shifted
Surgeon & DJ Skirt
Best prima