Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 188, 189, 190, 191, 192  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2025 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intercell Yanamaste gaan we toch skippen ivm bruiloftsuitnodiging van een van de groep, in plaats daarvan Vault Sesions @ Tillatec op donderdagavond, voor alsnog D.Dan en Oscar Mulero, rest van de line up is ook prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2025 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

CODA lineup :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2025 09:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooie dag gehad op ODR! Eerste deel vooral wat rondgestruind en bij 9x9 geweest. In de avond vooral genoten bij Pegassi en Benwal :thumbsup: Wel achtergekomen dat ik het beetje zweverige/tranceachtige wel echt kan waarderen en dat techno wel echt mooier is in het donker. Volgend jaar wel weer waarschijnlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2025 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
zweverige/tranceachtige

:thumbsup: Juust
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2025 15:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TEKNO MUSIIIIIIIIIIIIIC

LEKKER DANSEN MET JE NATTE ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2025 08:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand een idee welk nummer dit is? https://vimeo.com/1115390337?fl=pl&fe=sh Was volgens mij het eerste nummer die Pegassi zaterdag draaide
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2025 14:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Pegassi

Dit is het techno topic!!!!!!!!!

P.s. je link doet het ook niet (meer)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2025 08:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En deze: https://vimeo.com/1115390337
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2025 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blawan @ Draaimolen :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2025 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Takaaki Itoh in de Berghain checken is denk ik de meest complete, absurde en intense feestervaring die ik ooit heb mee mogen maken. Boek kan dicht. Over. Klaar. Ben nog steeds niet terug op aarde :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2025 09:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hebben we onze ADE-planning al compleet vrienden???

Ik ben zaterdag te vinden bij Vault in Hintergarten, zondag misschien eerst even koekeloere bij Backspin in Hintergarten en zoals gebruikelijk ADE afronden bij CODA in Lofi :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2025 19:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ADEV, Nous'Klaer @ Borisov en CODA.

feesteeeee :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2025 09:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uitsluitend Mystic Garden x Dockyard maar kijk daar wel naar uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2025 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor mij dus Vault Sesisons donderdagavond en Awakenings Spectrum. CODA lukt helaas niet ivm werkafspraken op de maandag. Helaas, want die line up is echt geweldig!

1.5 week geleden voor het eerst naar Levenslang geweest en daar Kr!z en The Lady Machine gezien, toffe club en goede muziek! Ignez kwam een stukje te laat voor ons, om 5 uur waren we naar buiten gegaan. Pluspunt voor de biertje van Eeuwige Jeugd op tap daar :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2025 00:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kr!z is gruwelijk idd. jammer dat je de belgische delegatie van dat spectrum van het genre hier zo weinig ziet. voor mij net nog wat interessanter dan het stugge uit NL. ADE voor mij:

Woensdag: Blawan Live (paradiso)
vrijdag: Rose Ringed Presents HRMNY (sierraad)
zaterdag: ben böhmer DGTL (NSDM)
zondag: CODA (lofi)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2025 13:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Alleen Intercell x Yanamaste, ticket binnen maar door de drukte en verbouwings mogelijk nog moeten skippen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2025 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En, goede ADE gehad boys?

Mystic Garden x Dockyard was heel tof! De terugweg was wel een grote domper: last minute werd mijn vooraf bestelde Uber geannuleerd. In de kou, regen en zelfs hagel toen nog een half uur een poging gedaan voor een nieuwe maar de ritprijzen naar Rotterdam stonden al op 400+, daarna moesten we nog een half uur teruglopen naar de pendelbus en daar moesten we vervolgens ook weer lang wachten. In plaats van een pick-up om 23:15 > 00:00 in Rotterdam waren we er nu pas om 02:00.
Verder wel genoten, haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2025 09:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vault Sessions Tilla Tec was prima. D.Dan kon helaas niet komen ivm vluchten die niet door konden gaan in de storm, Freddy K kwam in de plaats. Muzikaal vette avond, maar voor mij overschaduwd voor de enorme warmte in de zaal, het was echt niet te doen. Tijdens Oscar Mulero stond er ook een bewaker voor de ingang om 1 in, 1 uit te handhaven, want het was naast warm ook nog eens wat te vol. Wat mij betreft, ondanks de vette plek en goede muziek, een eenmalig bezoek als ze daar niets aan doen. Shout out wel voor de tweede zaal ook, weinig licht opgehangen en dan enkel licht door de lantaarnpalen buiten en kaarsen die overal stonden, was erg sfeervol.

Awakenings Spectrum: precies wat je van Awake verwacht. Eye candy tot de max, goed geluid, uitstekende voorzieningen, alles in orde. Enige kleine nadeel voor mij: 8.5 uur (zeker overdag) gewoon een tikje te kort voor een feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2025 11:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Intercell x Yanamaste was al in al wel prima.

Geluid viel soms wel tegen, Soms was er een overkill aan bass en de hoge geluiden werden weggedrukt waardoor je het publiek goed kon horen lullen, andere keren stond het net te zacht met het zelfde resultaat. Bij vlagen stond het wel goed zoals bij Philippa Pacho & D.Dan, zij hadden ook meteen het setje van de dag, goed pompwerk.

Door de files Vera Grace gemist, Neux was tof, Mulero begon wat traag t.o.v. D.Dan & Philippa Pacho, maar eindigde heel vet, Yanamaste was ook top.

Locatie was in het begin top, maar later was het echt te muf en warm binnen en ook wat te druk. Eten was ook goei, sfeer was goed en door de camera policy (die zichtbaar ook werd gehandhaafd door de bewaking) zat het publiek er ook wel lekker in in de 2e helft (eerste was vooral kringgesprekjes maar dat heb je nou eenmaal met ADE)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2025 12:25 
 
Hardtraxxer

Remi schreef:
En, goede ADE gehad boys?

Mystic Garden x Dockyard was heel tof! De terugweg was wel een grote domper: last minute werd mijn vooraf bestelde Uber geannuleerd. In de kou, regen en zelfs hagel toen nog een half uur een poging gedaan voor een nieuwe maar de ritprijzen naar Rotterdam stonden al op 400+, daarna moesten we nog een half uur teruglopen naar de pendelbus en daar moesten we vervolgens ook weer lang wachten. In plaats van een pick-up om 23:15 > 00:00 in Rotterdam waren we er nu pas om 02:00.
Verder wel genoten, haha.


Ook geweest, die hagel na het feest was top! Hele dag Hilomatik gestaan eigenlijk met als uitschieters Eli Brown en uiteraard Hi-Lo, prima feestje :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2025 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, erg genoten!
Ik zit wel lekker op die vibe dus meteen kaarten geregeld voor Modular op 15 november in de Maassilo:

Hexagon
Bella Claxton
Essy
LAMMER
Pegassi
Spray
Tjade

Circle
Bad Boombox
Janis Zielinski
mischluft
Olivia Lensen
Ollie Lishman

Square
ANNĒ
Blasha & Allatt
Julia Maria
Yanamaste
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2025 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


De beste set van Awakenings Spectrum wat mij betreft. Heel fijn dat deze beschikbaar is om terug te luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2025 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze man waarschijnlijk zaterdag nog eens aanschouwen in de Fuse in Brussel. :cool:

Room 01: WSNWG all night long
Rødhåd (live) & JakoJako (live) & .VRIL (live) & Lady Starlight (live) & UFO95 (live)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2025 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet! Ik zag Rodhad, JakoJako & VRIL samen live op Dekmantel, was aan te raden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2025 14:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Volgende week Joris Voorn X paradigm op de korrel! Verder nog naar Heartstring (ja dit is geen techno) in de hemkade en intercell klokgebouw bezoeken dit indoor seizoen :thumbsup:
Vorige  1 ... 188, 189, 190, 191, 192  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek