Remi schreef:
En, goede ADE gehad boys?
Mystic Garden x Dockyard was heel tof! De terugweg was wel een grote domper: last minute werd mijn vooraf bestelde Uber geannuleerd. In de kou, regen en zelfs hagel toen nog een half uur een poging gedaan voor een nieuwe maar de ritprijzen naar Rotterdam stonden al op 400+, daarna moesten we nog een half uur teruglopen naar de pendelbus en daar moesten we vervolgens ook weer lang wachten. In plaats van een pick-up om 23:15 > 00:00 in Rotterdam waren we er nu pas om 02:00.
Verder wel genoten, haha.
Ook geweest, die hagel na het feest was top! Hele dag Hilomatik gestaan eigenlijk met als uitschieters Eli Brown en uiteraard Hi-Lo, prima feestje
