UptempoSoldaat0411 schreef:
en wel ironisch dat uitgerekend jij over elitair zeikvolk praat
Ja he? Het is alsof ook uitgerekend ik weet dat dat volk minstens net zo, of vaak saaier is dan dagjesvolk. Vaak stinken ze ook net zo als Miwer.
hahahahah
Je bewijst m'n punt in ieder geval wel zo.
maar klinkt als dik weekend broeder
Zeker, ticket voor volgend jaar is al weer binnen. Kan iedereen hier ook aanraden om heen te gaan. Ze gaan volgend jaar een groot aantal toffe nieuwe initiatieven neerzetten. En de locatie blijft absurd vet.
Al het commentaar waar je blijkbaar over struikelt betekent niet dat die sets niet goed waren. Van anderen die wel in die stemming waren was het juist goed hoorde ik.
Het was voor mij te moeilijk of te simpel op dat moment om uiteenlopende redenen, komende van veel energiekere sets met vaak chiller publiek/ruimte/geluid was het vooral dat ze in het niet vielen.
Ogazon was gewoon een kick met af en toe een plots geluidje, wat best saai was na de liveset van Human Safari. Quelza die gooide de filter, fader of wat voor effect dan ook om de 5 seconden aan wat irritant was maar later in de set nog teruggaande deed hij dat minder, al was de platenkeuze voor mij op dat moment niet geweldig.
Rene Wise opende vet maar daarna werd het enorm druk en de platenkeuze ging ook meer naar hele subtiele minimal platen, waardoor het wat dood viel. Maar kan later in de set beter zijn geweest, was toen al weggegaan voor een andere set. De grote Rødhåd liveset had technische issues waardoor er om de 5 minuten gemismatchte sounds en platen off-beat lagen wat schrijnend irritant was, maar dat is een organisatorisch issue wat wel enorm teleurstellend was.