Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 187, 188, 189, 190, 191, 192  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2025 08:07 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2025 14:27 

Hardtraxx Veteran

Sfeertje en weer op Boothstock was heerlijk. Uiteindelijk slap geouwehoerd bij verschillende stages tot 20:00 en de laatste 3 uur de afsluiter Speedy, ROD & stranger gepakt. Heerlijk 3 uur lang ouderwetse treintjes techno, wat was dat genieten zeg, prima geluid ook toen :love: .

Ze mogen wel wat doen aan de wc's daar, als dat niet verbetert ben ik er niet meer te vinden. Half uur wachten voor dichte wc en stront lag aan je poten op gegeven moment :sick: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2025 23:07 

Hardtraxxer

CEM was feeste afgelopen maandag op d'n kermis

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2025 13:51 

Hardtraxx Veteran

Awake ADE Zaterdag overdag.. Hele vette up!

Fadi Mohem & Rene Wise
Freddy K & Ogazón
Joris Voorn - trip to galaxy set
Rødhåd

Ondanks dat de hostings altijd hetzelfde zijn vind ik deze wel de moeite waard en overweeg hiervoor mjn H7 warehouse kaarten te verkopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2025 08:55 

Hardtraxx Veteran

Ik ga weer eens een poging wagen voor iets met ADE. Alhoewel VWAB in dat weekend er ook wel dik uit ziet. Elk jaar weer dezelfde struggles haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2025 09:10 

Hardtraxx Veteran

Ja dit zijn slecht te combineren he :P. Maar goed, ADE is niet Hardstyle georienteerd, daardoor denk ik dat wij in de minderheid zijn wat betreft deze struggles..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2025 09:22 

Hardtraxx Veteran

deze meepakken voor intercell yanamaste: https://www.amsterdam-dance-event.nl/en/program/2025/the-loft-presents-ogazon-invites/2657300/

Ogazón B2B Rene Wise
DVS1 (House set)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2025 09:59 

Kraak... Piep...

Hier wordt het ook Intercell x Yanamaste of STOOR.

Twee weken terug weer naar Stone Techno geweest en de kaarten voor volgend jaar zijn al weer binnen.

Paar minpuntjes dit jaar waren het karige dure eten en dat het geluid vaak te zacht stond inclusief falend apparatuur wat de b2b van Rødhåd, Lady Starlight, UFO95, Ignez en JakoJako verpeste. Iets wat normaal een feest verpest voor mij maar de sfeer e.d. was dusdanig goed dat het weekend alsnog een van de beste was.

KiNK & Raredub met een van de beste setjes ooit, de muziek en de reactie van het publiek uberhaupt bij die set waren ongekend vet. De hele Mutual Rytm stage was uberhaupt puur feest, gezelligheid en publiek dat los ging.

Verder waren Rorschacke, Deetron & Tasha, Marrøn, Human Safari, Peryl en Fadi Mohem & Philippa Pacho ook zeer vet. Quelza, DVS1, Rene Wise en Ogazon waren prima maar gewoon net iets te moeilijk of juist weer te simpel om echt wat mee te kunnen. En de grote b2b was helaas niet echt om aan te horen door de technische issues.

Publiek en sfeer hier is echt aanzienlijk chiller dan in NL, van beide kanten, minder elitair zeikvolk dat moeilijk over alles doet wat niet door de technopolitie komt en minder dagjesvolk dat om de hype komt en niet echt bijdraagt aan het feest en meer in de weg staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2025 15:32 

Kraak... Piep...

En Intercell x Yanamaste ticket binnen.

Moker veel zin in Vera Grace, die nieuwe stijl van haar is echt top. Temudo eveneens, maar eigenlijk is de line-up an sich puur vette namen.

Mocht iemand nog van 3 stuks af moeten dan hou ik me aanbevolen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2025 17:09 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Quelza, DVS1, Rene Wise en Ogazon waren prima maar gewoon net iets te moeilijk of juist weer te simpel om echt wat mee te kunnen. En de grote b2b was helaas niet echt om aan te horen door de technische issues.

hahahahah

en wel ironisch dat uitgerekend jij over elitair zeikvolk praat

maar klinkt als dik weekend broeder
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2025 14:30 

Kraak... Piep...

UptempoSoldaat0411 schreef:
en wel ironisch dat uitgerekend jij over elitair zeikvolk praat

Ja he? Het is alsof ook uitgerekend ik weet dat dat volk minstens net zo, of vaak saaier is dan dagjesvolk. Vaak stinken ze ook net zo als Miwer.

hahahahah

Je bewijst m'n punt in ieder geval wel zo.

maar klinkt als dik weekend broeder

Zeker, ticket voor volgend jaar is al weer binnen. Kan iedereen hier ook aanraden om heen te gaan. Ze gaan volgend jaar een groot aantal toffe nieuwe initiatieven neerzetten. En de locatie blijft absurd vet.

Al het commentaar waar je blijkbaar over struikelt betekent niet dat die sets niet goed waren. Van anderen die wel in die stemming waren was het juist goed hoorde ik.

Het was voor mij te moeilijk of te simpel op dat moment om uiteenlopende redenen, komende van veel energiekere sets met vaak chiller publiek/ruimte/geluid was het vooral dat ze in het niet vielen.

Ogazon was gewoon een kick met af en toe een plots geluidje, wat best saai was na de liveset van Human Safari. Quelza die gooide de filter, fader of wat voor effect dan ook om de 5 seconden aan wat irritant was maar later in de set nog teruggaande deed hij dat minder, al was de platenkeuze voor mij op dat moment niet geweldig.

Rene Wise opende vet maar daarna werd het enorm druk en de platenkeuze ging ook meer naar hele subtiele minimal platen, waardoor het wat dood viel. Maar kan later in de set beter zijn geweest, was toen al weggegaan voor een andere set. De grote Rødhåd liveset had technische issues waardoor er om de 5 minuten gemismatchte sounds en platen off-beat lagen wat schrijnend irritant was, maar dat is een organisatorisch issue wat wel enorm teleurstellend was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2025 15:09 

Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Ik ga weer eens een poging wagen voor iets met ADE. Alhoewel VWAB in dat weekend er ook wel dik uit ziet. Elk jaar weer dezelfde struggles haha.

We gaan met een groep naar Dockyard x Mystic Garden en daar ben ik wel content mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2025 08:55 

Hardtraxx Veteran

Goede keuze, zelf ook een keer of drie op dat festival geweest en is over het algemeen goed georganiseerd, eerste namen zijn ook wel netjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2025 20:42 

Hardtraxxer

gister rave in tilly met o.a. julie, eversines en rds was mooi

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2025 09:12 

Hardtraxx Veteran

Dekmantel was bijzonder. Focus lag enorm op geluidssystemen. die waren ook echt fantastisch, met name het custom systeem in de tent van Floating Points & Palms Trax. Rondom kraakhelder, echt insane.
Sets gezien: WSMWG live, stukje Quelza, Blawan, JakoJako, Oscar Mulero met tussen deze sets door wat omzwervingen en rust/eten. Quelza was heel dromerig, maar wel moeilijk. Toppers waren voor mij wel de liveact van WSMWG en Oscar Mulero. Jammer dat Mulero wat moeite had met de audio, zaten af en toe kraakjes in de mixer (vermoed ik), hij was daar echt niet over te spreken.
Groot nadeel: kluisjes waren ongereguleerd bij weggaan en alle podia waren tegelijk klaar. Doordat de kluisjes aan drie kanten dicht waren was de ingaande en de uitgaande stroom langs dezelfde route. Dit zorgde echt voor een enorme drukte met dito onplezierigheden. Als daar paniek uitgebroken was was het echt foute boel geweest. Niet de eerste keer dat ik dat heb meegemaakt, maar wel echt gevaarlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2025 12:40 

Hardtraxx Addict

Voor m'n verjaardag een weekendje naar Berlijn. In ieder geval naar Sonic Sessions in Dark Matter met 15 Years of KiNK (& Raredub). Daarnaast heeft RSO vandaag nog even een Mala Junta hosting aangekondigd waar we sowieso even langs gaan :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2025 13:34 

Hardtraxx Veteran

Ik ga zaterdag 30 augustus naar Onder De Radar, maar ben echt een enorme techno-leek. Iemand tips voor artiesten die nice zijn? Zie hieronder de TT:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2025 13:37 

Hardtraxxer

Weet niet precies waar je naar zoekt natuurlijk, maar vooral niet bij Winson afsluiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2025 13:51 

Hardtraxxer

Onder De Radar stage is eurodance high energy garage poppy garage etc etc. Het Veld ook wel eigk. De Reactie is beukbattle tuigje van de shein bivak op linksvoor hardstyle harde beuk techno. Het Grind is house. Basic Grooves x Orphic is goeie techno. Tussen De Bomen ken ik alleen Livwutang en Jasss maar verwacht een beetje vage shit daar en denk eigk dat daar niemand gaat staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2025 14:05 

Hardtraxx Veteran

Goed verwoord, neef. Ik zou me hier persoonlijk prima kunnen vermaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2025 14:20 

Hardtraxx Veteran

Ik zou bij ieder podium even kijken en kijken wat je leuk vindt, de stages hebben een duidelijke coherente stijl, maar het zijn wel verschillende stijlen per stage.
Highlights per stage (wat mij betreft):
Onder de Radar - Armand van Helden (00s house), Sammy Virji, Benwal
De Reactie- 9x9
Het Veld - Mall Grab
Het Grind - Luuk van Dijk (en Michel de Hey voor wat oudere sounds)
Basic Grooves - Beste Hira, Oscar Mulero
Tussen de Bomen - Jasss

Luister ze allemaal even voor zou ik zeggen, dan heb je een aardig beeld per podium. En ga lekker ontdekken, dat is altijd leuk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2025 21:34 

Hardtraxx Addict

Grappig dat Yenssen vorig jaar precies dezelfde vraag stelde voor ODR :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2025 12:33 

Kraak... Piep...

Wat al gezegd wordt, ik zou gewoon lekker rondneuzen, kijken wat je het meest bevalt.

Hadone, Sama en Oscar Mulero voor je gewone techno. Benwal, Diffrent, Mall Grab en DJ Heartstring voor meer zomerse eurodance/trance en UK garage achtige dingen. 999999999 en Rebekah als je toch nog dicht bij hardstyle, industrial en hardcore wilt zitten.

Zondag mooi de koop van een huis vieren bij Stranger, Gigi FM, Tasha, KiNK en Marie Montexier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2025 23:09 

Hardtraxxer

Gefeliciteerd neef! Dat zijn mooie namen

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2025 08:43 

Hardtraxx Veteran

Thanks mannen!

Paling schreef:
Grappig dat Yenssen vorig jaar precies dezelfde vraag stelde voor ODR :D

Haha ikzelf dezelfde vraag ook in 2022 xd ben er in de jaren nog niet wijzer op geworden
Vorige  1 ... 187, 188, 189, 190, 191, 192  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek