Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124 ... 178  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2019 16:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gisteren naar de techno special op Thuishaven geweest. Joyhauser en Bart Skils waren de bazen van de dag. Juan Sanchez kwam ik niet lekker in evenals Jensen Inspector in de loods; vage drum & bass met pliepjes. Afgesloten bij Remco Beekwilder wat tering hard was. Er werd met enige regelmaat een early klinkende plaat bijgepakt.

Enige nadeel van de dag vond ik de 'nieuwe' main (de kas). Er druppelt condens van het dak naar beneden wat ontzettend ranzig is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2019 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
Jensen Inspector in de loods; vage drum & bass met pliepjes.


Drum & Bass? :x Jensen Interceptor draait Electro :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2019 08:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
Enige nadeel van de dag vond ik de 'nieuwe' main (de kas). Er druppelt condens van het dak naar beneden wat ontzettend ranzig is.


Is dit het deel achterin wat normaal gesproken buiten is, onder die luifel? Dan neem ik aan dat dit de 'winter-opstelling' is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2019 12:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



Voor wanneer je hele stukken moet typen voor werk is dit toch wel erg fijn en rustgevend :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2019 19:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Patjee410 schreef:
Jensen Inspector in de loods; vage drum & bass met pliepjes.


Drum & Bass? :x Jensen Interceptor draait Electro :lol:


Ik heb alleen de openingsplaat gehoord dus geen idee wat hij verder draait maar dat was geluid zonder ritme met vage pliepjes. Als dat electro is, helemaal prima.

Remi schreef:
Patjee410 schreef:
Enige nadeel van de dag vond ik de 'nieuwe' main (de kas). Er druppelt condens van het dak naar beneden wat ontzettend ranzig is.


Is dit het deel achterin wat normaal gesproken buiten is, onder die luifel? Dan neem ik aan dat dit de 'winter-opstelling' is?


Klopt. De achterkant van de tent sluit aan op de keuken.

Overigens zijn de ruimtes tussen de area's gewoon open. Een trui is daarom wel aan te raden. En ze zeggen te werken met een recycle systeem voor de bekertjes, waar ik zondag niets van heb gemerkt
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2019 08:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Perc op Intercell :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2019 09:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yannick, over exaxt 4 weken kunnen we elkaar weer eens knuffelen en lekker strijden tot 10 uur in de ochtend. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2019 09:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:


Perc op Intercell :drool:

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2019 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basswell :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2019 19:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Binnenkort weer een ARTS EP van [KRTM] :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2019 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Basswell :worship:


Die is lekker bezig ja. Deze unreleased van hem mega dik:

https://www.facebook.com/artaphine/vide ... 773632783/

Remi schreef:
Yannick, over exaxt 4 weken kunnen we elkaar weer eens knuffelen en lekker strijden tot 10 uur in de ochtend. :loving:


Veel te lang geleden :cry: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2019 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuw album van Keith Carnal is uit! :loving:

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2019 11:24 
 
Hardtraxx Elite



:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2019 14:01 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2019 09:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Remi schreef:
Rotterdam Rave uitverkocht en ik moet nog kaarten hebben. Als iemand wat heeft...


Nog steeds op zoek naar wat kaarten. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2019 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen eindelijk tijd voor Reaktor. 'Helaas' wel alleen morgen aanwezig ipv weekender wegens afhakers. Ontzettend hyped om Karenn voor het eerst live mee te maken. Onderstaande set al tig keer geluisterd, wat briljant! :loving:


Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2019 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aangezet, niffeau. Eens checken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2019 00:29 
 
Hardtraxxer

Jezus die unpolished 2020 lineup....

Onder andere Hellfish vs The Dj Producer, Rude Awakening, Perc live A/V, [KRTM], Helena Hauff en Somniac One.

Tering wat ziek!! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2019 13:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2019 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2019 17:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:


:worship:


Ja, hallo zeg! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2019 03:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Gisteren 1e keer Speedy J gezien, ondanks dat ik wel eens wat setjes had gehoord klonk dit live echt mega vet. Weet niet of hij nou per se lomper draaide dan normaal maar er kwam wel echt stevige doorbeukende platen langs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2019 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat was Reaktor vet afgelopen vrijdag zeg! Alleen maar lijpe sets gehoord eigenlijk. Openingsset was al vrij stevig en heel fijn om in te komen. Dimi Angelis daarna schroefde het tempo redelijk op en dat rave-achtige stijltje beviel mij wel! :) Vervolgens Ancient Methods & Vatican Shadow die een mega dikke set neer zette. Aparte stijl op voornamelijk laag bpm en een leuke afwisseling van Breakbeat en 4x4. Ook de visuals tijdens deze set waren heel gaaf gedaan. In de tussentijd een half uurtje Anthony Linell en een half uurtje Somewhen gecheckt in zaal 2, wat ook allebei heel ziek was. Rikhter - Trianon nog voorbij horen komen. :bomb:

Daarna was het tijd voor de set van de avond en wellicht wel de vetste Techno set die ik tot nu toe live heb meegemaakt; Karenn! :loving: Ongekend hoe goed die set in elkaar zat en hoe ze alles live deden. Alles paste echt perfect, geniaal! Kobosil deed daarna gewoon wat 'ie moest doen en Dax J was tegen m'n verwachtingen in ook dikke prima. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2019 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Gisteren 1e keer Speedy J gezien, ondanks dat ik wel eens wat setjes had gehoord klonk dit live echt mega vet. Weet niet of hij nou per se lomper draaide dan normaal maar er kwam wel echt stevige doorbeukende platen langs.


De meester van de 'treintjes-techno'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2019 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Broken Balance schreef:
Gisteren 1e keer Speedy J gezien, ondanks dat ik wel eens wat setjes had gehoord klonk dit live echt mega vet. Weet niet of hij nou per se lomper draaide dan normaal maar er kwam wel echt stevige doorbeukende platen langs.


De meester van de 'treintjes-techno'.

Is dit een soort van de "Schranz-trein"?
Vorige  1 ... 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124 ... 178  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek