Active topics in Andere muziek

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 9 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 20 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxx Addict
1189 posts member since 2009
last seen Feb 2026
Gisteren naar de techno special op Thuishaven geweest. Joyhauser en Bart Skils waren de bazen van de dag. Juan Sanchez kwam ik niet lekker in evenals Jensen Inspector in de loods; vage drum & bass met pliepjes. Afgesloten bij Remco Beekwilder wat tering hard was. Er werd met enige regelmaat een early klinkende plaat bijgepakt.

Enige nadeel van de dag vond ik de 'nieuwe' main (de kas). Er druppelt condens van het dak naar beneden wat ontzettend ranzig is.
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 1 day ago
Patjee410 wrote:Jensen Inspector in de loods; vage drum & bass met pliepjes.
Drum & Bass? :x Jensen Interceptor draait Electro :lol:
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 11 days ago
Patjee410 wrote: Enige nadeel van de dag vond ik de 'nieuwe' main (de kas). Er druppelt condens van het dak naar beneden wat ontzettend ranzig is.
Is dit het deel achterin wat normaal gesproken buiten is, onder die luifel? Dan neem ik aan dat dit de 'winter-opstelling' is?
Hardtraxx Addict
1162 posts member since 2016
last seen Feb 2023
View on SoundCloud

Voor wanneer je hele stukken moet typen voor werk is dit toch wel erg fijn en rustgevend :)
Hardtraxx Addict
1189 posts member since 2009
last seen Feb 2026
Indy wrote:
Patjee410 wrote:Jensen Inspector in de loods; vage drum & bass met pliepjes.
Drum & Bass? :x Jensen Interceptor draait Electro :lol:
Ik heb alleen de openingsplaat gehoord dus geen idee wat hij verder draait maar dat was geluid zonder ritme met vage pliepjes. Als dat electro is, helemaal prima.
Remi wrote:
Patjee410 wrote: Enige nadeel van de dag vond ik de 'nieuwe' main (de kas). Er druppelt condens van het dak naar beneden wat ontzettend ranzig is.
Is dit het deel achterin wat normaal gesproken buiten is, onder die luifel? Dan neem ik aan dat dit de 'winter-opstelling' is?
Klopt. De achterkant van de tent sluit aan op de keuken.

Overigens zijn de ruimtes tussen de area's gewoon open. Een trui is daarom wel aan te raden. En ze zeggen te werken met een recycle systeem voor de bekertjes, waar ik zondag niets van heb gemerkt
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
View on SoundCloud

Perc op Intercell :drool:
Hardtraxx Veteran
last seen 11 days ago
Yannick, over exaxt 4 weken kunnen we elkaar weer eens knuffelen en lekker strijden tot 10 uur in de ochtend. :loving:
Hardtraxx Addict
1162 posts member since 2016
last seen Feb 2023
yannickvk wrote:View on SoundCloud

Perc op Intercell :drool:
:drool:
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Basswell :worship:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Binnenkort weer een ARTS EP van [KRTM] :D
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2024
Indy wrote:Basswell :worship:
Die is lekker bezig ja. Deze unreleased van hem mega dik:

View on Facebook
Remi wrote:Yannick, over exaxt 4 weken kunnen we elkaar weer eens knuffelen en lekker strijden tot 10 uur in de ochtend. :loving:
Veel te lang geleden :cry: :loving:
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Nieuw album van Keith Carnal is uit! :loving:

View on YouTube
I
Hardtraxx Elite
2326 posts member since 2017
last seen 2 days ago
View on SoundCloud

:worship:
M
Hardtraxxer
716 posts member since 2019
last seen Jun 2021
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
last seen 11 days ago
Remi wrote:
Remi wrote:Rotterdam Rave uitverkocht en ik moet nog kaarten hebben. Als iemand wat heeft...
Nog steeds op zoek naar wat kaarten. :thumbup:
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Morgen eindelijk tijd voor Reaktor. 'Helaas' wel alleen morgen aanwezig ipv weekender wegens afhakers. Ontzettend hyped om Karenn voor het eerst live mee te maken. Onderstaande set al tig keer geluisterd, wat briljant! :loving:

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
last seen 11 days ago
Aangezet, niffeau. Eens checken.
A
Hardtraxxer
257 posts member since 2013
last seen Jan 2020
Jezus die unpolished 2020 lineup....

Onder andere Hellfish vs The Dj Producer, Rude Awakening, Perc live A/V, [KRTM], Helena Hauff en Somniac One.

Tering wat ziek!! :bomb:
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Image
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2024
View on SoundCloud

Hardtraxx Addict
1832 posts member since 2012
last seen Jun 2025
yannickvk wrote:View on SoundCloud

Ja, hallo zeg! :love:
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Gisteren 1e keer Speedy J gezien, ondanks dat ik wel eens wat setjes had gehoord klonk dit live echt mega vet. Weet niet of hij nou per se lomper draaide dan normaal maar er kwam wel echt stevige doorbeukende platen langs.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Wat was Reaktor vet afgelopen vrijdag zeg! Alleen maar lijpe sets gehoord eigenlijk. Openingsset was al vrij stevig en heel fijn om in te komen. Dimi Angelis daarna schroefde het tempo redelijk op en dat rave-achtige stijltje beviel mij wel! :) Vervolgens Ancient Methods & Vatican Shadow die een mega dikke set neer zette. Aparte stijl op voornamelijk laag bpm en een leuke afwisseling van Breakbeat en 4x4. Ook de visuals tijdens deze set waren heel gaaf gedaan. In de tussentijd een half uurtje Anthony Linell en een half uurtje Somewhen gecheckt in zaal 2, wat ook allebei heel ziek was. Rikhter - Trianon nog voorbij horen komen. :bomb:

Daarna was het tijd voor de set van de avond en wellicht wel de vetste Techno set die ik tot nu toe live heb meegemaakt; Karenn! :loving: Ongekend hoe goed die set in elkaar zat en hoe ze alles live deden. Alles paste echt perfect, geniaal! Kobosil deed daarna gewoon wat 'ie moest doen en Dax J was tegen m'n verwachtingen in ook dikke prima. :)
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 6 days ago
Broken Balance wrote:Gisteren 1e keer Speedy J gezien, ondanks dat ik wel eens wat setjes had gehoord klonk dit live echt mega vet. Weet niet of hij nou per se lomper draaide dan normaal maar er kwam wel echt stevige doorbeukende platen langs.
De meester van de 'treintjes-techno'.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 19 days ago
chas1n wrote:
Broken Balance wrote:Gisteren 1e keer Speedy J gezien, ondanks dat ik wel eens wat setjes had gehoord klonk dit live echt mega vet. Weet niet of hij nou per se lomper draaide dan normaal maar er kwam wel echt stevige doorbeukende platen langs.
De meester van de 'treintjes-techno'.
Is dit een soort van de "Schranz-trein"?