Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123 ... 178  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 12:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ach een plaat..

Op De Samenzwering hoorde ik bij de sets van Falhaber, Activator en Pavo & Pila ook een plaat die er niet helemaal tussen pasten of een rare bootleg was. Je kijkt even raar, maar je gaat dan gewoon verder omdat de rest wel vet is. Zo'n ramp is het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik was op Soenda en Ghost in the Machine draaide een hele lompe rare hardstyle achtige plaat, iemand trackid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 13:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Ik was op Soenda en Ghost in the Machine draaide een hele lompe rare hardstyle achtige plaat, iemand trackid?


Sefa - Sefa
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En alsnog hoor je het publiek OHH schreeuwen bij drop 'em down :P Zelfs op een techno feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 16:07 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
En alsnog hoor je het publiek OHH schreeuwen bij drop 'em down :P Zelfs op een techno feest.


Oh maar dat is ook echt niet alleen gereserveerd voor Gearbox feesten. Als je op een beetje techno feest staat met namen die stevige techno draaien hoor je het publiek vaak genoeg "Wooooh" roepen wanneer er een lompe kick in komt.

Alleen het is bij techno (en ook bij de early hardstyle op De Samenzwering merkte ik het af en toe) wel iets subtieler heb ik het idee. Toen ik eens bij een Gearbox stage stond werden me de oren van de kop afgeschreeuwd, en bij techno was het meer een opzwelling van het gehele publiek :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op andere plekken is het vaak meer oprecht dat OOOHHH, bij de Gearbox feesten lijkt het veel geforceerder om bij zowat elke kickswitch je buurman doof te maken.

Voor zover ik op basis van diverse video's kan oordelen ten minste, ik heb verder geen ervaring met Gearbox feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mhmh, ga door. Ik wil mee de oprechtheid van een geroepte 'Ooh' bediscussiëren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2019 18:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Mhmh, ga door. Ik wil mee de oprechtheid van een geroepte 'Ooh' bediscussiëren.


Dinsdag is pas dipdag hè
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
En alsnog hoor je het publiek OHH schreeuwen bij drop 'em down :P Zelfs op een techno feest.

Maar daar schreeuwen ze al "Ooooooh" als er een snare of hi hat bij komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 12:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
makrooy schreef:
En alsnog hoor je het publiek OHH schreeuwen bij drop 'em down :P Zelfs op een techno feest.

Maar daar schreeuwen ze al "Ooooooh" als er een snare of hi hat bij komt.


Maar ja, dat komt gewoon omdat er een veel betere sfeer hangt dan op elk hardstyle of hardcore feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 14:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zelf nog nooit een full-techno feest meegemaakt, maar ik begreep van een technoganger die voor het eerst bij een hardstyle feest kwam dat de sfeer bij techno minder is?

Meningen kunnen verschillen natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 14:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind de sfeer op hardstylefeestjes ook beter, maar ik ben dan ook nog niet naar heel veel technofeestjes geweest. Paar keer Paradigm en wat clubavonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 14:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Valt niet te vergelijken, ander soort muziek, andere insteek. De een is meer dansen en op de muziek ingaan en waar mixwerk veel belangrijker is. De ander is meer energie in korte tijd, met de muziek meedoen en onderling ouwehoeren want meer breaks.

Groot deel van de comments hier zijn toch alleen maar geinen en uitlokreacties waar je je niet zo veel van aan moet trekken.

Ben meer blij dat ik naar beide soort feesten kan en me op beiden goed kan vermaken. Beter dan dat ik de een de hele tijd moet afzeiken terwijl ik er niks mee heb alsof het een of andere vorm van bedreiging is :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 14:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mijn vriendengroep denkt toch wel iets anders over techno.. Die ga ik nooit mee krijgen. Maargoed, wie weet ooit :)

Toevoeging: Gezeik heb je al binnen de hard-dance scene genoeg op elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Alm1ghty schreef:
makrooy schreef:
En alsnog hoor je het publiek OHH schreeuwen bij drop 'em down :P Zelfs op een techno feest.

Maar daar schreeuwen ze al "Ooooooh" als er een snare of hi hat bij komt.


Maar ja, dat komt gewoon omdat er een veel betere sfeer hangt dan op elk hardstyle of hardcore feest.

Kom op Dennis, dat slaat kant noch wal.

Mee eens dat de sfeer anders is, maar beter/mooier is niet te zeggen. Totaal niet te vergelijken. Vond op de feesten waar ik geweest ben de sfeer maar een beetje raar. Mensen waren meer in zichzelf/niet gezellig. Maar dat zal vast niet op elke fissa zijn.

En een beetje banter is toch niet zo erg. Beetje elkaar scherp houden niks mis mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 14:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
Mijn vriendengroep denkt toch wel iets anders over techno.. Die ga ik nooit mee krijgen. Maargoed, wie weet ooit :)

Toevoeging: Gezeik heb je al binnen de hard-dance scene genoeg op elkaar.


Overal wel, zie het in de metal en rap ook heel veel. Mensen die alleen denken dat hun genre goede muziek is en zo. Alsof mensen niet meerdere dingen leuk kunnen vinden. Of ze zijn zo wanhopig om bij een groepje te horen dat ze alles afzeiken terwijl ze het nog nooit gehoord hebben of stiekem zelfs leuk vinden.

Maar dat ligt meer aan internetcultuur. Het "ik vind het niks want dit en dat, maar als anderen het leuk vinden prima" argument is vaak weinig te vinden. Vooral in metal is het nog wel 10x erger dan in de hard dance scene.

Gaan genoeg Hardtraxxers hier wel naar technofeesten, van stevig tot aan normaal. Kan je altijd bij aansluiten, zelf ook wel gedaan :P. Als het ze toch nog een te grote stap is, begin dan met industrial of industrial techno.

Ik vond techno eerst ook 10x niks en wou ook absoluut niet naar een feest oid of er naar luisteren, stond er ook niet voor open. Tot ik zelf industrial luisterde richting de industrial techno kant, dat wel vet vond, en zodoende via enorm lompe techno ook normale techno kon waarderen en nu genoeg feesten heb meegepakt. Ook was het live horen van techno voor mij de complete omslag. Er zijn veel genres die je niet in een klap leuk zal vinden of die je live eerst moet meemaken (was bij mij bij industrial ook het geval).

Alm1ghty schreef:
Kom op Dennis, dat slaat kant noch wal.


Lees 2e reactie :P.

Ik weet van jou wel dat het banter is en dat het genre je gewoon niet ligt. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:

Overal wel, zie het in de metal en rap ook heel veel. Mensen die alleen denken dat hun genre goede muziek is en zo. Alsof mensen niet meerdere dingen leuk kunnen vinden. Of ze zijn zo wanhopig om bij een groepje te horen dat ze alles afzeiken terwijl ze het nog nooit gehoord hebben of stiekem zelfs leuk vinden :P. Maar dat ligt meer aan internetcultuur. Het "ik vind het niks want dit en dat, maar als anderen het leuk vinden prima" argument is vaak weinig te vinden.

Is vooral bij de wat jongere luisteraars zo vgm. Vroeger was ik precies zo. Nu ga ik van VWAB naar Rowwen Hèze naar Resonate naar Frans Bauer naar Shockerz vanaf daar naar dat uptempo ding in de Autotron.

Of ik hou gewoon van rotzooi, idk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 14:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Of ik hou gewoon van rotzooi, idk.


Hou er ook van, maar m'n neusschotje niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 14:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
paperclip schreef:
Mijn vriendengroep denkt toch wel iets anders over techno.. Die ga ik nooit mee krijgen. Maargoed, wie weet ooit :)

Toevoeging: Gezeik heb je al binnen de hard-dance scene genoeg op elkaar.


Overal wel, zie het in de metal en rap ook heel veel. Mensen die alleen denken dat hun genre goede muziek is en zo. Alsof mensen niet meerdere dingen leuk kunnen vinden. Of ze zijn zo wanhopig om bij een groepje te horen dat ze alles afzeiken terwijl ze het nog nooit gehoord hebben of stiekem zelfs leuk vinden.

Maar dat ligt meer aan internetcultuur. Het "ik vind het niks want dit en dat, maar als anderen het leuk vinden prima" argument is vaak weinig te vinden. Vooral in metal is het nog wel 10x erger dan in de hard dance scene.

Gaan genoeg Hardtraxxers hier wel naar technofeesten, van stevig tot aan normaal. Kan je altijd bij aansluiten, zelf ook wel gedaan :P. Als het ze toch nog een te grote stap is, begin dan met industrial of industrial techno.

Ik vond techno eerst ook 10x niks en wou ook absoluut niet naar een feest oid of er naar luisteren, stond er ook niet voor open. Tot ik zelf industrial luisterde richting de industrial techno kant, dat wel vet vond, en zodoende via enorm lompe techno ook normale techno kon waarderen en nu genoeg feesten heb meegepakt. Er zijn veel genres die je niet in een klap leuk zal vinden of die je live eerst moet meemaken (was bij mij bij industrial ook het geval).



Industrial is geen alternatief voor hen, te stugge vrienden uit Twente.. Dan heb je er een idee bij xd

Wat beteft het aansluiten bij een andere groep is vaak al een grote stap, al heb ik met Thunderdome 3/4e van de nacht alleen bij de industrial stage geouwehoerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 15:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
Wat beteft het aansluiten bij een andere groep is vaak al een grote stap, al heb ik met Thunderdome 3/4e van de nacht alleen bij de industrial stage geouwehoerd


Ik zou zeggen, hou gewoon de industrial/techno topics in de gaten en wanneer je ziet dat veel mensen naar een techno feest gaan, sluit dan aan. Zo kan je in ieder geval af en toe een feest meepakken. Ook als je naar een Defqon.1 oid gaat kan je natuurlijk altijd naar de Silver gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 15:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2019 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is eigenlijk totaal niet te vergelijken inderdaad. Bij Techno staat iedereen continue te dansen en wordt er weinig geluld, terwijl dit bij Hardstyle wat massaler is en in de breaks meer wordt geouwehoerd. Allebei tof imo en daarom niet echt te vergelijken. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2019 20:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



Wat ben ik hier verliefd op! Typisch zo een plaat die je hoort als je een technofeest binnenwandelt, net je biertje gehaald hebt en er helemaal klaar voor bent :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2019 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jonas schreef:


Wat ben ik hier verliefd op! Typisch zo een plaat die je hoort als je een technofeest binnenwandelt, net je biertje gehaald hebt en er helemaal klaar voor bent :cool:


Keith Carnal, wat een platen maakt die man! :loving: Zou echt vaker geboekt moeten worden.


Dit plaatje ontdekt door Blawan & SPFDJ vanmiddag. Flink pompen! :bomb:

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2019 13:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pff die is vet zeg :woot:
Vorige  1 ... 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123 ... 178  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek