Gaan er nog mensen naar Drumcode vanavond? 
Related topics
- View the latest post: Broken Balance - Techno Industrial
- View the latest post: New Techno Industrial Mix, Mixed by dave
- View the latest post: Dj Thera @ Techno Parade, Paris, 24 September 2016 - LIVE VIDEO SET
- View the latest post: 24/09/16 - DREAM NATION - After Techno Parade – Paris - France
- View the latest post: B-Freqz - Techno
Active topics in Andere muziek
Moderators
-
SHardtraxxer
- 689 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
Tering jantje! Afgelopen donderdag naar Awakenings in de Gashouder geweest. Ongelooflijk hoe vet geniaal alles daar geregeld is! Het geluid was goed, de aankleding inclusief lichten waren fenomenaal en de sfeer was al helemaal geweldig. De hardstyle/hardcore scene heeft nog veel te leren als ik dat zo bekijk. Wat zijn hun ver in hun ontwikkeling zeg. Ik heb echt optimaal kunnen genieten.
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Drumcode!!
View on YouTube
Space DJz (en daarnaast gewoon alles op Driving Forces Recordings) is zo tering goed
Space DJz (en daarnaast gewoon alles op Driving Forces Recordings) is zo tering goed
Wat was Drumcode vet zeg
Die show, dat geluid
Die show, dat geluid
Heerlijk feestje. Joseph en Len Faki, wat een helden.
Minpunt vond ik de razzia's die in de zaal plaatsvonden. Heb mensen steeds weggeplukt zien worden. Niet echt bevorderlijk voor de sfeer als je steeds 3 reusachtige bewakers voor je neus ziet staan.
Minpunt vond ik de razzia's die in de zaal plaatsvonden. Heb mensen steeds weggeplukt zien worden. Niet echt bevorderlijk voor de sfeer als je steeds 3 reusachtige bewakers voor je neus ziet staan.
Razzia's?jRn wrote:Heerlijk feestje. Joseph en Len Faki, wat een helden.
-
SHardtraxx Addict
- last seen Jul 2015
Vond Len Faki echt een anti-climax eigenlijk. Viel best wel tegen.
Heb trouwens geen razzia's gezien? Maar een of twee keer heb ik bewakers door de zaal zien lopen.
Heb trouwens geen razzia's gezien? Maar een of twee keer heb ik bewakers door de zaal zien lopen.
-
SHardtraxxer
- 689 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
Donderdag liepen er ook constant bewakers door het publiek. Echt het enige wat me tegenviel.
Nog mensen die 2 november naar Schönes Wochenende gaan?
zaterdag 2 november 2013
23:00
Waalhalla
Nijmegen
Genres
deephouse, house, minimal, techhouse, techno
Prijzen
Early bird: € 11 ,-
Voorverkoop: € 16 ,-
Minimumleeftijd
18
1 Schönes Wochenende
Daan Kemperman
Henning Baer
Psyk
Roel Zweers
Truncate
2 Bar
Park & Sons
Saam
Mehhh helaas
Ben dat weekend niet thuis en heb helaas even geen geld, anders was ik met je mee gegaan
Thuiswedstrijdje zou ik eigenlijk niet mogen missen 
Veel mensen zijn opgepikt man! Hoorde het constant om me heen. Men ging ook echt heel voorzichtig bijnemen en shit op een gegeven moment.Strep wrote:Vond Len Faki echt een anti-climax eigenlijk. Viel best wel tegen.
En hoor veel mensen klagen over Len maar... die sloot de avond echt briljant af vond ik. Hij is niet van de toren gaan blazen, door te proberen Capriati te overstijgen, maar hij bleef echt bij zijn echte stijltje: snoei hoog tempo, duister en heerlijk
Inderdaad. Een van de helden van de avond voro mij.mr_vertigo wrote:Veel mensen zijn opgepikt man! Hoorde het constant om me heen. Men ging ook echt heel voorzichtig bijnemen en shit op een gegeven moment.Strep wrote:Vond Len Faki echt een anti-climax eigenlijk. Viel best wel tegen.
En hoor veel mensen klagen over Len maar... die sloot de avond echt briljant af vond ik. Hij is niet van de toren gaan blazen, door te proberen Capriati te overstijgen, maar hij bleef echt bij zijn echte stijltje: snoei hoog tempo, duister en heerlijk
Toen hij kwam met View on YouTube en die afsluiter View on YouTube
Heerlijk.
Ik heb weer wat gemist zie ik.
Dekmantel - Ostgut Ton was in ieder geval ook erg vet. Weinig visuals verder maar geluid stond goed hard en zuiver.
Dekmantel - Ostgut Ton was in ieder geval ook erg vet. Weinig visuals verder maar geluid stond goed hard en zuiver.
Draaide Faki! Maar als je eenmaal kijkt naar die mensen blijf je kijken.Maestro N wrote:![]()
Vet nummer ook!
Hahaha ja prachtig, heb oprecht het hele nummer ernaar zitten staren. Dit zouden ze als visuals moeten gebruiken op een feest. 
Ken ik nog niet.Geck-o wrote:
Oh en Awake Drumcode was fucking goud![]()
Die Gary Beck remix van Skeksis
Openingsnummer van Capriati. Toen wist ik dat het rammen ging worden.
Mooi dat ik jou daar ook nog tegenkwam. Ik moest echt 2 keer kijken of ik het me verbeelde of niet.
Erg gave mix dit!bRt_ wrote:Hearken Podcast 005 - Quale
View on SoundCloud
Ik ben mezelf de laatste tijd meer in techno aan het verdiepen en ga over twee weken naar mijn eerste technofeest (http://partyflock.nl/party/257840:Draaimolen), ben echt benieuwd hoe dit gaat bevallen
Weet iemand nog een goed forum voor deze muziek?
-
SHardtraxx Addict
- last seen Jul 2015
Zooooo vet trouwens toen Capriati afsloot met Born Slippy! Een van mijn hoogtepunten van het feest.
En Chained to a Dead Camel ging ook echt lekker in de gashouder. Wat een set was dat.
En Chained to a Dead Camel ging ook echt lekker in de gashouder. Wat een set was dat.