PM the Skribbler ff, ik zou met hem gaan, maar hij kan niet meer. Miss heeft hij hem nog voor je!Kepro wrote:Ja, en en ik ben daarvoor net te latmr_vertigo wrote:DrumcodeRichardd wrote:Mensen al kaarten binnen voor ADE feesten?en laat er nu net geen goed vervangend techno feest zijn.
Related topics
- View the latest post: Broken Balance - Techno Industrial
- View the latest post: New Techno Industrial Mix, Mixed by dave
- View the latest post: Dj Thera @ Techno Parade, Paris, 24 September 2016 - LIVE VIDEO SET
- View the latest post: 24/09/16 - DREAM NATION - After Techno Parade – Paris - France
- View the latest post: B-Freqz - Techno
Active topics in Andere muziek
Moderators
Yep, ik ga ook sowieso naar Drumcode toe. 
Is eigenlijk Minimal/Deep Techno, maar jesus zeg dit nummer:
View on YouTube
Niks anders als respect voor Nebyla.
Dit nummer is geweldig voor zo'n laat, donker avondje.
Oh en in de video description staat download link, aangezien dit een free release is.
View on YouTube
Niks anders als respect voor Nebyla.
Dit nummer is geweldig voor zo'n laat, donker avondje.
Oh en in de video description staat download link, aangezien dit een free release is.
-
SHardtraxxer
- 689 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
Kaarten besteld voor ADE Carl Cox editie 
De original mix heeft een hele lekkere sfeer settende intro: View on SoundCloudJordy_E wrote:Dehix - Apocalypto ( Knobs remix)![]()
wat een donkere plaat zegg, knalt ook lekker erin
![]()
View on YouTube
Sinds een tijdje ben ik geswitched van Hardstyle naar Techno (met draaien) en heb laatst een mixje online gezet met m'n personal favorites op dit moment. Van relaxt naar wat deeper en daarna iets sneller
View on SoundCloud
01. Joseph Capriati & Adam Beyer - Rubicon
02. Loco & Jam - Nero (Markantonio Mix)
03. Alan Fitzpatrick - In The Beginning (Original Mix)
04. Adam Beyer & Ida Engberg - Unanswered Question (Julian Jeweil Remix)
05. Pleasurekraft, Jaceo & Vedic - 313 (Detroit Calling) (Original Mix)
06. Nicole Moudaber - The Road To Transformation (Original Mix)
07. Andrea Frisina, Slackers Project & Prania - They Really Want It (Original Mix)
08. RioTGeaR - You Must Be Mine (Andrea Frisina, Slackers Project & Prania Remix)
09. DJ Boris - 2 Me (Original Mix)
10. Filterheadz - Future Mechanics
11. Jin Haze - Hot Point (AnGy KoRe Remix)
12. Dustin Zahn - Stranger (To Stability) (Len Faki Podium Remix)
13. Baskerville, Henzel & Disco Nova - G1MME 5 (Original Mix)
14. Kamui - Exceed (Kamui Mix)
Haha, Stranger To Stability uiteraard 
En Kamui
Hier ga ik zo even voor zitten.
En Kamui
Hier ga ik zo even voor zitten.
Vanavond The Advent in Poema
Dat wordt smullleeeennn
hahaha die vocal uit dat standaard vocal packje, geweldig.Nerazzurro93 wrote:Vet nummer
Nice, die moet ik ook nog steeds een keer zien. Wie weet at de new year's eve special van Awake, met die line up moet ik eigenlijk wel gaan. Nog mensen hierbij?mr_vertigo wrote:Vanavond The Advent in PoemaDat wordt smullleeeennn
Adam Beyer
Blawan
Joseph Capriati
Joris Voorn
The AdventLIVE
Tim Wolff
Wellicht, ff kijken wat ik doe. Advent was super vet! Zo'n lekker tempotje altijd erin zitten, alleen het duurde ff voordat hij met zijn eigen beukwerk kwam jammer genoeg. Wel een baas hoor haha, met een peukje in z'n bek n btje chillen achter de decks. Tim Wolff draaide daarna, maar daar was ik niet weg van. Mixte een stuk slomer door dan the Advent en zat er ook een paar keer flink naast.
Haha ja heb 'm al een paar keer moeten missen maar z'n tracks bevallen me altijd wel. Tim Wolff heb ik nog nooit gezien geloof ik, maar alleen voor die eerste drie namen zou ik al gaan. Blawan deze zomer voor het eerst gezien op Awakefest, dat was echt zo'n intens dikke set.
Maar goed, het blijft NYE indd, dus ook een beetje afhankelijk van de groep. De helft wil naar Freaqshow en de ander weer naar Loveland. Kijken of ik ze kan overtuigen.
Maar goed, het blijft NYE indd, dus ook een beetje afhankelijk van de groep. De helft wil naar Freaqshow en de ander weer naar Loveland. Kijken of ik ze kan overtuigen.
Last edited by Maestro N on 15 Oct 2013 17:22, edited 1 time in total.
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Wowowowowow
https://www.facebook.com/events/579809232055502/
Wat een line up weer.. Iemand al ooit naar Awakenings in 't Klokgebouw geweest?
https://www.facebook.com/events/579809232055502/
Wat een line up weer.. Iemand al ooit naar Awakenings in 't Klokgebouw geweest?
Ben alleen in het Klokgebouw tijdens 1e Loudness daar
dat geluid, laat staan met diepe zware techno kicks.
Wil er best heen maar helaas heb ik daar geen slaapplek in de omgeving.
Dat is niet eens het probleem, het is meer dat ik niet met grote ogen naar huis kan gaan.Maestro N wrote:Doorhalen
Voor de mensen die ook van het iets hardere werk houden
http://www.awakenings.nl/events/2013/12 ... cial/1741/

http://www.awakenings.nl/events/2013/12 ... cial/1741/
Niet hard genoeg,
geef mij maar schranz (area Z op awake fest)
De hardheid zoals Speedy J, blawan etc vind ik ook heerlijk.
De hardheid zoals Speedy J, blawan etc vind ik ook heerlijk.
Haha stond je daar ook? Dat ging echt helemaal nergens meer over gast, was m'n oordoppen vergeten dus ik moest op een gegeven moment wel die tent verlaten voor m'n eigen veiligheid..Kepro wrote:geef mij maar schranz (area Z op awake fest)
Het leuke was nog wel, het was helemaal niet de bedoeling om te komen maar we zijn er per ongeluk beland. We begonnen bij Area C, lekkere binnenkomer. In andere tenten geweest.. Toen naar Area Z en dat is toen zo goed bevallen dat we daar van 6 tot 11 uur hebben gestaan.Maestro N wrote:Haha stond je daar ook? Dat ging echt helemaal nergens meer over gast, was m'n oordoppen vergeten dus ik moest op een gegeven moment wel die tent verlaten voor m'n eigen veiligheid..Kepro wrote:geef mij maar schranz (area Z op awake fest)Wil ik nog wel eens een feestje van pakken.
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Area C, was dat die Jupiler stage? Echt staan genieten daar bij Max Cooper, alleen moeten ze die gewoon binnen zetten of later op de dag. Ik heb Area Z even meegepakt op m'n gebruikelijke één-mans avontuur, maar daarna teruggegaan naar m'n groep naar Gaiser en Blawan. Achteraf nog wel spijt van eigenlijk, begin schranz echt steeds vetter te vinden merk ik, helaas is het aantal liefhebbers zeer schaars..Kepro wrote:
Het leuke was nog wel, het was helemaal niet de bedoeling om te komen maar we zijn er per ongeluk beland. We begonnen bij Area C, lekkere binnenkomer. In andere tenten geweest.. Toen naar Area Z en dat is toen zo goed bevallen dat we daar van 6 tot 11 uur hebben gestaan.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Hearken Podcast 005 - Quale
View on SoundCloud

View on SoundCloud
View on YouTubeBeeeeen a while, BUT FINALLLLLY! The first Hearken release is scheduled for the 21/11/2013 from all leading stores... *pops cork*