Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121 ... 178  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2019 10:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker



:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2019 11:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Rotterdam Rave uitverkocht en ik moet nog kaarten hebben. Als iemand wat heeft...


Nog steeds op zoek naar wat kaarten. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2019 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poh erg veel zin in KNTXT vanavond! Erg hyped voor Monoloc live en SHDW & OS. Ook erg benieuwd naar Chris Liebing en Matrixxman. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2019 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://fhm.nl/reinier-zonneveld-ade-in ... 4fpE84VQHU
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2019 10:54 
 
Hardtraxx Veteran

Unknown schreef:
https://fhm.nl/reinier-zonneveld-ade-interview/?fbclid=IwAR1XMOLcY26UiEJ-aLsthYJK1sF9AlKQGT-ZmPLlBha63Qans4fpE84VQHU


Wat een hoop onzin in dit interview zeg, 5 dagen nog stop wakker, wat denk je zelf?

En dit al helemaal:
Kun je meer vertellen over het creatieve proces van bijvoorbeeld je hit ‘Hard Gaan’. Wat komt daarbij kijken en waar haal jij je creativiteit vandaan?
De eerste keer was rond tien uur ‘s-ochtends, drie jaar geleden in Berlijn. Iedereen zat zo lekker in die party op de dansvloer. Mijn nummer liep op 128 BPM en ik vertraagde het nummer. Mijn toetsenbord veranderde in een piano met een gek geluidje en begon op een toets te tikken. Vanuit daar is het ontstaan.

Elke gek weet dat het van Dustin Zahn (Len Faki Remix) is
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2019 10:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen aanwezig bij Intercell x Perc Trax. Na lang gewacht te hebben eindelijk eens Scalameriya live bewonderen. Mensen van hier nog aanwezig?

Groetjes,

Yannick
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2019 11:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Morgen aanwezig bij Intercell x Perc Trax. Na lang gewacht te hebben eindelijk eens Scalameriya live bewonderen. Mensen van hier nog aanwezig?

Groetjes,

Yannick


Kleine kans dat, wanneer ik geen kaarten voor een degelijke prijs voor Dockyard kan fixen, ook naar Perc Trax ga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2019 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima avond gehad op Awakenings! Binnengekomen bij Matrixxman, die wat moeizaam begon, maar de tweede helft van z'n set was erg dik. Vervolgens SHDW & Obscure Shape die gelijk de set van de avond draaiden. Veel drive en ontzettend sterke platenkeuze, zoals eigenlijk altijd wel bij die gasten! :worship:

Charlotte de Witte draaide ook een hele dikke set! Ik wist even niet wat ik meemaakte toen ze opende met Lewis Fautzi - Eerie (Sleeparchive remix) :surrender: . Nooit verwacht dat zij deze zou draaien. Verder draaide ze ook nog Introversion - Onryo en nog wat Unreleased platen van haarzelf die ook vet klonken!

Chris Liebing schommelde heel erg. Nam na Charlotte wat gas terug en draaide de boel een beetje dood imo. Tweede helft van z'n set was wel tof, maar had beter omgewisseld kunnen worden met SHDW & OS. Dax J was eigenlijk gewoon zoals altijd hersenloos rammen met weinig diepgang. Leuk voor 1,5 uur, maar had voor mij niet veel langer moeten duren want dan zou het flink vervelen.

Morgen waarschijnlijk met Yannick naar Intercell en zondag Exhale! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2019 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Matrixxman was inderdaad tweede helft meer dan prima. Shadow & Obscure duidelijk de set van de avond inderdaad. Geweldige drive en platenkeuze in hun set. Ook Charlotte was precies wat ik er van verwachtte. Ik vond Liebing de zaal voornamelijk ook dood draaien. Dax J ramde goed door, maar energie was ondertussen wel op dus rond kwart over 7 op huis gegaan.

Wat een locatie is de Gashouder toch :worship: . Minpuntjes waren weer de hitte en de toiletten. Viel mij ook op hoeveel bewaking zeer aanwezig rondliep door de menigte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2019 11:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Held Jordi heeft tickets kunnen fixen voor Dockyard ADE dus aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2019 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poah Intercell was echt bizar vet! Eindelijk Scalameriya live gezien en was ontzettend dik, wat een vette sound heeft die vent. :drool: Vervolgens Ansome live dat tegen m'n verwachtingen in ook heel vet was. Perc daarna was in vergelijking met de rest wat minder, maar draaide zeker geen slechte set. Het hoogtepunt van de avond was voor mij toch wel Manni Dee, jezus wat een kicks kwamen er voorbij zeg. Zelden zoiets hards gehoord live! :bomb:

Nu weer even opladen en morgen naar Exhale. Flink hyped voor Nur Jaber, Setaoc Mass, Regal en Kobosil! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2019 14:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dockyard was vet. Leuke aankleding, goede voorzieningen en overal goed geluid. Len Faki, Ben Sims, Matrixxman en Dense & Pika setjes van de dag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2019 23:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een feest Intercell. :worship:
Eigenlijk alleen maar vette sets gehoord. Stranger een hele fijne binnenkomer. Heerlijk dat rave-achtige stijltje van hem.
Vervolgens voor het eerst Scalameriya live mogen bewonderen. Viel me niet tegen. Enige minpunt het het geluid het eerste kwartier. Draaide ook nog z'n eigen plaat Proxy, waar ik stiekem al wel op hoopte van te voren. Man man man, wat ging die lekker live.
Daarna Ansome live. Had ik niet bepaald hoge verwachtingen van, aangezien me dit 2-3 keer eerder continu tegen was gevallen. Dit keer was het voor mij echter de set van de avond. Geluid stond zijn hele set echt loei zuiver.
Hierna Perc. Zoals Indy zei, minste set van de avond, maar alsnog dikke prima.
Manni Dee een heerlijke afsluiter. Sta er altijd van de kijken hoe mega veel drive hij in z'n sets weet te houden. Ene knaller na de ander. Laatste half uur stond het geluid ineens erg slecht, wat dan wel weer zonde was. Kon nummers niet eens meer van elkaar onderscheiden vanwege de bass overkill.

Locatie was ook dikke prima. Binnenkomen, kluis halen etc. ging allemaal erg vlot. Qua drukte ook helemaal prima. Muzikaal gezien toch wel één van de betere techno feesten waar ik geweest ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2019 09:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verknipt dag 1 was ok, niet meer. Exhale daarentegen, wat een prachtig feest. Super vette sets gehoord (was van 11 tot 5 overdag), top geluid, fijne aankleding!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2019 11:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hoe was de sfeer/het geluid op Verknipt Dag 1. Vooral gezien die lompe line up?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2019 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exhale! :loving: Je weet wat voor feest het gaat worden als de eerste plaat die je hoort Trance & Acid is. Verder top sets gehoord van SNTS, Setaoc Mass, Regal en Amelie Lens, maar Kobosil spande toch wel de kroon. Wat een bazenset zeg! Hoogtepunt van de dag was Setaoc Mass die Oscar Mulero - Solarized draaide. Wat vet! :love:

Wel grappig om aan te komen op een feest waar 75% van de bezoekers er al een hele nacht op hadden zitten en jij net uit bed komt en nog een hele dag voor je hebt. :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2019 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Hoe was de sfeer/het geluid op Verknipt Dag 1. Vooral gezien die lompe line up?

In zaal 1 vond ik het geluid wel echt goed. Zuiver en hard, je voelde de bass wel goed op je borst dreunen. De andere 2 zalen vielen wel wat tegen wat dat betreft. Vooral zaal 3 was in het begin echt totaal geen bass te vinden. Stond later op de avond wel iets beter maar nog niet heel goed. Zaal 2 was bij KRTM (afsluiter) ook wel prima, maar niet uitzonderlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2019 20:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Net tickets gekocht voor Vault Sessions. Nog mensen van hier die gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2019 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kom feeste kom feeste
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2019 10:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Hebben ons kapot gelachen om de figuren die er rond liepen en ook het gesprek aangingen, had het idee dat sommigen al vanaf woensdag bezig waren :lol:.


Pfffffff dit was goud ja :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2019 12:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoogtepunt van ADE :loving:


Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
Hoogtepunt van ADE :loving:


Wat the fuck? :lol: Waar is die dan gedraaid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 10:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Schijnbaar door GITM op Intercell. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 11:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Schijnbaar door GITM op Intercell. :lol:


Weet dat The Outside Agency in de basis die gedraaid heeft, maar dat GITM die dan ook maar gaat draaien vind ik best bijzonder haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In Raad De Plaat vonden ze het allemaal tering vet, terwijl ze normaal allemaal haten op Hardstyle :lol: Toen ik er een opmerking over maakte, 'moest ik maar naar Elrow of Drumcode gaan als ik het niet aankon' :P
Vorige  1 ... 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121 ... 178  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek