Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120 ... 177  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2019 10:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker







Paar heerlijke remixes van platen van het Paula Temple album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2019 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die SNTS remix gaat nergens over, wat een kicks :lol: Slam remix ook erg sterk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2019 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die SNTS remix had ik inderdaad vorige week gevonden, wat een geweld. Geniaal!

GITM vind ik ook sterk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2019 01:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Die SNTS remix gaat nergens over, wat een kicks :lol:


Walst ook heerlijk lekker door. Iets wat ik, vooral live, toch vaak wel een beetje mis bij de nummers van gitm. Een bepaalde drive die toch een beetje mist. Is vaak wat meer "stomp" techno.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2019 08:57 
 
Hardtraxx Veteran

Indy schreef:
RTM93 schreef:
Indy schreef:
Ga lekker in het Qlimax topic op (L) Headhunterz is back (L) geilen ipv de baby uit te hangen ofzo :lol:

Ironisch dat jij dat zegt. :lol:

Of je trollt natuurlijk iedereen de moeder.


Verklaar uw nader?

Wanneer jij weer zit te trollen dat je shiverz niet kent is het prima, maar hier in het techno topic trollen is de wereld te klein.
Afbeelding
Bron :
https://www.facebook.com/groups/Hardsty ... 074334378/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2019 09:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bewust met een groepje in een topic van een muzieksoort waar je een hekel aan hebt gaan lopen mauwen en basisschool grappen maken of inhaken op een meme die bij Hardtraxx begonnen is, is imo iets heel anders maar is goed dat je na een paar dagen eindelijk je onzin bijdrage aan dit topic kunt onderbouwen nadat je eerst een PM stuurt met ‘oh foutje’ :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2019 11:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Eens met Indy, er zit een verschil tussen een beetje een flauw grapje met Shiverz wat vrij onschuldig is en een genre en iedereen die dat leuk vindt belachelijk te maken om maar reacties uit te lokken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2019 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Eens met Indy, er zit een verschil tussen een beetje een flauw grapje met Shiverz wat vrij onschuldig is en een genre en iedereen die dat leuk vindt belachelijk te maken om maar reacties uit te lokken.

Denk eigenlijk eerder dat ze Indy gewoon wouden fucken, dan dat ze techno belachelijk lopen te maken. Indy trollt wel meer naast de Shiverz grapjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2019 13:09 
 
Hardtraxx Veteran

Indy schreef:
Bewust met een groepje in een topic van een muzieksoort waar je een hekel aan hebt gaan lopen mauwen en basisschool grappen maken of inhaken op een meme die bij Hardtraxx begonnen is, is imo iets heel anders maar is goed dat je na een paar dagen eindelijk je onzin bijdrage aan dit topic kunt onderbouwen nadat je eerst een PM stuurt met ‘oh foutje’ :lol:

Mijn eerste bericht waarin ik jouw Ironisch noem werd eerst als PM gestuurd naar jou ipv als reactie onder dit topic.
Vergelijk de datum en tijd van posten maar met de PM en het bericht hier.
;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2019 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nvm, klopt idd. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2019 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Broken Balance schreef:
Eens met Indy, er zit een verschil tussen een beetje een flauw grapje met Shiverz wat vrij onschuldig is en een genre en iedereen die dat leuk vindt belachelijk te maken om maar reacties uit te lokken.

Denk eigenlijk eerder dat ze Indy gewoon wouden fucken, dan dat ze techno belachelijk lopen te maken. Indy trollt wel meer naast de Shiverz grapjes


Ja kom op dat is toch zo duidelijk :P En dan happen ook nog. Bijzonder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2019 16:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Broken Balance schreef:
Eens met Indy, er zit een verschil tussen een beetje een flauw grapje met Shiverz wat vrij onschuldig is en een genre en iedereen die dat leuk vindt belachelijk te maken om maar reacties uit te lokken.

Denk eigenlijk eerder dat ze Indy gewoon wouden fucken, dan dat ze techno belachelijk lopen te maken. Indy trollt wel meer naast de Shiverz grapjes


Jep :P

Edit: sinds ik deze topic ontdekt heb ben ik ook meer techno gaan luisteren, en zeker binnenkort een leuk techno feestje pakken. :yay: dus voor mij was er zeker geen intensief om de techno topic belachelijk te maken, maar meer even Indy fucken (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2019 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Ja kom op dat is toch zo duidelijk :P En dan happen ook nog. Bijzonder.


Haha weer typisch dit. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2019 17:14 
 
Hardtraxx Veteran

muziekje maar weer, om de sfeer erin te houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2019 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
makrooy schreef:
Ja kom op dat is toch zo duidelijk :P En dan happen ook nog. Bijzonder.


Haha weer typisch dit. :lol:


Vertel, wat is er typisch aan. Zie het namelijk niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2019 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Indy schreef:
makrooy schreef:
Ja kom op dat is toch zo duidelijk :P En dan happen ook nog. Bijzonder.


Haha weer typisch dit. :lol:


Vertel, wat is er typisch aan. Zie het namelijk niet.


Altijd makkelijk zeggen dat iemand hapt, terwijl ik nergens inhoudelijk hap? Kan me weinig boeien wat voor muziekstijl mensen tof of niet tof vinden. Het enige waar ik op reageer is het kleuterschool niveau van grapjes die er gemaakt zijn, met die van Goldenstyle als dieptepunt, hoe oud zijn we nou? :lol:

Het is dan ook makkelijk zeggen dat je mij 'probeert te fucken', terwijl jullie enkel jullie zelf compleet voor lul zetten met zo'n niveau van grappen.

Maar goed, ik heb verder erg weinig zin om hier nog discussies te voeren, dus doe jezelf een lol en ga ergens anders je tijd verdoen want mij heb je er niet mee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2019 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Ga lekker in het Qlimax topic op (L) Headhunterz is back (L) geilen ipv de baby uit te hangen ofzo :lol:

Dit is aardig happen :P. Verder zijn sommige van je troll reacties van hetzelfde kinderachtige niveau. Beetje hypocriet nie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2019 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Indy schreef:
Ga lekker in het Qlimax topic op (L) Headhunterz is back (L) geilen ipv de baby uit te hangen ofzo :lol:

Dit is aardig happen :P. Verder zijn sommige van je troll reacties van hetzelfde kinderachtige niveau. Beetje hypocriet nie?


Geef eens een voorbeeld Roy?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2019 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel geinig dat ik Facebook weleens wat voorbij zie komen dat ze Cocaïne MF ofzo draaien. Kan onderhand gvd beter naar techno gaan om dat soort tracks te horen ipv hardstylefeesten
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2019 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2019 20:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
RoyAPO schreef:
Broken Balance schreef:
Eens met Indy, er zit een verschil tussen een beetje een flauw grapje met Shiverz wat vrij onschuldig is en een genre en iedereen die dat leuk vindt belachelijk te maken om maar reacties uit te lokken.

Denk eigenlijk eerder dat ze Indy gewoon wouden fucken, dan dat ze techno belachelijk lopen te maken. Indy trollt wel meer naast de Shiverz grapjes


Jep :P


Jij praat gewoon iedereen na qua grappen dus niet doen alsof je het zelf nu bedoelde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2019 21:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Oké, je hebt volkomen gelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2019 10:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik post hier alleen maar omdat ik Indy mis in de appgroep :cry:
OT: vorig jaar prima vermaakt bij Elrow x Straf_werk, dit jaar weer heen met een busje uit m'n woonplaats.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2019 10:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Mocht iemand twee tickets voor Dockyard ADE overhebben voor een normale prijs, dan hou ik me graag aanbevolen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2019 17:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Mocht iemand twee tickets voor Dockyard ADE overhebben voor een normale prijs, dan hou ik me graag aanbevolen :)

Via ticketswap is drama, maar wij hebben de groep iig compleet. Kijk vooral uit naar de setjes van Surgeon, Mind Against, Charlotte en Dax-J. Wel jammer dat de laatste 2 iets overlappen :yay:
Vorige  1 ... 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120 ... 177  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek