Besloten om maar te gaan.Remi wrote:Ik zit in dubio om naar Rotterdam Rave te gaan.
BB, kom je ook nog?
Besloten om maar te gaan.Remi wrote:Ik zit in dubio om naar Rotterdam Rave te gaan.
Moet je maar open minded zijn.Indy wrote:Ook bij andere sets kwamen er wat Hardstyle platen voorbij zoals Kick This Mutha, Isaac - Bitches en een of andere gare plaat van Stephanie.Hoop dat dit een trend is die snel voorbij waait want als ik Hardstyle wil horen ga ik wel naar een Hardstyle feest
Zwaar weekend gehad maat?Alm1ghty wrote:Moet je maar open minded zijn.Indy wrote:Ook bij andere sets kwamen er wat Hardstyle platen voorbij zoals Kick This Mutha, Isaac - Bitches en een of andere gare plaat van Stephanie.Hoop dat dit een trend is die snel voorbij waait want als ik Hardstyle wil horen ga ik wel naar een Hardstyle feest
![]()
Opruiend gedrag.Alm1ghty wrote:Tech-NO
Hardstyle-YES
Beetje stoken bij de ketterij dat dit topic is.Remi wrote:Wat komt Alm1ghty eigenlijk in het heilige techno-toppa doen? Beetje de sfeer verpesten hier?????
Kamer delen?Broken Balance wrote:Dat is wel serieus een optie die ik overweeg haha, maar dat wordt pittig met werk en met mensen zo gek te krijgen dat ze mee gaanRemi wrote:^ Hotelletje in Roffa en dan beide feesten, neef.
Bij! Eindelijk een keer '999999999 live' zienTHArdstyler wrote:Poeh die line up is wel heel dik hoor, eens kijken of ik hier mensen mee naar toe krijg!
Dit inderdaad, en heel benieuwd naar I Hate Models en Rebekah! Gaan we samen autootje uit de Achterhoek?Rickzel wrote:Bij! Eindelijk een keer '999999999 live' zien
Altijd al eens willen hakkun op techno, ik sta hier zeker voor open!THArdstyler wrote:Poeh die line up is wel heel dik hoor, eens kijken of ik hier mensen mee naar toe krijg!
Kansloze lineup zonder Brennan Heart.Indy wrote:Vault Sessions weekender 31/01 & 01/02. Wat een line-up!![]()
![]()
▪ 999999999 live
▪ AIROD
▪ Anthro live
▪ Attention Deficit Disorder (AnD & Dasha Rush)
▪ Body Sushi (Randomer & VTSS)
▪ Endlec & Ayarcana
▪ Freddy K
▪ I Hate Models
▪ Inverted Reality live
▪ Lag
▪ Manni Dee & Myler
▪ Nur Jaber
▪ Perc
▪ Rebekah
▪ Schacke
▪ Sev Dah