Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117 ... 178  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2019 10:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zit in dubio om naar Rotterdam Rave te gaan. Ik neig er op het moment wel naar, maar de week er voor is Shockerz en de week er na is Noisecontrollers. 2 van de 3 zie ik wel zitten maar nu is het nog even bekijken welke het wordt.
Op het moment: RR en NC.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2019 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga maar mee naar RR :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2019 11:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik zit in dubio om naar Rotterdam Rave te gaan. Ik neig er op het moment wel naar, maar de week er voor is Shockerz en de week er na is Noisecontrollers. 2 van de 3 zie ik wel zitten maar nu is het nog even bekijken welke het wordt.
Op het moment: RR en NC.


Ga mee naar RR, en pak gelijk PRSPCT de dag er na op de zelfde locatie er ook bij want:

Norther66 schreef:
Industrial techno area op de volgende prspct in december is al bevestigd ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2019 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godver. Zet Rotterdam Rave dit net in dat event. Dacht dat het nog "vroeg" klaar zou zijn, stopt het om 10:00 uur ... Ze posten net dit in het event:

Citaat:
Rotterdam Rave Indoor Closing 2019

We will rave until 10:00 AM at Rotterdam Rave Indoor Closing!

:surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2019 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorige jaren was dat ook al zo, blij dat het dit jaar weer is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2019 14:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik denk dat van 07:00 tot 10:00 dan de after is. Na Rotterdamse Rave festival zijn ze ook nog tot 7 uur in de ochtend doorgegaan met een officiƫle after.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2019 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ik denk dat van 07:00 tot 10:00 dan de after is. Na Rotterdamse Rave festival zijn ze ook nog tot 7 uur in de ochtend doorgegaan met een officiƫle after.

Vorig jaar gingen ze gewoon door. 3e zaal stopte om 7, 2e zaal om 8, 1e zaal om 10. Weinig after aan voor mijn gevoel (edit: op de tijden na uiteraard). Het is niet dat er een tweede event is of iets dergelijks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2019 15:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker



:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2019 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar tot 10:00 gestreden. Hoogstwaarschijnlijk weer aanwezig dit jaar. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2019 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:


:love:


Puike EP dit! Vind die Peryl plaat op de EP het vetst denk ik. Wat een kanonnen! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2019 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Vorig jaar tot 10:00 gestreden.

Ja, als je er dan toch bent kun je net zo goed blijven vlammen natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2019 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vrijdag naar RIMBU in Kompass Gent! Line-up met o.a. Randomer, Tymon & Twan en VTSS b2b SPFDJ. Vooral erg benieuwd naar laatstgenoemde. Fucking veel zin in! :woot:


Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2019 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veel plezier Indy!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2019 20:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Line up van PRSPCT is uitgekomen en er is een technoarea:

Clouds
KRTM
Tim Tama
TWAN
Myler

Dus een area waar ik mij de hele avond vermaak plus nog namen als The DJ Producer, Somniac One, Strange Arrival, Ophidian, Hidden, Deathmachine en Densha Crisis, kies ik toch voor PRSPCT in plaats van Rotterdamse Rave. Gezien PRSPCT op zaterdag is en RR op vrijdag, maakt het sowieso wat makkelijker met werk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2019 09:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

^ Hotelletje in Roffa en dan beide feesten, neef.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2019 10:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Remi schreef:
^ Hotelletje in Roffa en dan beide feesten, neef.


Dat is wel serieus een optie die ik overweeg haha, maar dat wordt pittig met werk en met mensen zo gek te krijgen dat ze mee gaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2019 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou ja, je Hardtraxx-maadten gaan vrijdag en ongetwijfeld ook zaterdag. Als je eigen matties ook gaan dan ben je voorzien, toch? Fix je ergens voor 2 nachten een gaar bedje in een hostel met slaapzallen van 16 man, kost je geen drol en je bent ready to go.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2019 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt me echt super met je vage bek zo'n slaapzaal in lopen en proberen te slapen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2019 14:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nog mensen van hier die morgen naar de all-nighter van Rebekah gaan in Rotterdam?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2019 15:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
Nog mensen van hier die morgen naar de all-nighter van Rebekah gaan in Rotterdam?

Zaterdag gratis feest met Ghost In The Machine en UlsT in Groningen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2019 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Lijkt me echt super met je vage bek zo'n slaapzaal in lopen en proberen te slapen.

Kruip je zo bij de verkeerde in bed. Moet je toch eens meegemaakt hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2019 14:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2019 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RIMBU was een prima feestje! Locatie erg dik en ook het geluid was grotendeels zuiver en hard. Alleen jammer dat tijdens SPFDJ & VTSS de boxen niet synchroon liepen en het daardoor vaak nergens naar klonk. Heel zonde want hun set was verder echt ontzettend vet. Verder ook flink genoten van Tymon en TWAN en Randomer dat met vlagen fijn was, maar vond het bpm net iets te hoog.

Nico Moreno was best een lachertje. Kwam veel lomp spul voorbij met zelfs wat Hardstyle platen (lol) zoals Cocaine MF (Al Pacino Remix) en 10 Kleine Bassdrums (Thera remix) :lol: maar om nou als tweede artiest van de avond totale schijt te hebben aan de opbouw van de avond en nul rekening te houden met de artiesten die na je komen, dan snap je het DJ vak niet zo goed denk ik. Ook bij andere sets kwamen er wat Hardstyle platen voorbij zoals Kick This Mutha, Isaac - Bitches en een of andere gare plaat van Stephanie. :lol: Hoop dat dit een trend is die snel voorbij waait want als ik Hardstyle wil horen ga ik wel naar een Hardstyle feest :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2019 21:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rebekah had er gisteren wel zin in! Vanaf het begin meteen heel stevig. Klonk echt allemaal heel erg vet daar met dat geluid. Hoogtepunt van de avond was toch wel toen ze Black Widow van KRTM & TWAN draaide. Ik schrok me een ongeluk van die climax, ik had echt niet verwacht dat die live zo hard zou gaan. Laatste half uurtje was ook mooi. Echt lekkere schranz die ze draaide! Enige minpuntje vond ik bij momenten de sfeer. Maar goed, muzikaal gezien was die echt wel een topfeest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2019 08:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zeefrave in de Paradigm was matig. Het was een gratis feest maar het was op punten imo gewoon gevaarlijk (een ingang voor iedereen die er in en er uit moest en die even frisse lucht wou halen of roken. En daar was de ingang veel te klein voor, verbaast me dat er geen mensen verdrukt zijn, vooral toen het ging regenen. Als je een gratis feest houdt met een paar A namen kan je toch wel indenken dat er een grote massa op afkomt.

Drankprijzen waren veel te duur, te weinig WC's, te lange wachtrijen bij de bar omdat de barvrouwen en mannen er geen kut van snapten of de gene die bestelde was te vaag om te snappen wat er aan de hand was. Het geluid werd naar mate de avond steeds slechter en de stroboscopen (blauwen) waren strontirritant. Liepen in het begin ook veel te veel bezopen mensen en richting de laatste 4 uur alleen maar zombies. Het is dat UlsT en Ghost In The Machine zo goed draaiden (KRTM - Soleil, MPIA3 - Acid Badger, Remco Beekwilder & Tim Tama - Primal Symphony en alle knallers van GITM), anders was ik al wel eerder naar huis gegaan.

Jammer voor een feest dat voorgaande jaren wel een goede reputatie had. Maak het dan een betaald feest zodat er minder vaag volk op af komt. De gemiddelde bezoeker was ook echt piepjong, we vroegen ons echt af of sommigen niet gewoon 16 waren.
Vorige  1 ... 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117 ... 178  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek