RR was wel weer fissa, wel erg druk. Wilde eigenlijk meer bij de CLR stage staan, maar toch vooral de EDLX geweest uiteindelijk. Eindbaas was voor mij toch wel weer Speedy, wat stond die weer te rollen zeg, geen moment rust . Eigenlijk alleen maar bazensets gehoord.
Vrijdag naar Pleinvrees geweest in de Winkel van Sinkel in Utrecht. Vind de locatie zoals altijd leuk, beetje warm. Muzikaal vond ik het echt erg matig, had gehoopt op wat meer techno maar het was echt een deep house avondje. Dit kon ik natuurlijk van te voren weten maar had toch een beetje hoop.
@1:25 zou dit nummer onder techno vallen? ik weet dat hij geuploadt is door ukf maar toch, klinkt niet echt als dubstep lekkere sounds hoor
Ik heb precies hetzelfde nummer in het Deep House topic geplaatst, met ook de vraag of dit onder deep house valt
Ik heb vrij veel van dit soort nummers (veel staan ook op UKF) waarvan ik t genre niet helemaal kan plaatsen. Is inderdaad geen dubstep, wel veel UK garage invloeden, maar dan wat subtieler.
UKF is trouwens niet alleen meer dubstep/drum n bass. Op het kanaal van UKFMusic wordt dus ook veel van dit soort muziek, electro/house, trap etc geupload. het is echt een beetje een mengelmoes. Check ook tracks van My Nu Leng.