Deephouseurbandesigner wrote:Vrijdag naar Pleinvrees met m'n chick.
Iemand ervaring met dit feest ?
-Konijnendans
-Jailbaits
-Hipsters
Deephouseurbandesigner wrote:Vrijdag naar Pleinvrees met m'n chick.
Iemand ervaring met dit feest ?
Hmm, dan maar manieren zoeken om het leuker te hebben.Kepro wrote:Deephouseurbandesigner wrote:Vrijdag naar Pleinvrees met m'n chick.
Iemand ervaring met dit feest ?maar
-Konijnendans
-Jailbaits
-Hipsters
Moet dat nou?urbandesigner wrote:Hmm, dan maar manieren zoeken om het leuker te hebben.Kepro wrote:Deephouseurbandesigner wrote:Vrijdag naar Pleinvrees met m'n chick.
Iemand ervaring met dit feest ?maar
-Konijnendans
-Jailbaits
-Hipsters
In het techno topic kan deze shit gewoonKlaasfondue2 wrote:Berghain is inderdaad kankerdik. Je moet enkel geluk hebben dat je binnenkomt. Ik heb geluk gehad. Een keer op donderdag (met Howling LIVE) en op zaterdag met MÓÉRBECK en Efdemin.
Daarnaast sprak ik wat lokale people in de Berghain en die raadde allen Sisyphoss (?) aan. Dat schijnt op een dorp op klein schaalniveau te zijn waar allerlei stages zijn.

oh yes yes yesmaarten0546 wrote: Vrijdag 20 feb Ravage, nog mensen van hier aanwezig?
Ik ga altijd afhankelijk van de programmering van Tresor naar Berlijn. Tresor heeft soms heerlijke line-ups en ik vindt die kelder echt te gruwelijk. Heerlijk duister sfeertje hangt daar en je komt helemaal in je element.Joykill wrote:Gaan in de zomervakantie waarschijnlijk weer roadtrippen met de groep en zijn van plan om richting het oosten van Europa te fahren. Denk dat we ook een paar dagen naar Berlijn gaan, want dat schijnt een nice stad te zijn.
Weet iemand misschien wat toffe clubs/locaties om te bezoeken daar? Ik lees/hoor best veel over Berghain en Tresor. Is dat het enige wat Berlijn heeft te bieden of zijn er andere/gavere spots waar je geweest moet zijn?
HEERLIJK
Heeft iemand deze nog voor mij?
Die draaide hij afgelopen november ook nog op Verknipt. Gruwelijke set was dat!chas1n wrote:View on YouTube
Hier mag Tommy Four Seven wel weer mee openen zoals vaker, op Rotterdamse Rave zaterdag.
Nice!Chronic Deface wrote:
Die draaide hij afgelopen november ook nog op Verknipt. Gruwelijke set was dat!