Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 00:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Uiteindelijk toch overgeslagen. Maar ik zie nu net dat de mystery guest (waarom ze dat nu al bekend maken is mij nog een vraag xd ) bij GiveSoul koningsdag Sluwe Vos is, met een 2 uurs set ook nog eens :woot: sta nu al te popelen!


Benny en Sluwe Vos hebben het nog gered, maar wat was dit feest verder op vele aspecten belabberd. Ingang + munten duurde bizar lang. Ook sloeg de hele indeling nergens op, want alles was een looppad door die boutindeling. Bovendien was het geluid ook alles behalve goed.. Gelukkig een gezellige dag gehad met de vriendengroep en de goed draaiende Benny + Sluwe Vos maakten een hoop goed.. Rotterdamse eindbazen die twee hoor, keer op keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Rawbin schreef:
Uiteindelijk toch overgeslagen. Maar ik zie nu net dat de mystery guest (waarom ze dat nu al bekend maken is mij nog een vraag xd ) bij GiveSoul koningsdag Sluwe Vos is, met een 2 uurs set ook nog eens :woot: sta nu al te popelen!


Benny en Sluwe Vos hebben het nog gered, maar wat was dit feest verder op vele aspecten belabberd. Ingang + munten duurde bizar lang. Ook sloeg de hele indeling nergens op, want alles was een looppad door die boutindeling. Bovendien was het geluid ook alles behalve goed.. Gelukkig een gezellige dag gehad met de vriendengroep en de goed draaiende Benny + Sluwe Vos maakten een hoop goed.. Rotterdamse eindbazen die twee hoor, keer op keer.


Helemaal eens met bovenstaande, mja ik had er ook niet veel van verwacht met een kaartje van 7,50 :P
Maar man man man wat een drama volk ook weer zeg. En dan ook nog van die achterlijke debielen die je half voor je bakkes schopten met die konijnendansjes. Of lekker met zo'n gigantische Kipling tas lopen terwijl er gewoon kluisjes waren. Inderdaad gezellig gehad met vrienden en die cocktails waren best lekker. Rond 7 uur naar het stadhuisplein vertrokken, daar was het helemaal drama zeg xd



Deze werd wel nog 2x gedraaid :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 00:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja weinig verwachtingen voor die prijs idd.. Oh ja ik ging juist wat later op de middag zodat ik Sluwe Vos sowieso nog mee zou pakken. Muntprijs was daar trouwens ook prima, €2,20,-. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vrienden van me vonden Sluwe Vos trouwens wat tegenvallen, draaide best soft zeiden ze?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Vrienden van me vonden Sluwe Vos trouwens wat tegenvallen, draaide best soft zeiden ze?


Kwam wat traag op gang, maar draaide daarna wel wat je kon verwachten vond ik :P . Vond het iig het setje van de dag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

neigt misschien wat meer naar tropical house (als dat al een genre is)

Sam Feldt - Show me love (edx's indian summer remix) :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

EDX is sowieso baas :D
Above & Beyond feat. Alex Vargas - Blue Sky Action (EDX's Indian Summer Remix) :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2015 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
EDX is sowieso baas :D
Above & Beyond feat. Alex Vargas - Blue Sky Action (EDX's Indian Summer Remix) :loving:



Jup, erg sterke plaatjes. Hij moet wel oppassen dat het niet teveel dezelfde sound wordt, al is hij wel de enige producer met die sound
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2015 14:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Weet niet of deze nog onder deep house vallen, maar ik vind het wel erg fijne plaatjes. Heb vooral die eerste best vaak opstaan:




Edit: Zie net deze in m'n Soundcloud feed staan. Kan er ook nog wel bij:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2015 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Die drop :oh:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2015 19:45 
 
Hardtraxx Addict

Iemand die mij nog wat nummers kan aanraden zoals deze:


Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 10:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Laatst deze tegengekomen :drool:



&

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2015 22:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2015 22:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vaassenaar schreef:


:love:

Verdomme.. Meteen dit nummer in mijn hoofd.



(de clip ook wel leuk)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2015 19:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker



Oldschool :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2015 20:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker



Heerlijk! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2015 19:16 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker



:loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2015 19:25 
 

jah :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2015 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zojuist mijn remix voor de remix contest van Shades of Grey afgerond. Zou tof zijn als jullie op mij willen stemmen als je het wat vindt, feedback is uiteraard ook van harte welkom :) Bedankt alvast!

https://www.spinninrecords.com/talentpo ... ails/24146

https://soundcloud.com/djrawbin/oliver- ... wbin-remix

Oh en als jullie mij zouden willen followen op soundcloud, graag, want ik heb echt amper followers :cry: :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2015 14:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker



:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2015 11:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



:woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2015 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Heerlijk rustige plaat die mij in ieder geval helemaal meeneemt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2015 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg fijne plaat zeg Khadber, die gaat bij de collectie :D

Dusky ook weer een nieuwe release en wat voor 1. Dit is misschien op Stick by This na hun dikste plaat ooit. Wat een gruwelijke sfeer :love: Stevige kicks, percussie altijd erg sterk, maar vooral die pads die zij in hun muziek stopen, meestal zo geniaal, verfrissend maar toch met een klassiek tintje eraan! :D

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 21:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker



Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek