Hoe chill is dat dan
Related topics
- View the latest post: Leon Artez - Color Outside The Lines (Cross-over Genre Mix) (House/Tech-House/Deep House/Techno/Trance)
- View the latest post: [House - Disco - Tech House] Roman Anthony - Reborn #22
- View the latest post: [House - Disco - Tech House] Roman Anthony - Reborn #21
- View the latest post: [House / Tech House] The Human League - Don't You Want Me (Roman Anthony Bootleg)
- View the latest post: [House / Tech House] Roman Anthony - Reborn #5
Active topics in Andere muziek
Moderators
sorry maar vind dit echt afschuwelijk kut en saai klinken 
Mag dit onder Deep House?
Heb een heel lijstje met dit soort nummers, waarvan ik geen idee heb in welk 'hokje' ik het moet plaatsen
Het is niet echt Jackin House, niet echt Deep house, maar misschien dat mensen het hier kunnen waarderen.
View on YouTube
View on YouTube
Heb een heel lijstje met dit soort nummers, waarvan ik geen idee heb in welk 'hokje' ik het moet plaatsen
Het is niet echt Jackin House, niet echt Deep house, maar misschien dat mensen het hier kunnen waarderen.
View on YouTube
View on YouTube
Ben het hier mee eens.AniThing wrote:sorry maar vind dit echt afschuwelijk kut en saai klinken
De platen van Taiki Nulight daarentegen zijn erg vet
GarageKoelkast wrote:Mag dit onder Deep House?
Heb een heel lijstje met dit soort nummers, waarvan ik geen idee heb in welk 'hokje' ik het moet plaatsen![]()
View on YouTube
View on YouTube
Kan echt niet wachten op het nieuwe album van Sluwe Vos. Zitten me toch een paar monsterplaten bij 
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Idd, klinkt goed!!tommetjeuh wrote:die contact is lekker
Eerste deel staat op Soundcloud! Helaas niet de platen waar ik op hoopteRawbin wrote:Kan echt niet wachten op het nieuwe album van Sluwe Vos. Zitten me toch een paar monsterplaten bij
Static Revenger - Loving Every Minute (Franky Rizardo Remix). Nondeju wat een plaat
heb even moeten zoeken, maar heb 'm dan eindelijk. Nu nog snel uitbrengen
View on SoundCloud
vanaf 34:30 ongeveeer.
View on SoundCloud
vanaf 34:30 ongeveeer.
-
DHardtraxxer
- 105 posts member since 2014
- last seen May 2016
Normaal ben ik niet zo van de deephouse maar vind dit wel gruwelijk. Ga toch overwegen om naar DGTL festival te gaan in april. Staan wel wat meer artiesten die ik wil zien.
View on YouTube
View on YouTube
Last edited by duizendpoot on 10 Mar 2015 14:58, edited 2 times in total.
-
DHardtraxxer
- 105 posts member since 2014
- last seen May 2016
godver waarom lukt me dat youtube gebeuren nooit
Morgen toch maar weer Glow In The Dark. Wilde na afgelopen editie eigenlijk niet meer gaan (te veel kindjes, te druk enz.), maar kon het toch niet laten voor 15 euro (en heb er stiekem toch wel erg zin in)
Deze editie gelukkig de wat 'grotere' artiesten verspreid over 3 zalen in plaats van de grote artiesten in de hoofdzaal, zal hopelijk wat schelen in de drukte.
Anderen die nog gaan?

Shadow Child en MK een zekerheid in ieder geval (Sluwe Vos ook als ik dan nog leef). Benny sla ik deze keer over, die zie ik deze maand nog 2 keer (niet als opener, maargoed). Verder zie ik het allemaal wel, afhankelijk van drukte en geluid
Anderen die nog gaan?

Shadow Child en MK een zekerheid in ieder geval (Sluwe Vos ook als ik dan nog leef). Benny sla ik deze keer over, die zie ik deze maand nog 2 keer (niet als opener, maargoed). Verder zie ik het allemaal wel, afhankelijk van drukte en geluid
Hoe was dit? Zat ook nog te twijfelen, super leuke line up wel. Zou voor mij toch wel avondje zzaal 3 zijn met misschien even een kijkje bij alle farben.Rawbin wrote:Morgen toch maar weer Glow In The Dark. Wilde na afgelopen editie eigenlijk niet meer gaan (te veel kindjes, te druk enz.), maar kon het toch niet laten voor 15 euro (en heb er stiekem toch wel erg zin in)Deze editie gelukkig de wat 'grotere' artiesten verspreid over 3 zalen in plaats van de grote artiesten in de hoofdzaal, zal hopelijk wat schelen in de drukte.
Anderen die nog gaan?![]()
Muzikaal gezien weer heel vet, maar helaas net als vorige editie weer achterlijk druk en (niet zo gezellig) jong publiek. Zaal 3 was echt niet normaal hoe druk het daar werd vanaf een uur of 2 en tijdens Oliver Heldens kon je niet eens normaal meer door die zaal lopen
. Zelf voornamelijk in zaal 2 gestaan, daar was genoeg ruimte en werd ook goed gedraaid. Shadow Child kon helaas niet komen trouwens 
Wel aardig leuk feestje gehad met een flinke hoeveelheid alcohol, maar sla de volgende wel over denk ik.
Wel aardig leuk feestje gehad met een flinke hoeveelheid alcohol, maar sla de volgende wel over denk ik.
zonde zeg, oliver heldens was voor mij nog de minst boeiende in zaal 3.
Ik ben weer eens een paar waanzinnig vette nummertjes tegengekomen!
View on SoundCloud
View on SoundCloud
View on SoundCloud
View on SoundCloud
View on SoundCloud
View on SoundCloud
View on SoundCloud
Ik kan hier eindeloos naar luisteren! Meeste hiervan heb ik bijna elke dag een paar keer op m'n oren
Maar holy shit, die Basic Instinct remix gaat te ver
View on SoundCloud
View on SoundCloud
View on SoundCloud
View on SoundCloud
View on SoundCloud
View on SoundCloud
View on SoundCloud
Ik kan hier eindeloos naar luisteren! Meeste hiervan heb ik bijna elke dag een paar keer op m'n oren
Maar holy shit, die Basic Instinct remix gaat te ver
En voor degene die liever de standaard Deep House heeft, same old same old, hier ook nog een fijne verzameling!
Een paar hiervan neigen een beetje richting Chill House.
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on SoundCloud
View on SoundCloud
View on SoundCloud
Een paar hiervan neigen een beetje richting Chill House.
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on SoundCloud
View on SoundCloud
View on SoundCloud