Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 09:13 
 
Artiest

Dansen doe je op een mooie wals... of een lekkere samba.
Beuken, Raggen, Stampen, Zagen, Klappen doe je op andere dingen, zoals hardcore ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 10:57 
 
Hardtraxxer

egt vreselijk dat activator zich zo heeft verlaagd.
Op die defqon pre-party was het ook echt niets aan.
Trage troep zonder enige beat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 18:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

johnb schreef:
egt vreselijk dat activator zich zo heeft verlaagd.
Op die defqon pre-party was het ook echt niets aan.
Trage troep zonder enige beat.


Ooit was er een emoticon voor een post als deze :P

Anyways, een beetje meer respect mag wel voor Acti. Dat hij nu in een andere stijl produceert, heeft toch niks te maken met zich verlagen? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

johnb schreef:
egt vreselijk dat activator zich zo heeft verlaagd.
Op die defqon pre-party was het ook echt niets aan.
Trage troep zonder enige beat.

grapjas xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2011 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

johnb schreef:
egt vreselijk dat activator zich zo heeft verlaagd.
Op die defqon pre-party was het ook echt niets aan.
Trage troep zonder enige beat.


[ ] weet wat een beat is
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 10:29 
 
Artiest

Alleen apart dat hij onder diezelfde alias zo te werk gaat, dan krijg je toch miscommunicatie tussen verschillende partijen?
Of produced hij dan ook niet meer hardstyle onder de Activator alias, dan kan het wel natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 23:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

johnb schreef:
egt vreselijk dat activator zich zo heeft verlaagd.
Op die defqon pre-party was het ook echt niets aan.
Trage troep zonder enige beat.

Sjezus, gelukkig ben jij, simpele hardstyle fanboy, degene die bepaalt of Activator zich zojuist heeft verlaagd of verbeterd.

Lang leve de kortzichtigheid!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 10:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind het wel vet klinken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Theppar is zo fucking heerlijk. 10x beter dan al z'n hardstyle werk van de afgelopen tijd :D

Extra vroeg op Mysteryland aankomen om zoveel mogelijk van de set te zien :) Als iemand vergelijkbare shit weet aan te raden...? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Theppar is zo fucking heerlijk. 10x beter dan al z'n hardstyle werk van de afgelopen tijd :D

Extra vroeg op Mysteryland aankomen om zoveel mogelijk van de set te zien :) Als iemand vergelijkbare shit weet aan te raden...? :D



stilte? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 17:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Alle nieuwe tracks van Organ Donors dus(Moogerfoogin', Jagged Edge, Bassturbation remix, The Girlies Wet...), Alex Kidd - Kiddtroversy...

Maar ik weet niet hoe breed je die vraag bedoelt; bedoel je alleen muziek in strikt dit stijltje of ook hardtrance als bijvoorbeeld Kamui - Achtung!(< denk dat die je sowieso wel bevalt)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En wat dacht je van Dustin Zahn - Stranger to Stabilty (Len Faki Podium Mix) en nummers van Thilo en Evanti :) ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 23:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Niet ff zeggen dat de volgende 2 platen ook al uit zijn :P

http://www.hardstyle.com/#!/activator/k ... ginal-mix/
http://www.hardstyle.com/#!/activator/t ... ginal-mix/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 09:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Stokbrood schreef:

Jaaaa! :D Deze twee platen raken mij dan weer wel! Theppar vooral (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 17:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Stokbrood schreef:

Jaaaa! :D Deze twee platen raken mij dan weer wel! Theppar vooral (L)


:nono: Theppar vind ik te druk. Koolter is veel beter :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 19:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wow - supervet! Dank voor het onder de aandacht brengen PNXRMX! Heb zelf net Thavar, Darron en Theppar aangeschaft. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2011 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik wil een nieuwe track :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2011 14:36 
 

Wees blij dat hij niet af zakt naar nu-style, lol voor sommige mensen is het ook nooit goed genoeg.
Vind het juist tof hoe hij het doet nu, laat hem lekker maken waar ie goed in is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 16:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ducaz schreef:
Wees blij dat hij niet af zakt naar nu-style, lol voor sommige mensen is het ook nooit goed genoeg.
Vind het juist tof hoe hij het doet nu, laat hem lekker maken waar ie goed in is :P

Ja, wie de fuck is ene Johnb nou weer om te zeggen dat Acti zich heeft verlaagd? :lol:

IMO, als je een gigantische massa hardstyle fans hebt, toon je echt ballen als je met zoiets komt onder dezelfde alias. Dan bewijs je gewoon dat je doet waar de fuck je zin in hebt in plaats van wat de massa van je verwacht, en dan ben je in mijn ogen een onwijs grote baas. Dus waarom heeft Acti zich verlaagd? Omdat hij nu doet wat Johnb niet van hem verwacht? Kom nou, Acti mag zelf weten wat hij doet maar dat is best lastig met zoveel fans die iets anders willen. Dat hij het gewoon doet, daardoor heb ik zoveel respect voor m gekregen. :worship:

Plus, ik vind het nog heerlijke muziek ook. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 17:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Out of the box thinking, lekker hoor. Kon z'n laatste release Theppar/Koolter niet vinden in het releases topic.
Maar Koolter ga ik zeker af en toe draaien, als je gewoon outside the box draait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2011 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hidde schreef:
Ducaz schreef:
Wees blij dat hij niet af zakt naar nu-style, lol voor sommige mensen is het ook nooit goed genoeg.
Vind het juist tof hoe hij het doet nu, laat hem lekker maken waar ie goed in is :P

Ja, wie de fuck is ene Johnb nou weer om te zeggen dat Acti zich heeft verlaagd? :lol:

IMO, als je een gigantische massa hardstyle fans hebt, toon je echt ballen als je met zoiets komt onder dezelfde alias. Dan bewijs je gewoon dat je doet waar de fuck je zin in hebt in plaats van wat de massa van je verwacht, en dan ben je in mijn ogen een onwijs grote baas. Dus waarom heeft Acti zich verlaagd? Omdat hij nu doet wat Johnb niet van hem verwacht? Kom nou, Acti mag zelf weten wat hij doet maar dat is best lastig met zoveel fans die iets anders willen. Dat hij het gewoon doet, daardoor heb ik zoveel respect voor m gekregen. :worship:

Plus, ik vind het nog heerlijke muziek ook. :)

Beter kan je het niet verwoorden. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 19:38 
 
Hardtraxxer

Ik lees hier niet pas iets over. Jezus wat een klasse van die man. Ik vond zijn stijl altijd zo kut toen hij gewoon nog hardstyle maakte maar dit vind ik een dikke +1. Andere invloeden vind ik altijd geweldig. Op een gegeven moment gaat veel hardstyle echt vervelen. Dan wil ik toch eens wat vernieuwing zien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2011 10:24 
 
Hardtraxx Addict

Allemaal leuk en aardig dat ie andere shizzle maakt, maar mij boeit het geen ene zier. Voor mij zit er geen 'HARD' meer in, ritme klinkt verlept, etc...
Ik hoop voor hem dat ie dan op een andere stage draait ipv hardstyle stage ofzo, want ik denk dat er veel te veel reacties zouden zijn van 'WTF ???'

Maar goed... Just Do What You Want, zoals ik veel zeg ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ox_Ite schreef:
Allemaal leuk en aardig dat ie andere shizzle maakt, maar mij boeit het geen ene zier. Voor mij zit er geen 'HARD' meer in, ritme klinkt verlept, etc...
Ik hoop voor hem dat ie dan op een andere stage draait ipv hardstyle stage ofzo, want ik denk dat er veel te veel reacties zouden zijn van 'WTF ???'

Maar goed... Just Do What You Want, zoals ik veel zeg ;)


dit is ook geen hardstyle...

Zo zin in Activator op X-Qlusive!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 23:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ox_Ite schreef:
Allemaal leuk en aardig dat ie andere shizzle maakt, maar mij boeit het geen ene zier. Voor mij zit er geen 'HARD' meer in, ritme klinkt verlept, etc...
Ik hoop voor hem dat ie dan op een andere stage draait ipv hardstyle stage ofzo, want ik denk dat er veel te veel reacties zouden zijn van 'WTF ???'

Maar goed... Just Do What You Want, zoals ik veel zeg ;)


Hij draaidt ook nog gewoon hardstyle...
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek