Klinkt best wel vet.
Soort electro met hardstyle vind ik t op lijken.
Soort electro met hardstyle vind ik t op lijken.
Piaaa wrote:Almighty wrote:Oei... Totaal niet mijn ding
De meeste heeft die al heel lang geen releases meer op. Maar ik deel wel je mening dat een nieuw alias beter was geweest, net zoals Bioweapon met BRK3 heeft.wvd wrote:Vraag me wel af.. Activator maakt zoveel aliassen aan als het ook maar een beetje verschilt van zijn Activator stijl, maar wanneer hij een compleet nieuw genre muziek gaat maken gebruikt hij gewoon zijn Activator alias?!
Dit, die andere vind ik niks, wel vet dat gij andere styl probeert, miss dat hij nu waardeering krijgt die hij verdientRAW-vizion wrote:Darron is best vet ook
Inderdaad want dansen op een lager tempo dan 150 is onmogelijk >_<;Maximum wrote:Niet naar om aan te horen, maar hoe moet je ingodsnaam losgaan als dit op een feest word gedraait? Beetje rondjes van een meter lopen ofzo? Hoe moet ik mij dit voorstellen?![]()
Het verschil tussen los gaan en dansen is toch echt iets anders!Sunboom wrote:Inderdaad want dansen op een lager tempo dan 150 is onmogelijk >_<;Maximum wrote:Niet naar om aan te horen, maar hoe moet je ingodsnaam losgaan als dit op een feest word gedraait? Beetje rondjes van een meter lopen ofzo? Hoe moet ik mij dit voorstellen?![]()
Dansen, losgaan... Ik bedoel hetzelfde. Ik dans alleen op muziek waar ik op los kan gaan namelijk... En mijn definitie van dansen is nogal breed, tenminste, hakken bijvoorbeeld vind ik ook dansen =). Ik bedoel zeker geen dansen in de zin van danspasjes ofzo.Maximum wrote:Het verschil tussen los gaan en dansen is toch echt iets anders!Sunboom wrote:Inderdaad want dansen op een lager tempo dan 150 is onmogelijk >_<;Maximum wrote:Niet naar om aan te horen, maar hoe moet je ingodsnaam losgaan als dit op een feest word gedraait? Beetje rondjes van een meter lopen ofzo? Hoe moet ik mij dit voorstellen?![]()