Dan moet je wel een overdosis drugs hebben om dat te overleven
Alcohol ook goed?roberttt wrote:Dan moet je wel een overdosis drugs hebben om dat te overleven
Alcohol ook goed?roberttt wrote:Dan moet je wel een overdosis drugs hebben om dat te overleven
Red je het niet meesjobie wrote:Alcohol ook goed?roberttt wrote:Dan moet je wel een overdosis drugs hebben om dat te overleven
Geen idee, nof nooir speeedcore meegemaaktAlmighty wrote:Red je het niet meesjobie wrote:Alcohol ook goed?roberttt wrote:Dan moet je wel een overdosis drugs hebben om dat te overleven
D-Nemacyst wrote:Is dit muziek dan?
of niet dan, hier zit geen ritme of wat dan ook inSaartje wrote:Wat een k*t muziek
Perfect voorbeeld van goede SpeedcoreProject 141 wrote:At least speedcore artists aren't in it for the money
STAN- wrote: Imil - Dikke Frietuh (En Ook Nog Eens Extra Ketchup) is ook zeeer lekker
Ja klopt.STAN- wrote:Dat is ook niet zo gek als je ziet dat de BPM range van speedcore zo ongeveer 99999999999999999999999999 is
Daarnaast, al zit je 0.1 seconde te laat -> 3 beats verder
dylanhardstyle wrote:egt helmaal niks voor mij!
Saartje wrote:Wat een k*t muziek
El Mare wrote:Haha wat een ellende![]()
![]()
![]()
![]()

Ja dat kan ik.Almighty wrote:Voel je niet zo aangevallen. Je kan toch zeker wel indenken dat mensen dit grafherrie van de bovenste plank vinden?
Saartje wrote:Wat een k*t muziek
posten omdat ikzelf er niks aan vindEl Mare wrote:Haha wat een ellende![]()
![]()
![]()
![]()
Word genoeg gedaan, dus zou niet weten waarom nietDraidy wrote:Ja dat kan ik.Almighty wrote:Voel je niet zo aangevallen. Je kan toch zeker wel indenken dat mensen dit grafherrie van de bovenste plank vinden?
Maar laat de liefhebbers dan lekker![]()
Ik ga toch ook niet bij een van de hardstyle topics:Saartje wrote:Wat een k*t muziekD-Nemacyst wrote:Is dit muziek dan?posten omdat ikzelf er niks aan vindEl Mare wrote:Haha wat een ellende![]()
![]()
![]()
![]()
+1STAN- wrote:Jongens hap eens niet zo op elkaar, het is 2012, de wereld vergaat over een paar maanden.. Laat mensen met rust en lekker van hun eigen muziek genieten
Helaas wel ja.Almighty wrote:Word genoeg gedaan, dus zou niet weten waarom niet