Jullie kijken serieus naar TMF als je gaat bier drinken?stynch wrote:ooo wat een bullcrap,Almighty wrote:Zonder geluid is die clip wel dik hoorKhadber wrote:Stop daar die Pitbull bullcrap maar bij,
als wij een avond bier gaan drinken staat toch echt meestal tmf op, niet gaan winen dat tmf dom is ofzo, want ze draaien er gewoon goede muziek.
EN JA, jammergenoeg komt er van die ****** muziek als pitbull en mi rowsu shit
Active topics in Andere muziek
Moderators
Machiel wrote: Jullie kijken serieus naar TMF als je gaat bier drinken?
+1San Miquel wrote:Machiel wrote: Jullie kijken serieus naar TMF als je gaat bier drinken?
-
TDonateur
- 3777 posts member since 2009
van mij mogen ze dit wel weer op tmf gaan draaien. (zal niet iedereen met me eens zijn.)
deze werd echt vaak gedraaid.
View on YouTube
mare deze kwam mij de zomer ook de strot uit! Pitbull - I Know You Want Me.
deze werd echt vaak gedraaid.
View on YouTube
mare deze kwam mij de zomer ook de strot uit! Pitbull - I Know You Want Me.
Ik heb afgelopen zaterdag ook gewoon TMF aangezet als radio zeg maar.. Zo gek is dat toch niet?
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Nee, maar ik denk dat jij iemand bent die op feesten naar hardstyle luisterd en op de com nieuwe liedjes checkt (hardstyle dan). En verder gewoon een beetje van chill muziek houd, ik echt niet!Khadber wrote:Ik heb afgelopen zaterdag ook gewoon TMF aangezet als radio zeg maar.. Zo gek is dat toch niet?
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
haha plus 1.Khadber wrote:Leuk al die voorbedachte, neppe realityshows.. Nee dankjewel.InQontrol09 wrote:+1Overload wrote:geef mij MTV maar, heb je wel vette series op, viva la bam enzo _0_
vind Cribs wel leuk om te zien, maar dat komt gewoon omdat ik nieuwsgierig ben hoe rijke mensen leven
Als ik tv kijk dan is het trouwens wel wat meer dan alleen tmf, geen mij maar discovery of iets dergelijks..
en wij hebben zo een kastje
101tv, film1, eredivisielive 
en TMF Dance, en dat is best wel leuk, geen reclame, geen gewetenloze meisjes, gewoon muziek!
dat hebben wij op staan als we bieries gaan drinken voor het uitgaan!
en wij hebben zo een kastje
en TMF Dance, en dat is best wel leuk, geen reclame, geen gewetenloze meisjes, gewoon muziek!
ja die tmf kijken wij meestal ookGuide4U wrote:Als ik tv kijk dan is het trouwens wel wat meer dan alleen tmf, geen mij maar discovery of iets dergelijks..
en wij hebben zo een kastje101tv, film1, eredivisielive
en TMF Dance, en dat is best wel leuk, geen reclame, geen gewetenloze meisjes, gewoon muziek!![]()
ik vind die plaat van zo vrouwke ook slecht, hoe heet ze ook alweer.
oja; La roux - bulletproof
Zo daar noem je een schijtplaat zeg! Snap niet wat mensen daar leuk aan vinden.stynch wrote: oja; La roux - bulletproof
Echt een gare plaat idd. en dan lees ik op internet allemaal van die verhaaltjes over hoe mooi ze er wel niet uit ziet, nou sorry ik vind haar gewoon lelijk... 
ROFLGuide4U wrote:en dan lees ik op internet allemaal van die verhaaltjes over hoe mooi ze er wel niet uit ziet
Ik vind dat echt zo'n typisch FIFA-game lied. netzo als untouched van de Veronica's toevallig zit die ook in FIFA 09.stynch wrote: oja; La roux - bulletproof
voor de muziek moet je bij Fifa wezen, voor het voetbal bij Pesoostzaner wrote:Ik vind dat echt zo'n typisch FIFA-game lied. netzo als untouched van de Veronica's toevallig zit die ook in FIFA 09.stynch wrote: oja; La roux - bulletproof
tijden veranderen, fifa is nu beter. :')Guide4U wrote:voor de muziek moet je bij Fifa wezen, voor het voetbal bij Pesoostzaner wrote:Ik vind dat echt zo'n typisch FIFA-game lied. netzo als untouched van de Veronica's toevallig zit die ook in FIFA 09.stynch wrote: oja; La roux - bulletproof
Een neger in Volendam kan dat wel? :')Timmer wrote:voor mij is dat dit
View on YouTube
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
haha,,, als jan er mee te maken heeft is het daar goed volgens mijoostzaner wrote:Een neger in Volendam kan dat wel? :')Timmer wrote:voor mij is dat dit
View on YouTube
PesGuide4U wrote:voor de muziek moet je bij Fifa wezen, voor het voetbal bij Pesoostzaner wrote:Ik vind dat echt zo'n typisch FIFA-game lied. netzo als untouched van de Veronica's toevallig zit die ook in FIFA 09.stynch wrote: oja; La roux - bulletproof
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
zelf voetballen 
-
S
- 5 posts member since 2009
- last seen Jan 2014
Slechtste zomerhit ooit: Ik heb een tuintje in mijn hart, wat is dat een kotst lied he! 
Dat zo'n plaat mag worden opgenomen :sparkieh wrote:Slechtste zomerhit ooit: Ik heb een tuintje in mijn hart, wat is dat een kotst lied he!
Demo is inmiddels te downloaden via PS3 Store en voor pc.Machiel wrote:
Pes
Pitbull aan de hoogste boom ophangen, castreren en verder vernederen, medieval gaan op die gast.
rest van top 40, black eyed peas, die vent van mi rowsu (damn wat een tracknaam) , en dat andere schorriemorrie mogen hetzelfde treatment ondergaan.
anyway:)
wat ik dan wel weer een geinig plaatje vind:
View on YouTube
rest van top 40, black eyed peas, die vent van mi rowsu (damn wat een tracknaam) , en dat andere schorriemorrie mogen hetzelfde treatment ondergaan.
anyway:)
wat ik dan wel weer een geinig plaatje vind:
View on YouTube