dacht dat die free zou komen 
Eerlijk?teupie wrote:dacht dat die free zou komen
Evengoed maar even gekocht!
Eerlijk?teupie wrote:dacht dat die free zou komen
1. Landis & Henry Fong - Get Down [Revealed Recordings]
2. Daddy’s Groove - Stellar (TV Noise Remix) [Spinnin Records]
3. Bingo Players - Out Of My Mind (Dada Life Remix) [Hysteria]
4. Showtek – Slow Down (Radio Trap Edit) [Showtek Exclusive]
5. Bebe Black - Death Wish (Fafaq Remix) [Fafaq Exclusive]
6. Justin Prime - Bring The Bass [Spinnin Records]
7. Dave Winnel, Sherry St. Germain - Draw Your Guns (Denzal Park Remix) [Neon Records]
8. Carly Rae Jepsen - Tonight I'm Getting Over You (Showtek Remix) [Interscope Recordings]
9. RockSaw – Corrida [Revealed Recordings]
10. Ummet Ozcan - Here & Now [Spinnin Records]
11. Tiësto - Chasing Summers (R3hab & Quintino Remix) [Musical Freedom]
12. GTA, Digital Lab, Henrix - Hit It [Size Records]
13. Daleri - Curare (Rene Kuppens remix) [Trice Recordings]
14. Showtek & Noisecontrollers - Get Loose (Snippet Version) [OWSLA]
Helemaal mee eens.Bobster wrote:Echt super dat Showtek deze weg ingeslagen heeft.
Vind ze nu weer stukken interessanter dan tijdens hun laatste hardstyle jaren.
iMark wrote:Ik begin het stijltje van Showtek een stuk vetter te vinden dan de gemiddelde hardstyle wat tegenwoordig uit komt.
Nu ben ik een leek op house gebied, maar als ik het goed heb is dit 'Progressive House'?
gaat voorlopig niet gebeure ben ik bangSpablauw wrote:Is het nu echt teveel gevraagd om een 'House sectie' uit te werken? Al is het hier onder het 'andere muziek', dan kunnen we daar duidelijk de feesten, de nieuwtjes en wist je datjes, de releases en de aankomende platen posten en bespreken...
Misschien zelf maar een paar topics aanmaken en vragen of bepaalde topics sticky gemaakt mogen worden. Al zou een release-topic heel erg makkelijk zijn.Spablauw wrote:Is het nu echt teveel gevraagd om een 'House sectie' uit te werken? Al is het hier onder het 'andere muziek', dan kunnen we daar duidelijk de feesten, de nieuwtjes en wist je datjes, de releases en de aankomende platen posten en bespreken...
patrickjeb wrote:Iedereen kan een topic aanmaken mensen. Grijp uw kans. Als de admins het niet willen, grijpen ze vanzelf in.
hoebedoelje wrote:Toen ik dit bekeek: View on YouTube viel het me ineens op dat dei kale helemaal niet mixt, alleen met de mic in de weer is.
Is dat altijd al zo geweest?