Memories en breakbeat junkie zou ik toch niet in dat lijstje zetten.Wout1997 wrote:Showtek & Tiesto - Hell Yeah
Showtek & Hardwell - How We Do
Showtek & Noisecontrollers - Get Loose
Showtek & Justin Prime - Cannonbal
Showtek & Bassjackers - Hey!
Showtek - Slow Down
Showtek - Crunk
Showtek - Memories
Showtek - Breakbeat Junkie
Is dit alles wat showtek tot nu toe geproduceerd heeft buiten hardstyle om?
lijkt me handig als iemand een lijstje in de OP bij houd.
Related topics
Active topics in Andere muziek
Moderators
-
PHardtraxx Addict
- 1880 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Gaat het echt om de naam Showtek?
Want ook Chris Brown - Nobody's Perfect is van hen, en vele andere producties.
Want ook Chris Brown - Nobody's Perfect is van hen, en vele andere producties.
zoals> ben wel erg benieuwd namelijk
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
een aantal platen van tiesto zijn ook door showtek geproduceerd, zoals maximal crazyteupie wrote:zoals> ben wel erg benieuwd namelijk
-
SHardtraxxer
- 819 posts member since 2011
- last seen Apr 2017
ja maximal crazy idd en de remix van loose. hell yeah natuurlijk ook en voor de rest denk ik niet de ze nog meer voor tiesto hebben gemaakt. Dat kan ik dan iig niet horentijntjuh120 wrote:een aantal platen van tiesto zijn ook door showtek geproduceerd, zoals maximal crazyteupie wrote:zoals> ben wel erg benieuwd namelijk
EDIT: die remix van clarity zou opzich ook nog wel kunnen
-
PHardtraxx Addict
- 1880 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Pair of dice iig ook.
dat wist ik allemaal, maar ik doel meer op de top40 muziekjes, zoals dat nummer van r.i.o wat geloof ik door avicii was gedaan
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Dubmix graag! 
rare langzame jump ofso in het midden. dat is echt lelijk. vind deze echt gaar. doe mij maar platen als cannonball en hell yeah.
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Die nieuwe is wel best tof (remix), als ze Carly Rea Call Me Maybe haar vocalen uit de track zouden halen
Ik snap ook niet dat Showtek een remix maakt van zo'n rukplaat, beetje teleurstellend.
Elke keer een stuk skippen is irritant dus nee, dankje
Ik snap ook niet dat Showtek een remix maakt van zo'n rukplaat, beetje teleurstellend.
Elke keer een stuk skippen is irritant dus nee, dankje
Begin dacht ik, wat is dit nou weer....
Maar vanaf 1:30 vind ik hem eigenlijk best wel vet
Kick doet me denken aan Henzel & Disco Nova - 8485 (Qbase anthem), wat ik ook een hele toffe plaat vind
Maar vanaf 1:30 vind ik hem eigenlijk best wel vet
Kick doet me denken aan Henzel & Disco Nova - 8485 (Qbase anthem), wat ik ook een hele toffe plaat vind
-
A
Leuk voor Showtek dat ze van hardstyle naar house zijn overgestapt, en ze dat blijkbaar vrij goed af gaat, maar dat betekent meteen ook dat ik ze niet meer volg. Ze maken aardige nummertjes maarja house is gewoon niet mijn ding 
Dat kan.AndyAsteroids wrote:Leuk voor Showtek dat ze van hardstyle naar house zijn overgestapt, en ze dat blijkbaar vrij goed af gaat, maar dat betekent meteen ook dat ik ze niet meer volg. Ze maken aardige nummertjes maarja house is gewoon niet mijn ding
Je zou de wat hardere subground platen (ala Theppar) hier zo bij kunnen gooien. Ik vind de laatste tracks wel erg goed gelukt en volgens mij zijn ze de laatste tijd ook wel hoge ogen aan het gooien in de house/electro scene. Leuk om te zien!
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
haha grappig ik vind die plaat na een paar keer luisteren echt superdik,
Melodie blijft na een tijdje hangen en de drop is gewoon lekker
Melodie blijft na een tijdje hangen en de drop is gewoon lekker
BvG50 wrote:Ik snap ook niet dat Showtek een remix maakt van zo'n rukplaat

Ik kan wel genieten van deze weg die ze zijn ingeslagen, ook de weg die Nosiecontrollers in slaat is erg fijn.
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
music on my mind was ook wel heerlijke zomerse plaat 2 jaar geleden.
Maar persoonlijk vond ik hun album analogue players in a digital world geweldig
Maar persoonlijk vond ik hun album analogue players in a digital world geweldig
-
H
Showtek zijn nog altijd mijn helden, ze blijven gewoon meesterlijk produceren. Op Frequence Outdoor vorig jaar ook weer heerlijk genoten in het zonnetje van hun set 
Dike mee eens!Fekete wrote:Showtek zijn nog altijd mijn helden, ze blijven gewoon meesterlijk produceren. Op Frequence Outdoor vorig jaar ook weer heerlijk genoten in het zonnetje van hun set
-
S
Slow Down is dus het anthem voor Emporium.
-
SHardtraxxer
- 689 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
View on YouTubeDaveytl wrote: Bij Slow Down hoor ik een bekende melodie, weet alleen niet meer van welke plaat dat is.
Ik ben dus niet de enige
Wat een geniaal nummer trouwens :O