Skedoedelefloeps schreef:
Ik vind de meeste Nederhop beschamend voor de term muziek, het begrip artiest en de Nederlandse cultuur.
Inderdaad, allemaal van dat vage volk

. Rap vind ik zowiezo heel laagstaande muziek, zit haast geen diepgang of techniek en die producties, een rap beat is zowiezo 1 van de makkelijkste dingen om te produceren. Nou dan nog iemand die wat onzin tekst eroverheen lult en klaar is je track. Heb namelijk met een groepje op school ook een rap nummer gemaakt voor de grap, waren binnen een middag klaar met een hele track.