De topper van de ep is toch wel Versplinterd:
View on YouTube
Je kunt zeggen wat je wil...Cruelty wrote:Toen straks was Polska bij DWDD, ik zat dat met ons pa te kijken en die lachte zelfs Polska uit. Wat is hij slecht, niet normaal die kan echt niks. Het was bijna praten en vals dat het was.
Helemaal mee eens. Ik vind Polska trouwens echt geniaal, ik mag die muziek wel. Altijd lekker experimentele tracks, meestal draait het om de beats he.Frazyr wrote: Je kunt zeggen wat je wil...
Maar ik heb zelden mannen een feestje zien maken als Polska..
Polska is geen artiest die je om zn liveskills op tv moet beoordelen.. Het gaat om de show/sfeer die zie weten overtebrengen wanneer ze snachts optreden.
Helemaal uit me plaat @ Bumpers in Lloret de mar toen hij kwam...
Combinatie van harde beats & live rap en hun hele show was geniaal!
Jup, geniaal album. Zaterdag eens live checken in TivoliWesz91 wrote:Mensen hier toevallig "Great Minds" gechecked, top album van de top van de Nederhop (Winne, Jiggy Djé, Sticks en producer Dokter Moon)
Oeeh is dat zaterdag al in Tivo. Ik zit nog te twijfelen, kijken of ik wat mensen mee kan krijgen. Ben wel bang dat het minder zal worden dan Fakkelbrigade in Tivo zo'n 3 jaar geleden, dat was toch zo geniaal!Negert wrote:Jup, geniaal album. Zaterdag eens live checken in TivoliWesz91 wrote:Mensen hier toevallig "Great Minds" gechecked, top album van de top van de Nederhop (Winne, Jiggy Djé, Sticks en producer Dokter Moon)
Gewoon gaan joh, hoorde dat oude Opgezwolle platen de revue passeren en wanneer maak je dat nog mee?Wesz91 wrote:Oeeh is dat zaterdag al in Tivo. Ik zit nog te twijfelen, kijken of ik wat mensen mee kan krijgen. Ben wel bang dat het minder zal worden dan Fakkelbrigade in Tivo zo'n 3 jaar geleden, dat was toch zo geniaal!Negert wrote:Jup, geniaal album. Zaterdag eens live checken in TivoliWesz91 wrote:Mensen hier toevallig "Great Minds" gechecked, top album van de top van de Nederhop (Winne, Jiggy Djé, Sticks en producer Dokter Moon)
True true, in 013 had ie ook een gastoptreden dus wie weetWesz91 wrote:Dat zou wel bazig zijn ja, ik zou sowieso mensen meekrijgen als Rico er zou zijn. Erg jammer dat die niet ook bij Great Minds zit anders zou het vrijwel compleet zijn