Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Bericht Geplaatst op 01 feb 2012 11:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En dan heb je de retards onder de nederlandse rappers nog, valt mee dat hij in het volgende nummer de term kk niet gebruikt...

Bericht Geplaatst op 01 feb 2012 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van nederhop luister ik alleen Winne, verder vind ik het eerste album van Steen nog erg goed! Die teksten zijn juist baas :P *
Bericht Geplaatst op 01 feb 2012 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steen is de enige vorm van hiphop die ik luister. :)
Bericht Geplaatst op 02 feb 2012 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een held :P
Bericht Geplaatst op 04 feb 2012 17:58 
 
Hardtraxxer

Heel Niveau Riche spreekt me wel aan, met Meneertje Polska als nummer 1. Komt meer omdat ik Boaz als producer baas vind :thumbup:
Bericht Geplaatst op 04 feb 2012 20:38 
 
Hardtraxx Veteran

Met rappers als Winne & Fresku is niks mis als je het my vraagt. 'Rappers' als Keizer en Priester enzovoort, dat zijn pas sukkels.
Bericht Geplaatst op 22 feb 2012 23:50 
 
Donateur

Steen - Bier.
Ik vind hem nice! Lekkere drive, goeie tekst zonder dat a-sociale gevloek erin voor een keer en een leuk refrein haha :woot:
Bericht Geplaatst op 23 feb 2012 03:16 
 

Steen :')
Bericht Geplaatst op 23 feb 2012 07:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Steen :')


Steen - Fock Steen
Steen - De Speeldoor
Steen & Spinal - Kadaverrap
Steen - Sloopmuziek
Steen & Spinal - Sexslavin

:worship: :worship:
Bericht Geplaatst op 23 feb 2012 11:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Terror ft Metz :worship:
Bericht Geplaatst op 23 feb 2012 12:48 
 

G1LL schreef:
Almighty schreef:
Steen :')


Steen - Fock Steen
Steen - De Speeldoor
Steen & Spinal - Kadaverrap
Steen - Sloopmuziek
Steen & Spinal - Sexslavin

:worship: :worship:

En kanker dit en kanker dat
Bericht Geplaatst op 23 feb 2012 21:59 
 
Hardtraxx Veteran

Steen is gewoon de eindbaas :worship:
Bericht Geplaatst op 24 feb 2012 00:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
En kanker dit en kanker dat

Verschilt wel per track hoor.

Het is die Utereg jong als Utereg komt
Bericht Geplaatst op 24 feb 2012 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steen is juist geniaal. Geen gejank over hoe moeilijk het leven op straat is met niggers en bitches. Gewoon heerlijk rauwe teksten over van alles en nog wat.
Bericht Geplaatst op 24 feb 2012 16:02 
 

Liever nog Mr. Polska. Dat gaat ook nergens over, koop een wasmachine voor m'n moeder
Bericht Geplaatst op 25 feb 2012 06:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Steen :')
Bericht Geplaatst op 25 feb 2012 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je bent zo mooi wanneer je buiten bewust zijn bent!
Bericht Geplaatst op 26 feb 2012 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Heeft die Leo van 3:50 meer nummers? Wat een baas.
Bericht Geplaatst op 26 feb 2012 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ken 1 nummer van hem, collab samen met Keizer en Negativ..


Wat een zieke beat :love:



Speaking about Negativ:
Bericht Geplaatst op 26 feb 2012 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



:worship: Ben mijn Nederhop kennis aan het uitbreiden. :cool:
Bericht Geplaatst op 26 feb 2012 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb ook een tijdje Nouveau Riche geluisterd, maar uiteindelijk worden die beats van Boaz echt vervelend. :P

Vond deze altijd wel strak en speciaal voor Dakpan, Leo op 2.35
Bericht Geplaatst op 27 feb 2012 01:30 
 

Cruelty schreef:
Het ergste is dat Vinger op de klitter serieus word genomen?

Die is geniaal?
Bericht Geplaatst op 27 feb 2012 09:30 
 

Almighty schreef:
Cruelty schreef:
Het ergste is dat Vinger op de klitter serieus word genomen?

Die is geniaal?
Bericht Geplaatst op 27 feb 2012 19:02 
 
Hardtraxxer

Almighty schreef:
Cruelty schreef:
Het ergste is dat Vinger op de klitter serieus word genomen?

Die is geniaal?


Vinger op de klitter was ook gewoon een geslaagd stapje buiten de boot. Was oorspronkelijk een Billy The Klit track, Boaz heeft het wat aangepast en Polska vocals eroverheen gegooit en voila. Neemt niet weg dat het een briljante track is. En het heeft hun nog meer bekendheid gegeven.
Bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 19:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Omdat jullie Polska zo leuk vinden :P



Dat einde is wel HARD!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek