Ah een moombahton topic.. kan ik eens mijn zooi spammen voor de liefhebbers..
Ik maak de Moombah setjes voor de All Things Moombahton youtube pagina.. Is Moombahton & Moombahcore.. maar wat meer Moombahcore.. meer dubstep/electro related..
ITS TIME FOR NAMASENSEIS FUCKING JAPANESE LESSONS.
You bitch.
Weet er iemand meer van dit soort zwaardere shit? Zoals de track hierboven dus? Munchi Remix van Skrillex - Ruffneck en Dirty Dancer (Alvin Risk Remix) vind ik iig echt vet. Hardstyle trackje in deze stijl / deze stijl met hardstyle kicks zou een leuke combi zijn denk ik, al zou ik hier al ontzettend hard op los kunnen gaan als het langzaam genoeg is en de track veel kracht bevat.
Interessante muziekstijl dit. Ik weet alleen jammer genoeg geen artiesten ofzo die dit produceren, maar ga me maar even wagen aan die setjes van jou, Axe!
Interessante muziekstijl dit. Ik weet alleen jammer genoeg geen artiesten ofzo die dit produceren, maar ga me maar even wagen aan die setjes van jou, Axe!
gewoon even de allthingsmoombahton channel checken.
WTF is dit voor crap.. dat jullie dit kunnen waarderen, wat een clubkutjes muziek :')
Iedereen heeft zijn eigen smaak.
Zeker waar, maar vind het gewoon vreemd dat veel mensen hier, nou juist over dit best wel lyrisch zijn Dat van Axe met die dubstep/electro related sounds heeft nog wel wat.. maar die losse tracks klinkt als een veels te falende house tak op een reggaeton beat.. maargoed, weet ik ook weer wat 'moombathon' is.
WTF is dit voor crap.. dat jullie dit kunnen waarderen, wat een clubkutjes muziek :')
Iedereen heeft zijn eigen smaak.
Zeker waar, maar vind het gewoon vreemd dat veel mensen hier, nou juist over dit best wel lyrisch zijn Dat van Axe met die dubstep/electro related sounds heeft nog wel wat.. maar die losse tracks klinkt als een veels te falende house tak op een reggaeton beat.. maargoed, weet ik ook weer wat 'moombathon' is.
de hele muziekstijl is pas een jaar oud en er zijn alweer tig stijlen gekomen die er onder vallen. Wat jij bedoelt is de Moombahstep (yeah related to dubstep) en de moombahcore. ligt mijn eigen voorkeur ook eerlijk gezegd! Mijn moombahton is eerlijk gezegd gewoon om wat breder publiek te trekken dus ik doe van alles wat :-P
de hele muziekstijl is pas een jaar oud en er zijn alweer tig stijlen gekomen die er onder vallen. Wat jij bedoelt is de Moombahstep (yeah related to dubstep) en de moombahcore. ligt mijn eigen voorkeur ook eerlijk gezegd! Mijn moombahton is eerlijk gezegd gewoon om wat breder publiek te trekken dus ik doe van alles wat :-P
Dat moombahcore/step gedoe vind ik eigenlijk niet veel aan. Neigt teveel naar dubstep imo. (niks mis met dubstep BTW) Juist die lage bpm van Moombahton met die vieze house sounds en reggeaton achtig ritme, dat vind ik persoonlijk geweldig. Maar over smaak valt niet te twisten Hier nog een track die ik zelf heel dik vind