Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 11:48 

Hardtraxx Addict

Erg fijne mix weer! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 01:44 

Iemand liet me laatst moombahton nummer horen die hij had gemaakt. Ik dacht wtf.. Ik had nog nooit van die muziekstijl gehoord :P Klonk wel redelijk (producetechnisch stak het goed in elkaar) maar het is niet echt mijn stijl.
Zijn er eigelijk veel moombahton producers? het is volgens mij een best kleine muziekstijl toch
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 19:18 

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 19:20 

dellionNL schreef:
Iemand liet me laatst moombahton nummer horen die hij had gemaakt. Ik dacht wtf.. Ik had nog nooit van die muziekstijl gehoord :P Klonk wel redelijk (producetechnisch stak het goed in elkaar) maar het is niet echt mijn stijl.
Zijn er eigelijk veel moombahton producers? het is volgens mij een best kleine muziekstijl toch

Ben ik ook wel benieuwd naar. Zou iemand die bekend is met deze stijl dj's/producers kunnen aanraden die de moeite waard zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 19:49 

Hardtraxx Addict

Ben zelf niet zo van de Moombahton, maar ik ken een gast die er best wel bedreven in is: Nettohunden.
Die lazers vind ik ondertussen zoooo irritant >_<
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 19:59 

Watch out for this is facking baas! :worship:

Probeer nummers te vinden die erop lijken of er bij in de buurt komen, maar dat wil niet echt lukken. Meeste moombahton klinkt nergens na. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 09:32 

Hardtraxxer

dellionNL schreef:
het is volgens mij een best kleine muziekstijl toch

Het is gewoon reggeaton/bubbling (wat al jaaaaaren bestaat) maar met wat nieuwe elementen/technieken erin die zijn overgenomen van dirty house en dubstep.
Of misschien beter gezegd, het was andersom... dirty house en dubstep producers namen in ene keer elementen uit reggeaton over.
Het was even een hype... het is geen eens een echte muziekstijl imo.

Het is niet zozeer uitgegroeid tot een eigen genre/scene, maar meet een soort van opgenomen in de house en zelfs trap of dubstep scene.
Veel 'bekende' moombathon platen zijn gemaakt door mensen als Diplo, Chuckie of Skrillex.

Munchi was een bekende Nederlandse moombah producer, maar die is tegenwoordig volgens mij ook overgestapt op Trap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 16:46 

Hardtraxx Addict

Moombahteam maakt veel bootlegs van vooral top-40 nummers ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 17:59 

Hardtraxxer

SiweZ - Moombahton BIETS #1
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2013 21:05 

Hardtraxxer

Vroegah heette dit gewoon bubbling
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 19:06 

Hardtraxxer

Nieuw :whistle:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek