teupie schreef:
Ik snap ook dat ze dit doen wegens het grote publiek, maar ik vraag mij nou echt af of het grote publiek dit wel een toevoeging vindt....? Aangezien veel vrienden van mij, geen kenners o.i.d. zijn maar gewoon lekker de radio of slam of decibel aanhebben en zich er namelijk OOK aan storen!
pitbull wil hier sowieso trouwens buiten laten, die half mislukte latino boy moet lekker in z'n ghetto bitches met grote asses z'n kale knar laten poetsen.
Heb het meer over inderdaad een shm - one o.a. (al moet ik zeggen dat one een van de weinige is die ik nog wel aardig vind!)
Ja idd. Maar ik vind Afrojack sowieso maar een waardeloos producer, de vocals maken het nog hoorbaar voor mij. Is mijn mening natuurlijk. Bij Calling vind ik het echt erg, zo'n godsgruwelijk mooie plaat, verneuken ze het met zo'n idiote vocals. Je ziet ook wel vaker dat titels van sommige nummers ook niet goed overgenomen en dat gewoon bewust. Toen Milk Inc paar jaar geleden een plaat maakte, weet zo niet welke, heeft Jeckyll and Hyde daar een remix op gemaakt. Zo kwam die ook uit, maar toen ik de remix op TMF hoorde heette die ineens Milk Inc feat. Jeckyll and Hyde. Puur commercieel gekut, wat begrijpelijk is natuurlijk, maar ik irriteer me eraan.