Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 31  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2014 21:09 
 
Hardtraxx Elite

Cyborg is erg dik! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2014 21:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Hij stond ook al verrassing op Protocol. Staat ook online
http://www.be-at.tv/brands/melkweg/ade- ... nds-part-2
vanaf 55 minuten.

Once Again (ft. Martin Garrix)
We Control The Sound
Cyborg
Shocker
Martin Garrix & MOTi - Virus (Headhunterz Remix)
Dyro - Against All Odds
D-Block & S-te-Fan & Blasterjaxx - Beautiful World

Spaceman (Headhunterz Remix)
Toulouse (Headhunterz Remix)


Moet zeggen dat ik nieuwe stijltje van Willem erg vet vindt. Vooral Cyborg en Once Again zijn vet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2014 22:16 
 
Hardtraxx Elite

Vind het meeste wat ik van hem hoor nou niet zo speciaal.. Klinkt gewoon als de standaard big room....
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2014 08:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is toch niet zo gek? Hij gaf zelf aan die kant op te willen. + het feit dat het een totaal ander muziekgenre is dan hardstyle, je gaat niet direct totaal iets heel nieuws en innovatief bedenken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2014 10:56 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Waarom niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2014 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt me lastig om direct totaal out of the box te kunnen denken als je een nieuw genre instapt. Zeg niet dat het onmogelijk is, maar wel erg lastig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2014 13:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
Lijkt me lastig om direct totaal out of the box te kunnen denken als je een nieuw genre instapt. Zeg niet dat het onmogelijk is, maar wel erg lastig.


Showtek zette anders wel gelijk hun stempel neer. Je hoorde direct welke tracks van hun waren en ze sloegen allemaal aan omdat ze iets anders hadden dan de rest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2014 23:28 
 
Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Leonidas schreef:
Lijkt me lastig om direct totaal out of the box te kunnen denken als je een nieuw genre instapt. Zeg niet dat het onmogelijk is, maar wel erg lastig.


Showtek zette anders wel gelijk hun stempel neer. Je hoorde direct welke tracks van hun waren en ze sloegen allemaal aan omdat ze iets anders hadden dan de rest.

Daar ben ik het totaal niet mee eens, bij het begin kwakkelde Showtek er maar beetje bij... Headhunterz heeft gelijk 4 top collabs gemaakt en zijn sound is heel erg te horen in de tracks. Headhunterz is goed bezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2014 23:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Showtek hun eerste house nummers waren die met Tiesto en voor Tiesto die erg goed aansloegen. Maximal Crazy kan je je vast wel herinneren? Die is door hun gemaakt en was een enorme hit toen de tijd en een van de eerste house producties van Showtek. Het was ook een super vette track. En zo gingen ze door met die sound, die zij zelf hebben neergezet. Dat was een tijd waar er nog niet de house van tegenwoordig was

Headhunterz maakt nu gewoon Big Room house met de sounds die hij in de hardstyle al had. De tracks maken alleen onderscheid omdat Headhunterz zijn eigen synthesizer en kicks gebruikt. Voor de rest zijn het standaard Big Room platen. Daarbij hebben zijn tracks bij lange na niet de populariteit en de originaliteit in stijl gehad als van Showtek hun eerste nummers, het was natuurlijk niet compleet uniek maar wel meer dan Heady.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2014 15:50 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Showtek hun eerste house nummers waren die met Tiesto en voor Tiesto die erg goed aansloegen. Maximal Crazy kan je je vast wel herinneren? Die is door hun gemaakt en was een enorme hit toen de tijd en een van de eerste house producties van Showtek. Het was ook een super vette track. En zo gingen ze door met die sound, die zij zelf hebben neergezet. Dat was een tijd waar er nog niet de house van tegenwoordig was

Headhunterz maakt nu gewoon Big Room house met de sounds die hij in de hardstyle al had. De tracks maken alleen onderscheid omdat Headhunterz zijn eigen synthesizer en kicks gebruikt. Voor de rest zijn het standaard Big Room platen. Daarbij hebben zijn tracks bij lange na niet de populariteit en de originaliteit in stijl gehad als van Showtek hun eerste nummers, het was natuurlijk niet compleet uniek maar wel meer dan Heady.


precies dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 09:43 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Showtek hun eerste house nummers waren die met Tiesto en voor Tiesto die erg goed aansloegen. Maximal Crazy kan je je vast wel herinneren? Die is door hun gemaakt en was een enorme hit toen de tijd en een van de eerste house producties van Showtek. Het was ook een super vette track. En zo gingen ze door met die sound, die zij zelf hebben neergezet. Dat was een tijd waar er nog niet de house van tegenwoordig was

Headhunterz maakt nu gewoon Big Room house met de sounds die hij in de hardstyle al had. De tracks maken alleen onderscheid omdat Headhunterz zijn eigen synthesizer en kicks gebruikt. Voor de rest zijn het standaard Big Room platen. Daarbij hebben zijn tracks bij lange na niet de populariteit en de originaliteit in stijl gehad als van Showtek hun eerste nummers, het was natuurlijk niet compleet uniek maar wel meer dan Heady.


Sorry maar dit is echt onzin..
Dat het bpm op 130/135 ligt, en dat er een Bigroom opbouw inzit betekend nog niet dat het als big room bestempeld moet worden. Persoonlijk vind ik dit nog meer vallen onder de hardstyle dan onder bigroom house.
En wat voor mij ook meespeelt is de kwaliteit die HHZ neerzet. Dat is echt absurd!
Daarbij is dit toch echt de toekomst, voor het wereldpubliek. Zodra de hype van de house zoals het nu is gaat zakken, zal de sound die HHZ neerzet worden opgepakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 14:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja dit is echt bijna net hardstyle man :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Alsjeblieft zeg. Gewoon 13/12 house. Doei hhz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 16:08 
 
Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
Ja dit is echt bijna net hardstyle man :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Alsjeblieft zeg. Gewoon 13/12 house. Doei hhz.


Ja dat is het wel. Wie zegt dat hardstyle op 150 bpm moet zijn?!
Hardstyle word meerendeels gekenmerkt door distorted kick en leads. 2 elementen die ik de nieuwe HHZ platen terug hoor.

Daarbij vind ik die platen die HHZ nu maakt totaal niet te vergelijken met de house tracks van bijv garrix, afrojack ed.
Maar dat zal een gevalletje mening zijn ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 16:38 
 
Hardtraxx Crew

We control the sound komt op 24/10 uit :)

Afbeelding


En trouwens, collab met Martin Garrix is nog nooit gedraaid, zou een solo kunnen zijn. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 21:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb m deze week 2x gehoord bij hardwell, donderdag op hardwell pres. revealed en zaterdag op AMF, of bedoel je gedraaid door garrix? want op AMF heeft hij hem idd ook niet gedaaid
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 03:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Punthoofd schreef:
dawasiknie schreef:
Ja dit is echt bijna net hardstyle man :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Alsjeblieft zeg. Gewoon 13/12 house. Doei hhz.


Ja dat is het wel. Wie zegt dat hardstyle op 150 bpm moet zijn?!
Hardstyle word meerendeels gekenmerkt door distorted kick en leads. 2 elementen die ik de nieuwe HHZ platen terug hoor.

Daarbij vind ik die platen die HHZ nu maakt totaal niet te vergelijken met de house tracks van bijv garrix, afrojack ed.
Maar dat zal een gevalletje mening zijn ;)


Mijn god >.<

Hardstyle is rondom 150 bpm, house rondom 128. Dat is het altijd al geweest en is het nu ook.
De structuur is van een Big Room house plaat, met de sounds van headhunterz. Zelfs al zou ik Angerfist samples gebruiken, door de structuur en het tempo blijft het een big room house track, feit. Big Room is gewoon een ander woord voor platen voor het grote publiek op de algemene dansvloer. Wat dus nu riedeltje, buildup met wat snares en anti is. Precies dit dus.

Verder
dawasiknie schreef:
Alsjeblieft zeg. Gewoon 13/12 house. Doei
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 09:28 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Punthoofd schreef:
dawasiknie schreef:
Ja dit is echt bijna net hardstyle man :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Alsjeblieft zeg. Gewoon 13/12 house. Doei hhz.


Ja dat is het wel. Wie zegt dat hardstyle op 150 bpm moet zijn?!
Hardstyle word meerendeels gekenmerkt door distorted kick en leads. 2 elementen die ik de nieuwe HHZ platen terug hoor.

Daarbij vind ik die platen die HHZ nu maakt totaal niet te vergelijken met de house tracks van bijv garrix, afrojack ed.
Maar dat zal een gevalletje mening zijn ;)


Mijn god >.<

Hardstyle is rondom 150 bpm, house rondom 128. Dat is het altijd al geweest en is het nu ook.
De structuur is van een Big Room house plaat, met de sounds van headhunterz. Zelfs al zou ik Angerfist samples gebruiken, door de structuur en het tempo blijft het een big room house track, feit. Big Room is gewoon een ander woord voor platen voor het grote publiek op de algemene dansvloer. Wat dus nu riedeltje, buildup met wat snares en anti is. Precies dit dus.

Verder
dawasiknie schreef:
Alsjeblieft zeg. Gewoon 13/12 house. Doei


Ik heb medelijden met de bekrompen geest die jij hebt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 09:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het is in feite gewoon Big-room House, daar is echt geen speld tussen te krijgen. Wat mensen zelf van de inhoud van de tracks vinden heeft daar echt totaal niets mee te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 09:50 
 
Hardtraxxer

Darklevi schreef:
Het is in feite gewoon Big-room House, daar is echt geen speld tussen te krijgen. Wat mensen zelf van de inhoud van de tracks vinden heeft daar echt totaal niets mee te maken.


Als bij jullie een feit is dat 130 bpm ''big room house'' is.. Dan klopt de uitspraak.
Bij mij geldt dat namelijk niet, aangezien er ook 130 bpm hardstyle platen zijn :thumbup:
Of moeten die nu ook als big room bestempeld worden? Aangezien bijna elke edm track bestaat uit 4x4, opbouw, en een drop..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 10:49 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Mwoah 130 BPM? Ik kan me zo geen plaat voor de geest halen.

@BB onzin dat Hardstyle altijd rond de 150 is geweest. Het gemiddelde zat vroeger veel eerder op 140, dan op 150.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Noisecontrollers - Sludge is volgens mij 130 BPM, weet het niet zeker hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Punthoofd schreef:
Darklevi schreef:
Het is in feite gewoon Big-room House, daar is echt geen speld tussen te krijgen. Wat mensen zelf van de inhoud van de tracks vinden heeft daar echt totaal niets mee te maken.


Als bij jullie een feit is dat 130 bpm ''big room house'' is.. Dan klopt de uitspraak.
Bij mij geldt dat namelijk niet, aangezien er ook 130 bpm hardstyle platen zijn :thumbup:
Of moeten die nu ook als big room bestempeld worden? Aangezien bijna elke edm track bestaat uit 4x4, opbouw, en een drop..


Jezus, punthoofd, word je niet moe van jezelf? zieke geest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 13:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zeg toch ook helemaal niks over het BPM? Het is meer de structuur van de tracks, wat perfect in het plaatje van Big Room past.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Mwoah 130 BPM? Ik kan me zo geen plaat voor de geest halen.

@BB onzin dat Hardstyle altijd rond de 150 is geweest. Het gemiddelde zat vroeger veel eerder op 140, dan op 150.


idd de ekte ekte 'early' hardstyle was gewoon 140-145......

en hardstyle van 130 bpm?? valt voor mij dan gewoon onder het kopje subground.....of is hardcore dan eigenlijk ook hardstyle maar dan op 170 bpm?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 13:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Mwoah 130 BPM? Ik kan me zo geen plaat voor de geest halen.

@BB onzin dat Hardstyle altijd rond de 150 is geweest. Het gemiddelde zat vroeger veel eerder op 140, dan op 150.

De eerste hardstyle/hardhouse platen waren rond de 130 bpm (bijv. Prezioso & Marvin - Let Me Stay remix). Maar dat was toch ook geen trance, wat toen op hetzelfde tempo lag en mega populair was zoals house nu is.

Noisecontrollers - Sludge is wel een soort van hardstyle plaat. Die heeft de typische hardstyle kick. Die nieuwe hhz shit heeft alles, echt, ALLES, van een house plaat. Er zijn zo fucking veel big room platen met hardstyle synths. Of is al die subgroundshit die Acti maakt nu ook hardstyle...
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 31  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek