Oh dat denk/weet ik wel zeker, maar apart dat er verder niets over gesproken word.patrickjeb wrote:Ongetwijfeld ga je daar de volgende, of degene daarna, meer over zien, want Qlimax.Koen wrote:Niets eigenlijk over bijv. Wildstylez.
Related topics
Active topics in Andere muziek
Moderators
Ik denk dat er niet heel veel voorbereiding voor is, want de tracks zijn er al natuurlijk en ze achter elkaar plakken om een set van een half uur/45 min/uur te hebben, is een paar uurtjes werk max.
Verder inderdaad wel apart, want volgens mij heeft HHZ er (Op die foto na) niks over geplaatst of gezegd dat hij op Qlimax staat als Project One.
Verder inderdaad wel apart, want volgens mij heeft HHZ er (Op die foto na) niks over geplaatst of gezegd dat hij op Qlimax staat als Project One.
oh ik doelde niet persee over qlimax, maar over Wildstylez aangezien hun vroeger altijd goeie vrienden waren (of zo leek het tenminste) net zoals die videos van het vissen enzopatrickjeb wrote:Ik denk dat er niet heel veel voorbereiding voor is, want de tracks zijn er al natuurlijk en ze achter elkaar plakken om een set van een half uur/45 min/uur te hebben, is een paar uurtjes werk max.
Ik vind die hele Willem zo'n goede kerel he, hart van goud en blijft altijd gewoon vet normaal 
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
Zijn vlogs zijn supertof ben benieuwd naar iets met Project One!
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Wat ik nou niet snap he, waarom die clickbait titels? Dat heeft de jongen toch helemaal niet nodig?
Tja, hoort er beetje bij helaas als je wilt groeien op YouTube.Robuust wrote:Wat ik nou niet snap he, waarom die clickbait titels? Dat heeft de jongen toch helemaal niet nodig?
Dat einde maakt me nieuwsgierig 
Stiekem is die 'vlogsound' dus een Project One plaat
Held
Hier is echt heel goed over nagedacht
Hier is echt heel goed over nagedacht
Kan zo genieten van deze man
Producties zijn top! Zowel z'n Hardstyle tracks als z'n non hs tracks zitten zo goed in elkaar. Ook die video's in z'n vlog hoe hij geniet terwijl hij waar dan ook op z'n laptop zit te produceren is genieten.
Zoveel shit over zich heen gehad omdat hij de scene had verlaten. Terwijl hij alleen wat breder is gaan produceren wat niet meer Hardstyle gerelateerd is.
Kan alleen maar zeggen ga zo door en doe af en toe Hardstyle setje hier in Nederland

Zoveel shit over zich heen gehad omdat hij de scene had verlaten. Terwijl hij alleen wat breder is gaan produceren wat niet meer Hardstyle gerelateerd is.
Kan alleen maar zeggen ga zo door en doe af en toe Hardstyle setje hier in Nederland
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 7 days ago
Op snapchat staan drie filmpjes waarin hij een ongereleasede hardstyle plaat laat horen uit 2010 
Die nieuwe plaat, die ook al in z'n vlog zat is anders ook 'wauw'
(stond ook op Snap)
Hele tijd met kippenvel zitten kijken. Steekt geweldig in elkaar en dat we van zowel HHZ, P1 en Wildstylez nog veel mogen horen.
Ik heb me echt stuk gelachen met die stukjes in de studio.
EDIT: het stukje over het hey-ho'en was ook geniaal.
Ik heb me echt stuk gelachen met die stukjes in de studio.
EDIT: het stukje over het hey-ho'en was ook geniaal.
Last edited by Grim on 26 Nov 2016 16:28, edited 1 time in total.
Geweldige vlog
Heerlijk zo die humor elkaar btje afzeiken
Meisje zonder hoofd
, Wildstylez die pizza eet met een slagersmes
Verder erg vet om te zien dat t weer een hoop emoties oproept
Heerlijk zo die humor elkaar btje afzeiken
Meisje zonder hoofd
Verder erg vet om te zien dat t weer een hoop emoties oproept
-
Last edited by Grim on 26 Nov 2016 16:28, edited 1 time in total.
Man man man bijna met tranen in m'n ogen zitten kijken. Wat kan ik genieten van die 2

heerlijk dit
Zo gaaf om te zien hoe het tussen hun zit 
Ook leuk om te zien hoe hhz bezig is over yos
Ook leuk om te zien hoe hhz bezig is over yos
Last edited by Koen on 26 Nov 2016 19:44, edited 2 times in total.
Ja, ontzettend gaaf om te kijken dit! Ook gaaf die extra's er bij, zoals dat gaan kijken bij hun oude studio.
haha maar wel dr tieten laten zienhurricane wrote: Meisje zonder hoofd![]()
Hulde voor de vlog! Flinke dosis kippenvel gehad tijdens het kijken 
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
Hij heeft ook goeie edit skills zeg. Wat vet gefilmd vanuit verschillende perspectieven.
Tof dat ze nog zo goed bevriend zijn
Tof dat ze nog zo goed bevriend zijn