Nee, geen idee, maar NONDEJU wat een set
Gaat echt teeeeeeeeeringhard
Geweldige track
Hoezo dat dan?El Mare wrote:Je spreekt jezelf best wel een beetje tegen Exo
Kan er niks aan doen vriendThe Skribbler wrote:Ik hoor het wezenlijke verschil niet. Kan me eerlijk gezegd ook niet schelen, ik ben niet zo iemand die per se overal een stempel op wil drukken, HE EXOBASSTIX?
Inderdaad heel vet
Oké, vooral dat laatste zinnetje is lekker betrouwbaar... Ofterwijl ik vermoed dat je dit zelf bedacht hebt ipv dat er een wezenlijk verschil in zit.ExoBassTix wrote:Ik weet sowieso wel dat Schranz officiëel een sub-genre van Hardtechno is. Zou alleen niet meer weten waar ik aan die kennis ben gekomen.
Zullen we voortaan dan maar alles dat niet 100% zeker is afzeiken? Leuke instelling heb je jongen.El Mare wrote:Oké, vooral dat laatste zinnetje is lekker betrouwbaar... Ofterwijl ik vermoed dat je dit zelf bedacht hebt ipv dat er een wezenlijk verschil in zit.ExoBassTix wrote:Ik weet sowieso wel dat Schranz officiëel een sub-genre van Hardtechno is. Zou alleen niet meer weten waar ik aan die kennis ben gekomen.
iemand enig idee hoe de plaat heet at 49:50? ik weet niet of een sample van beatbox rockers te gelijk in is gemixt of gewoon een volledige plaat, maar iig, ik kan hem nergens vinden:(Frijolrojo wrote:View on SoundCloud
Lekkere set hoor! Kan hardtechno steeds meer waarderen. Sws naar de hardtechno op DecibelFrijolrojo wrote:View on SoundCloud
vind zo vet als je ze opeens dikke distorted kicks gebruikengeweld begint @ 46:14