Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 22:09 

Kraak... Piep...

Het ging dus over Ghost producers... Voordat er weer opeens iets dicht gegooid werd.

Lenny schreef:
Broken Balance schreef:
Jammer dat hij er zelf niks aan kan doen.
Garrix heeft een ghostproducer, de zelfde die voor Nicky Romero en Tiesto produceert.

En inderdaad, de scene word verpauperd door zulke simpele nummers maar ik merk de laatste tijd dat de melodie weer wat in opkomst is, wat een goed iets is.

Boven alles luister ik veel liever naar een Above & Beyond, Cosmic Gate, Two Best Friends, Friendzone, Axwell, Steve Angello, Alesso, Vicetone, Matisse & Sadko en Third Party.

De mensen van de veelzijdige en kwaliteitsproducties.

Hier moest ik toch wel even om lachen. Dat is dus totaal niet waar.

Oke leuk man. En waar is het bewijs dat het niet zo is?
Ik heb meerdere betrouwbare bronnen... en jij?

Vind je het ook niet heel toevallig dat wanneer de bliepjes er wat uitgingen dat Garrix zn stijl opeens om sloeg? Met elke verandering eigenlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 22:56 

Hardtraxx Veteran

Mijn bronnen zijn mensen die dichtbij hem staan, dus gewoon zijn vrienden. Hij woont bij mij in de buurt. Hij krijgt overigens hulp via zijn school, met o.a het masteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 01:15 

Kraak... Piep...

Lenny schreef:
Mijn bronnen zijn mensen die dichtbij hem staan, dus gewoon zijn vrienden. Hij woont bij mij in de buurt. Hij krijgt overigens hulp via zijn school, met o.a het masteren.

Tegenover de mensen die naast zijn ghostproducer staan en met hem werken die zelfs de project files heeft laten zien.

Die weten toch echt wel wat meer dan vrienden die hij waarschijnlijk niet heel veel ziet ivm internationale boekingen.

Als je over het internet zoekt vind je wel meer bewijzen.

Lees de verhalen in het vorige topic maar. Allemaal stukken. Van vriendjes ga k het niet aannemen want als hij al zijn eigen credits er onder gooit durf ik te wedden dat hij het of hun ook niet verteld of dat ze hem ondersteunen met het zeggen dat het zn eigen spul is.

Dat is maar woord, terwijl mijn bronnen hard bewijs hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 09:12 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Lenny schreef:

Tegenover de mensen die naast zijn ghostproducer staan en met hem werken die zelfs de project files heeft laten zien.

Die weten toch echt wel wat meer dan vrienden die hij waarschijnlijk niet heel veel ziet ivm internationale boekingen.

Als je over het internet zoekt vind je wel meer bewijzen.

Lees de verhalen in het vorige topic maar. Allemaal stukken. Van vriendjes ga k het niet aannemen want als hij al zijn eigen credits er onder gooit durf ik te wedden dat hij het of hun ook niet verteld of dat ze hem ondersteunen met het zeggen dat het zn eigen spul is.

Dat is maar woord, terwijl mijn bronnen hard bewijs hebben.

Oké en nu ? wil je een sticker? :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 09:15 

Donateur

Punthoofd schreef:

Kom met weerwoord of post niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 12:15 

Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Punthoofd schreef:

Naja je moet hem toch ook maar op zijn woord geloven. Hij komt ook met zijn bronnen heb hard bewijs, maar zolang hier geen hard bewijs getoond wordt, zegt het net zoveel als een andere reactie. Ik kan hier ook gaan zeggen dat ik Garrix heb geholpen met producties. Jullie kunnen dat niet controleren.

Verder maakt het naar mijn mening allemaal niet zoveel uit wie het geproduceerd heeft. Maak er als artiest ook niet zo'n geheim van vind ik. Tiesto heeft het ook nooit zo erg geheim gehouden dat er producers voor hem werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 12:30 

Hardtraxxer

Phase 2 schreef:
TiMOTHYb schreef:
Punthoofd schreef:

Naja je moet hem toch ook maar op zijn woord geloven. Hij komt ook met zijn bronnen heb hard bewijs, maar zolang hier geen hard bewijs getoond wordt, zegt het net zoveel als een andere reactie. Ik kan hier ook gaan zeggen dat ik Garrix heb geholpen met producties. Jullie kunnen dat niet controleren.

Verder maakt het naar mijn mening allemaal niet zoveel uit wie het geproduceerd heeft. Maak er als artiest ook niet zo'n geheim van vind ik. Tiesto heeft het ook nooit zo erg geheim gehouden dat er producers voor hem werken.

Precies, het is maar waar je je druk om wilt maken :) :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 13:18 

Kraak... Piep...

Pieter van Schooten heet de man, de ghostproducer. Maar Garrix heeft ook wel een paar platen zelf gemaakt hoor. Niet alles word door de ghostproducer gedaan. Animals heeft hij niet gemaakt met hulp, wel met suggesties van externen bijvoorbeeld.

Je kan helaas zelf niet veel vinden over hem, omdat hij zich het liefst ook gewoon bezighoud met z'n ding doen zonder de naamsbekendheid te krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 16:59 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Pieter van Schooten heet de man, de ghostproducer. Maar Garrix heeft ook wel een paar platen zelf gemaakt hoor. Niet alles word door de ghostproducer gedaan. Animals heeft hij niet gemaakt met hulp, wel met suggesties van externen bijvoorbeeld.

Je kan helaas zelf niet veel vinden over hem, omdat hij zich het liefst ook gewoon bezighoud met z'n ding doen zonder de naamsbekendheid te krijgen.

Volgens mij is Scooter aka HP Baxxter de ghostproducer van Garrix
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 11:11 

Kraak... Piep...

Kan Scooter produceren? Die jat toch alles van iedereen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 12:28 

Hardtraxxer

Garrix heeft opzich zelf leren producen, maar wel met hulp van de centjes van pappie en mammie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 12:31 

Hardtraxx Veteran

Duke schreef:
Garrix heeft opzich zelf leren producen, maar wel met hulp van de centjes van pappie en mammie.

maar draaien kan die nog steeds niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 16:01 

Hardtraxx Addict

Duke schreef:

Hij heeft zelf leren produceren, maar met geld van ouders? Hoezo dat dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 16:12 

Hardtraxx Veteran

Hij produceert nu vooral geld. Sommigen noemen dat valsemunterij...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 16:36 

Hardtraxx Veteran

Phase 2 schreef:
Duke schreef:

je hebt toch echt apparatuur nodig om tracks te maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 18:12 

AniThing schreef:
Phase 2 schreef:
Duke schreef:

Als ik zo'n kind had zou ik hem ook supporten door wat apperatuur voor hem te kopen hoor. Wat boxjes voor zijn verjaardag, midi keyboard met kerst :whistle:

The Skribbler schreef:
Hij produceert nu vooral geld. Sommigen noemen dat valsemunterij...

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 01:00 

Hardtraxxer

Apparatuur, studio, duizenden presets , workshops , plugins etc etc.

Kost aardig wat en je kan er erg ver mee komen blijkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 07:47 

Hardtraxx Addict

AniThing schreef:
Phase 2 schreef:
Duke schreef:

Lol heb je weleens gezien wat hij heeft staan? Kost niet echt een vermogen ofzo. Software download je illegaal dus dat kost niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 09:54 

Hardtraxxer

Phase 2 schreef:
AniThing schreef:

Lol heb je weleens gezien wat hij heeft staan? Kost niet echt een vermogen ofzo. Software download je illegaal dus dat kost niks.

Precies, zijn opzet: 1 PC & 1 set Rokits.. voor de rest een sh*tload aan presets..
Denk dat hij het meerendeel te danken heeft aan de opleiding die hij volgt/volgde..
Het zal mij niks verbazen als Boaz vd Beatz de final touch heeft gedaan aan Animals ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 22:14 

Hardtraxxer

Lol nicky romero die een ghostproducer heeft. Dat is juist degene die perse alles zelf wil doen. Een van de grootste tegenstanders van ghostproducers.

Martin Garrix produceert volgens mij ook gewoon zelf maar krijgt natuurlijk veel hulp via zijn school. Vrij logisch als je nog zo jong bent en op zo'n opleiding volgt.

Tiesto doet het inderdaad niet meer zelf. Hij heeft heel veel verschillende mensen die voor hem produceren en dat geeft hij ook toe. Showtek heeft bijvoorbeeld ook een paar platen voor hem geproduceerd.

Ook grappig dat je Axwell noemt, die heeft juist zelf toegegeven soms moeite te hebben met produceren en vraagt af en toe de hulp van Thomas Gold.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 16:58 

Hardtraxx Addict

Skyscraper schreef:
Lol nicky romero die een ghostproducer heeft. Dat is juist degene die perse alles zelf wil doen. Een van de grootste tegenstanders van ghostproducers.

Martin Garrix produceert volgens mij ook gewoon zelf maar krijgt natuurlijk veel hulp via zijn school. Vrij logisch als je nog zo jong bent en op zo'n opleiding volgt.

Tiesto doet het inderdaad niet meer zelf. Hij heeft heel veel verschillende mensen die voor hem produceren en dat geeft hij ook toe. Showtek heeft bijvoorbeeld ook een paar platen voor hem geproduceerd.

Ook grappig dat je Axwell noemt, die heeft juist zelf toegegeven soms moeite te hebben met produceren en vraagt af en toe de hulp van Thomas Gold.

Nicky is niet heel erg tegen ghostproducers hoor. Alleen als artiest totaal niet ermee bemoeit. Tiësto heeft het nooit alleen gedaan. Altijd ideeën brengen die andere uitwerken. Laatste jaren is dat er alleen ook vaak niet bij geweest helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 14:07 

Kraak... Piep...

Skyscraper schreef:

Thijs heeft bijna nooit zelf geproduceerd, is een DJ pur sang. Vroeger hielp Rank 1 hem altijd geloof ik.
En toch hebben Nicky en Martin een ghostproducer die Pieter Van Schooten heet. De mate waarop ze het produceren voor hun zal verschillen maar ze hebben er zeker een.

Het is ook iets logischer voor deze scene. Want als je kijkt hoeveel optredens Romero en Garrix over de hele wereld hebben zou je toch echt denken dat ze helemaal geen tijd hebben om te produceren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 16:26 

Hardtraxx Veteran

Net als Steve Aoki met zijn 400 optredens per jaar ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 17:45 

Kraak... Piep...

Alleen Steve Aoki produceert wel zelf, daarom laten zijn platen ook enorm lang op zich wachten en is het gros collabs
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 18:05 

Hardtraxx Veteran

Phase 2 schreef:
AniThing schreef:

http://equipboard.com/pros/martin-garrix

leuk software downloaden maar lang niet alles kan je vinden en ga maar na dat een beetje software (die elke grote producer gebruikt) al gauw paar 100 euro'tjes kost.

custom build pc is ook niet goedkoop...zelfde geld voor z'n macbook en imac en de rest wat er bij komt kijken.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek