tommetjeuh schreef:
Jullie weten toch dat alles wat BB zegt klopt, en er alsnog maar tegenin blijven gaan...
:')
He kijk het nuttigste en tevens meest intelligente lid van het forum. *applaus* gr.
Punthoofd schreef:
L.e.z.e.n. juist.. Ik neem woorden van artiesten die met hem samenwerken niet te serrieus. Er zullen weinig tot geen mensen zijn die negatief zullen praten over een iemand waar ze mee samen werken.
Van wie moet je het anders horen dan? Hun zijn de enigen die daar zijn, en er is geen ander bewijs dat zegt dat hij niet zelf produceert.
Punthoofd schreef:
Daarbij geef je zelf aan dat aoki ideeën heeft en laat uitwerken door een ander. Dat, beste jongen, maakt je dus geen producer.. Om het je nog duidelijker te maken het volgende;
Ik zeg WERKT SAMEN UIT, dat betekend dat ze samen iets produceren. Derde keer
Punthoofd schreef:
hij richte in 1996 Dim Mak op, wat zich richtte op Punk en hardcore ( metal ) en ging zich daarna richten op electro.
Zijn debuutalbum kwam uit in 2008 (!) welke niks meer was een mixalbum ( geen enkele eigen track )
Zijn ''single-album'' kwam uit in 2012, welke dus wederom geen 1 eigen tracks bevat, alleen maar samenwerkingen en remixes.
Verder zijn er een aantal singles uitgekomen waarvan het meerendeel ook samenwerkingen zijn.
Come With Me, Ooh, Rage The Night Away, Free The Madness, Born To Get Wild, Neon Future, Back To Earth, Transcendence, Afroki, Beyond Boundries, Earthquaky People, Ladi Dadi, en meer kan ik even zo snel niet vinden in de muziek map.
Dit zijn allemaal solo's van Aoki met alleen ondersteuning van Vocalisten.
Geen enkele solo joh. Oh en goh, een deel van deze tracks staan ook op Wonderland en Neon Future I, zijn nieuwste album.
Punthoofd schreef:
En ik twijfel er niet aan dat de singles zonder samenwerkingen gemaakt zijn door of alsnog met een ander.
Deze man heeft niet 1 hit single op ze naam staan, maar wordt wel gerekend tot DE top van de EDM industrie.
Wat dus alleen maar komt omdat hij een label bezit wat zich neerzet door andere grootheden.
Rage The Night Away, Ooh, Neon Future en Ladi Dadi zijn enorme hits geweest in Amerika, waar hij ook enorm populair is dus. Dat het hier niet in de top 40 staat en niet in de kroeg gedraait wordt wil niet zeggen dat het niet populair is.
Punthoofd schreef:
Nogmaals, het hebben van ideeën óf opzetjes maakt je niet tot een producer. Hij heeft een leuke act neergezet met ze taarten gooien, en ze herkenbare uitstraling.. maar meer dan dat is er ook niks.
Daarbij denk ik zelf dat 80% van de solo tracks waar de naam aoki op staat, te danken is aan oa afrojack.
Zijn act is leuk gedaan inderdaad. Hij kan wel degelijk produceren, en collabt gewoon veel omdat hij de variatie tof vind, zegt hij in z'n interview na Ultra over zijn nieuwe album, het is niet dat hij in die collabs niks toevoegt anders was de colllab met Barker bijvoorbeeld wel een half Blink-182 nummer geweest.
En Afrojack.. serieus? Die gast die zegt zelf dat hij niet de beste producer is

En dat hoor je ook.
Punthoofd schreef:
Wat aoki heeft gemaakt tot wie hij nu is, heeft hij zelf voor gezorgd. Een en al gehypet, marketing.
Als jij een muzieklabel start, en 10 jaar later je eerste track uitkomt. Nadat je alles al hebt opgezet. Sorry maar ik koop die leugen gewoon niet

[/quote]
Wat denk je dat Axwell en Steve Angello al die jaren hebben gedaan. Die hebben jaren hun eigen labels gehad maar werden pas opgemerkt toen Swedish House Mafia kwam.
Komt allemaal omdat (club)house pas sinds een paar jaar aanslaat wereldwijd.