Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 09:40 

Hardtraxx Addict

Vrijwel alle software is te vinden hoor. Wat ik daar zo zie staan is ook zeker te vinden. Ja een computer is niet heel goedkoop maar kost ook geen vermogen ofzo. Om nu te spreken hij heeft het gemaakt dankzij geld van zijn ouders is echt onzin. De gemiddelde mens kan zo'n pc of Mac wel kopen. Daarbij komt dat ook totaal niet is wat de track maakt en had hij volgens mij bij het maken van animals enkel nog die pc en die krk's geloof ik. Dat valt al helemaal mee qua kosten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 09:30 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Alleen Steve Aoki produceert wel zelf, daarom laten zijn platen ook enorm lang op zich wachten en is het gros collabs

Ik neem aan dat je een grap maakt natuurlijk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 13:18 

Kraak... Piep...

Punthoofd schreef:
Broken Balance schreef:
Alleen Steve Aoki produceert wel zelf, daarom laten zijn platen ook enorm lang op zich wachten en is het gros collabs

Steve Aoki produceert wel zelf. Alleen heel weinig solo's. Als je kijkt naar zijn repertoire heeft hij heel weinig eigen spul maar vooral collabs. Dat komt omdat Aoki vooral het creatieve brein is. Hij heeft een goed idee en wil dat dan samen met een bepaalde artiest uitvoeren. Daarom heeft hij soms wel uitschieters in platen (Bring You To Life, de collabs met Knife Party & Travis Barker). Kijk maar is naar interviews bij zijn vorige album en wat andere artiesten over hem zeggen.

Hij zal niet zo produceren op zich zelf als een Axwell/Alesso/Steve Angello maar hij heeft geen Ghostproducer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 13:35 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Punthoofd schreef:
Broken Balance schreef:

Steve Aoki produceert wel zelf. Alleen heel weinig solo's. Als je kijkt naar zijn repertoire heeft hij heel weinig eigen spul maar vooral collabs. Dat komt omdat Aoki vooral het creatieve brein is. Hij heeft een goed idee en wil dat dan samen met een bepaalde artiest uitvoeren. Daarom heeft hij soms wel uitschieters in platen (Bring You To Life, de collabs met Knife Party & Travis Barker). Kijk maar is naar interviews bij zijn vorige album en wat andere artiesten over hem zeggen.

Hij zal niet zo produceren op zich zelf als een Axwell/Alesso/Steve Angello maar hij heeft geen Ghostproducer.

Dit komt neem ik aan wéér van een bron dicht bij Aoki ?
Iemand met talloze ideeën maakt diegene nog geen producer. Net zomin als dat een entertainer geen DJ is.
Als iemand mij 100 Miljoen na-laat, heb ik het hele zootje ook zo bij elkaar gekocht :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 14:01 

Kraak... Piep...

Ik zeg erbij kijk naar zijn interviews van zijn oudere album, opkomende album, en andere artiesten die met hem werken.. dat is waar ik het vandaan heb, :slow: L.e.z.e.n.

Hij werkt die ideeën ook uit, samen met de producer die ook in die richting gaat, daarom zeg ik ook voert samen uit -.- . Mooi voorbeeld is dat Aoki gevraagd heeft aan Coone om met hem samen te werken voor Can't Stop The Swag of Jungle Swag hoe hij ook heet omdat hij het idee had om die plaat te maken, en dat hoor je want het is voor 80% Aoki en de kicks en de tweede buildup is dan weer duidelijke Coone.

Steve Aoki heeft daarnaast ook altijd een stijl gehad als het op grotendeels solo aankomt, die had hij al voordat hij uberhaupt bekend was en zo'n druk schema had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 15:15 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Ik zeg erbij kijk naar zijn interviews van zijn oudere album, opkomende album, en andere artiesten die met hem werken.. dat is waar ik het vandaan heb, :slow: L.e.z.e.n.

Hij werkt die ideeën ook uit, samen met de producer die ook in die richting gaat, daarom zeg ik ook voert samen uit -.- . Mooi voorbeeld is dat Aoki gevraagd heeft aan Coone om met hem samen te werken voor Can't Stop The Swag of Jungle Swag hoe hij ook heet omdat hij het idee had om die plaat te maken, en dat hoor je want het is voor 80% Aoki en de kicks en de tweede buildup is dan weer duidelijke Coone.

Steve Aoki heeft daarnaast ook altijd een stijl gehad als het op grotendeels solo aankomt, die had hij al voordat hij uberhaupt bekend was en zo'n druk schema had.

L.e.z.e.n. juist.. Ik neem woorden van artiesten die met hem samenwerken niet te serrieus. Er zullen weinig tot geen mensen zijn die negatief zullen praten over een iemand waar ze mee samen werken.
Daarbij geef je zelf aan dat aoki ideeën heeft en laat uitwerken door een ander. Dat, beste jongen, maakt je dus geen producer.. Om het je nog duidelijker te maken het volgende;

hij richte in 1996 Dim Mak op, wat zich richtte op Punk en hardcore ( metal ) en ging zich daarna richten op electro.
Zijn debuutalbum kwam uit in 2008 (!) welke niks meer was een mixalbum ( geen enkele eigen track )
Zijn ''single-album'' kwam uit in 2012, welke dus wederom geen 1 eigen tracks bevat, alleen maar samenwerkingen en remixes.
Verder zijn er een aantal singles uitgekomen waarvan het meerendeel ook samenwerkingen zijn.

En ik twijfel er niet aan dat de singles zonder samenwerkingen gemaakt zijn door of alsnog met een ander.
Deze man heeft niet 1 hit single op ze naam staan, maar wordt wel gerekend tot DE top van de EDM industrie.
Wat dus alleen maar komt omdat hij een label bezit wat zich neerzet door andere grootheden.

Nogmaals, het hebben van ideeën óf opzetjes maakt je niet tot een producer. Hij heeft een leuke act neergezet met ze taarten gooien, en ze herkenbare uitstraling.. maar meer dan dat is er ook niks.
Daarbij denk ik zelf dat 80% van de solo tracks waar de naam aoki op staat, te danken is aan oa afrojack.

Wat aoki heeft gemaakt tot wie hij nu is, heeft hij zelf voor gezorgd. Een en al gehypet, marketing.
Als jij een muzieklabel start, en 10 jaar later je eerste track uitkomt. Nadat je alles al hebt opgezet. Sorry maar ik koop die leugen gewoon niet :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 16:55 

Hardtraxx Veteran

Ik begreep ook dat Steve Aoki niet zelf produceert..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 16:56 

Hardtraxx Veteran

Jullie weten toch dat alles wat BB zegt klopt, en er alsnog maar tegenin blijven gaan...

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 17:16 

Kraak... Piep...

tommetjeuh schreef:
Jullie weten toch dat alles wat BB zegt klopt, en er alsnog maar tegenin blijven gaan...

:')

He kijk het nuttigste en tevens meest intelligente lid van het forum. *applaus* gr.

Punthoofd schreef:
L.e.z.e.n. juist.. Ik neem woorden van artiesten die met hem samenwerken niet te serrieus. Er zullen weinig tot geen mensen zijn die negatief zullen praten over een iemand waar ze mee samen werken.

Van wie moet je het anders horen dan? Hun zijn de enigen die daar zijn, en er is geen ander bewijs dat zegt dat hij niet zelf produceert.

Punthoofd schreef:
Daarbij geef je zelf aan dat aoki ideeën heeft en laat uitwerken door een ander. Dat, beste jongen, maakt je dus geen producer.. Om het je nog duidelijker te maken het volgende;

Ik zeg WERKT SAMEN UIT, dat betekend dat ze samen iets produceren. Derde keer >.<

Punthoofd schreef:
hij richte in 1996 Dim Mak op, wat zich richtte op Punk en hardcore ( metal ) en ging zich daarna richten op electro.
Zijn debuutalbum kwam uit in 2008 (!) welke niks meer was een mixalbum ( geen enkele eigen track )
Zijn ''single-album'' kwam uit in 2012, welke dus wederom geen 1 eigen tracks bevat, alleen maar samenwerkingen en remixes.
Verder zijn er een aantal singles uitgekomen waarvan het meerendeel ook samenwerkingen zijn.

Come With Me, Ooh, Rage The Night Away, Free The Madness, Born To Get Wild, Neon Future, Back To Earth, Transcendence, Afroki, Beyond Boundries, Earthquaky People, Ladi Dadi, en meer kan ik even zo snel niet vinden in de muziek map.
Dit zijn allemaal solo's van Aoki met alleen ondersteuning van Vocalisten.
Geen enkele solo joh. Oh en goh, een deel van deze tracks staan ook op Wonderland en Neon Future I, zijn nieuwste album.

Punthoofd schreef:
En ik twijfel er niet aan dat de singles zonder samenwerkingen gemaakt zijn door of alsnog met een ander.
Deze man heeft niet 1 hit single op ze naam staan, maar wordt wel gerekend tot DE top van de EDM industrie.
Wat dus alleen maar komt omdat hij een label bezit wat zich neerzet door andere grootheden.

Rage The Night Away, Ooh, Neon Future en Ladi Dadi zijn enorme hits geweest in Amerika, waar hij ook enorm populair is dus. Dat het hier niet in de top 40 staat en niet in de kroeg gedraait wordt wil niet zeggen dat het niet populair is.

Punthoofd schreef:
Nogmaals, het hebben van ideeën óf opzetjes maakt je niet tot een producer. Hij heeft een leuke act neergezet met ze taarten gooien, en ze herkenbare uitstraling.. maar meer dan dat is er ook niks.
Daarbij denk ik zelf dat 80% van de solo tracks waar de naam aoki op staat, te danken is aan oa afrojack.
Zijn act is leuk gedaan inderdaad. Hij kan wel degelijk produceren, en collabt gewoon veel omdat hij de variatie tof vind, zegt hij in z'n interview na Ultra over zijn nieuwe album, het is niet dat hij in die collabs niks toevoegt anders was de colllab met Barker bijvoorbeeld wel een half Blink-182 nummer geweest.

En Afrojack.. serieus? Die gast die zegt zelf dat hij niet de beste producer is :lol: En dat hoor je ook.

Punthoofd schreef:
Wat aoki heeft gemaakt tot wie hij nu is, heeft hij zelf voor gezorgd. Een en al gehypet, marketing.
Als jij een muzieklabel start, en 10 jaar later je eerste track uitkomt. Nadat je alles al hebt opgezet. Sorry maar ik koop die leugen gewoon niet :sleep:
[/quote]
Wat denk je dat Axwell en Steve Angello al die jaren hebben gedaan. Die hebben jaren hun eigen labels gehad maar werden pas opgemerkt toen Swedish House Mafia kwam.
Komt allemaal omdat (club)house pas sinds een paar jaar aanslaat wereldwijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 03:32 

Hardtraxx Veteran

Phase 2 schreef:
Vrijwel alle software is te vinden hoor. Wat ik daar zo zie staan is ook zeker te vinden. Ja een computer is niet heel goedkoop maar kost ook geen vermogen ofzo. Om nu te spreken hij heeft het gemaakt dankzij geld van zijn ouders is echt onzin. De gemiddelde mens kan zo'n pc of Mac wel kopen. Daarbij komt dat ook totaal niet is wat de track maakt en had hij volgens mij bij het maken van animals enkel nog die pc en die krk's geloof ik. Dat valt al helemaal mee qua kosten.

voor de gemiddelde jongere is dat toch best een grote aankoop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 23:48 

Hardtraxx Veteran

Garrix heeft dat wel zelf verdiend :P. Hij had een feest opgericht hier in de buurt bij mij met een aantal gasten. Daar heeft hij veel aan verdiend is mij verteld. Maar dat is wel meer, haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2014 08:28 

Hardtraxx Elite

Distinctive schreef:
Phase 2 schreef:

Is nog best te doen hoor.. Ik ben 17 met een krantenwijk van +-150 pm en heb hier na 2 jaar ook een macbook, 2 krk rp's, geluidskaart, keyboard, drumpad en een microfoon...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2014 09:20 

Donateur

Niet roken en weinig drinken rond die leeftijd en dat kun je je inderdaad echt wel veroorloven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2014 23:52 

Hardtraxx Addict

Distinctive schreef:
Phase 2 schreef:

Maar een computer is vaak wel in huis bij je ouders aanwezig. Veel krijgen computer van ouders.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek