Hardtraxxers,
Ik ben erg benieuwd naar jullie favoriete albums ALL-TIME die 'andere muziek' gerelateerd zijn. Lijkt mij een erg leuke manier om met andere smaken kennis te maken, zo kan hier dus jullie favoriete albums gedeeld worden. Als mensen het leuk vinden kunnen we er natuurlijk ook een top 5 van maken
. Tevens is het misschien overzichtelijk om je favoriete albums dikgedrukt te houden, zodat je zo kan filteren tussen discussies/andere gesprekken en de namen van albums. Ik trap af met mijn top 10 albums (die ik op dit moment het lekkerst vind) :
1. Eminem - Curtain Call (Hitjes album)
2. Kendrick Lamar - Good Kid, M.A.A.D City
3. Linkin Park - Hybrid Theory
4. Linkin Park - Meteora
5. Kendrick Lamar - Section 80
6. Logic - Under Pressure
7. Chris Webby - Best In The Burbs (noem het gewoon een album
)
8. Quest - Searching Sylvan (noem het gewoon een album
)
9. Silverstein - Discovering The Waterfront
10. Silverstein - Arrivals And Departures
Edit: Heb de titel aangepast, laten we hier een algemeen album topic van maken voor 'andere muziek'. Deel dus alles wat je wil, zolang het maar album gerelateerd is. Voer een discussie over een aankomend album, een album dat je na jaren weer eens opzet, enzovoorts.
Ik ben erg benieuwd naar jullie favoriete albums ALL-TIME die 'andere muziek' gerelateerd zijn. Lijkt mij een erg leuke manier om met andere smaken kennis te maken, zo kan hier dus jullie favoriete albums gedeeld worden. Als mensen het leuk vinden kunnen we er natuurlijk ook een top 5 van maken
1. Eminem - Curtain Call (Hitjes album)
2. Kendrick Lamar - Good Kid, M.A.A.D City
3. Linkin Park - Hybrid Theory
4. Linkin Park - Meteora
5. Kendrick Lamar - Section 80
6. Logic - Under Pressure
7. Chris Webby - Best In The Burbs (noem het gewoon een album
8. Quest - Searching Sylvan (noem het gewoon een album
9. Silverstein - Discovering The Waterfront
10. Silverstein - Arrivals And Departures
Edit: Heb de titel aangepast, laten we hier een algemeen album topic van maken voor 'andere muziek'. Deel dus alles wat je wil, zolang het maar album gerelateerd is. Voer een discussie over een aankomend album, een album dat je na jaren weer eens opzet, enzovoorts.
Last edited by Peperkoek on 24 Jun 2015 23:09, edited 7 times in total.