Trouwe follow hier.
Related topics
- View the latest post: Trance X Hardstyle | Elektrifying Remixes of popular Trance Classics
- View the latest post: Leon Artez - Dark Euphoria Mix (Techno/Trance/Hard Trance)
- View the latest post: Remnis @ Vibe FM UK 02-12-2015 (oldschool trance & hard trance)
- View the latest post: Trance Energy niet langer alleen Trance
- View the latest post: [Trance] 72-hour A State Of Trance 400!!
Active topics in Andere muziek
Moderators
Over Trance gesproken Corneeltje... waar blijft de nieuwe CRO - Trance & Hardtrance Classics?
Wordt vanavond amigoSilvio Aquila wrote:Over Trance gesproken Corneeltje... waar blijft de nieuwe CRO - Trance & Hardtrance Classics?
edit: ja niet verwacht dat ik een werkdag van 07:00 tot 21:00 uur ging maken.. wordt dus pas vandaag (3-4
Last edited by corneelwr on 03 Apr 2025 07:30, edited 1 time in total.
hey corneel lang niet gesproken heb je gastenlijst voor defqon
Enige tijd geleden een mix gemaakt voor een Trance Classics contest op Reddit.
Vereiste was alleen maar tracks uit 1999 en 2000...
View on SoundCloud
Tracklist;
01 - Ssst (Listen) - Jonah
02 - Control '99 (Timebase mix) - Junk Project
03 - Angel - Fridge
04 - Anglia - Out Of Grace
05 - Airwave - Rank 1
06 - Pitchin' [In Every Direction] (Extended Vocal mix) - Hi-Gate
07 - The Nightfly - Blank & Jones
08 - Turn The Tide (Airscape rmx) - Sylver
09 - On The Level - Yomanda
10 - Something About You (DJ Gerry rmx) - The Act
11 - See The Light (DJ JamX & De Leon rmx) - DuMonde
12 - The Warning (Binary Finary mix) - Kaystone
13 - The Vision - Mario Piu
14 - 2000 (Gouryella rmx) - Binary Finary
15 - Versus - Tomcraft
16 - Folie A Deux (Klub mix) - S.H.O.K.K.
Vereiste was alleen maar tracks uit 1999 en 2000...
View on SoundCloud
Tracklist;
01 - Ssst (Listen) - Jonah
02 - Control '99 (Timebase mix) - Junk Project
03 - Angel - Fridge
04 - Anglia - Out Of Grace
05 - Airwave - Rank 1
06 - Pitchin' [In Every Direction] (Extended Vocal mix) - Hi-Gate
07 - The Nightfly - Blank & Jones
08 - Turn The Tide (Airscape rmx) - Sylver
09 - On The Level - Yomanda
10 - Something About You (DJ Gerry rmx) - The Act
11 - See The Light (DJ JamX & De Leon rmx) - DuMonde
12 - The Warning (Binary Finary mix) - Kaystone
13 - The Vision - Mario Piu
14 - 2000 (Gouryella rmx) - Binary Finary
15 - Versus - Tomcraft
16 - Folie A Deux (Klub mix) - S.H.O.K.K.
Aangenaam verrast op Transmission afgelopen zaterdag. Gelijk een leuke binnenkomer bij Craig Connelly, eigenlijk alleen maar trance gehoord t/m Gouryella. Kees en Wigaard ook gelijk tegen het lijf gelopen, was gezellig heren
Bij Cosmic Gate en Markus Schulz, zoals verwacht (te)veel techno, dus even lekker buiten gezeten. Paul van Dyk en Digital Culture waren grotendeels fijn. Al met al een geslaagde dag. Leuke show elementen/visuals, soms alleen een wall of bass ervaren in het midden, kan ook aan de oordoppen gelegen hebben. Publiek viel me ook alles mee, weinig mensen met hun telefoontje bezig, gemiddelde leeftijd wat hoger dan we gewend zijn. Het was ook nergens te druk, dus eigenlijk perfect.
Ik ben ergens midden juni in de buurt van Scheveningen en ik zie dat die dag Superstrings bij Colorado Charlie staat. Lijkt me oprecht best tof om daar heen te gaan!
-
RHardtraxxer
- 666 posts member since 2021
- last seen 20 hours ago
Colo gigantische tokkietent, maar wie weet bij superstrings niet.
Die zag ik ook voorbij komen, helaas wel op een zondag, maar een hele dag Superstrings lijkt me ook echt goud. Dan ga je veel parels horen hoor. Lijkt me ook wel een chille setting op het strand!Remi wrote:Ik ben ergens midden juni in de buurt van Scheveningen en ik zie dat die dag Superstrings bij Colorado Charlie staat. Lijkt me oprecht best tof om daar heen te gaan!
Met name de combinatie van locatie, setting en Superstring (= feest) trekt me wel. Ik ben nog nooit bij CC geweest maar het staat al wel een tijdje op mijn lijst om eens heen te gaan. Waarom is het een tokkietent? Door het (jonge?) volk wat er op af komt?
-
RHardtraxxer
- 666 posts member since 2021
- last seen 20 hours ago
Jong en lokaal publiek, dus Haags/Zoetermeers/etc. Niet echt je van het.Remi wrote:Met name de combinatie van locatie, setting en Superstring (= feest) trekt me wel. Ik ben nog nooit bij CC geweest maar het staat al wel een tijdje op mijn lijst om eens heen te gaan. Waarom is het een tokkietent? Door het (jonge?) volk wat er op af komt?
Maar kan me voorstellen dat de leeftijd omhoog schiet bij een trancefeestje, dat kan wel een slok op een borrel schelen.
CRO pres. Defqon.1 ORANGE Tributes
Hardtraxx/trance vrienden
Hoop jullie allemaal te zien op de vrijdag van ons aller Defqon
Hardtraxx/trance vrienden
Full support, matje. Ik kom wel even loeren, mits de TT een beetje mee zit. Over een week weten we meer. 
ouwe hardtrance let's goooooocorneelwr wrote:CRO pres. Defqon.1 ORANGE Tributes
Hardtraxx/trance vriendenHoop jullie allemaal te zien op de vrijdag van ons aller Defqon
Geck-o's WAYBACK MACHINE - hardtrance throwback mixtape
We gaan feeste op Defqon hoorGeck-o wrote:ouwe hardtrance let's goooooocorneelwr wrote:CRO pres. Defqon.1 ORANGE Tributes
Hardtraxx/trance vriendenHoop jullie allemaal te zien op de vrijdag van ons aller Defqon
Geck-o's WAYBACK MACHINE - hardtrance throwback mixtape
View on YouTube
Mixje gemaakt voor Tranceheaven DJ Contest;
View on SoundCloud
Tracklist;
01 - Gouryella - Walhalla
02 - Allure - No More Tears
03 - Perpetuous Dreamer - The Sound Of Goodbye (Armin's Tribal Feel)
04 - Tiësto ft BT - Love Comes Again
05 - System F & Armin Van Buuren - Exhale
View on SoundCloud
Tracklist;
De tijden dat je 5 platen in een half uur hadSilvio Aquila wrote:Mixje gemaakt voor Tranceheaven DJ Contest;
View on SoundCloud
Tracklist;
Heb je met trance hé, lange breaks. Maar fijne aan trance is wel dat je lekker lang kan doormixen!
Dit setje is 25min, had misschien nog een 6e track er kunnen gooien!
@CRO: Ga je ook meedoen met de contest? Lijkt mij wel wat voor jou namelijk...
Dit setje is 25min, had misschien nog een 6e track er kunnen gooien!
@CRO: Ga je ook meedoen met de contest? Lijkt mij wel wat voor jou namelijk...
Had hem al voorbij zien komen, ik las alleen het volgende:

Misschien als ik van 't weekend wat meer tijd heb, maar ben niet echt iemand die wekelijks een filmpje gaat maken o.i.d.
Ik heb geen TikTok en heb ook niet echt tijd om dat allemaal bij te gaan houden momenteel2. Make a post about your DJ contest participation on all your social media channels. At least Instagram, TikTok and Facebook. If you don’t have them, then this is the time to create them. And offcourse tag us!
Misschien als ik van 't weekend wat meer tijd heb, maar ben niet echt iemand die wekelijks een filmpje gaat maken o.i.d.
Heb ook TikTok, en ook maar eenmaal iets er op gezet hoor...corneelwr wrote: Ik heb geen TikTok en heb ook niet echt tijd om dat allemaal bij te gaan houden momenteel
Ook niet van plan om er wat mee te gaan doen!