Eensch. Had hem btw al gepost een pagina terug.AniThing wrote:die vind ik minder.......hijs wel uber....maar balkansky wint deze naar mijn id
Related topics
- View the latest post: DUBSTEP - The Ultimate Throwback Mix by Geck-o
- View the latest post: Broken Balance - Large Industrial/Crossbreed Mix #2 (Incl D&B & Dubstep)
- View the latest post: Ran-D & Adaro - In for the Dubstep Kill (Crypsis Mashup)
- View the latest post: 22/11/14-FREAKZ-4 STAGES/TECHNO>DUBSTEP>TRANCE>HARDCORE
- View the latest post: 11/23/2013-Excess Overdrive @ Marseille - 3ROOMS/ ELECTRO ► TECHNO ► DUBSTEP ► DRUM&BASS ►HARDTECHNO ► HARDCORE
Active topics in Andere muziek
Moderators
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Inderdaad. Wat een mega helden zijn dat zeg. Twee keer live gezien en twee keer ging het zo extreem hard.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Half mei draait Eptic in het klokgebouw @ Resist. Wordt een ERG gaaf feestje denk ik zo. Ken alleen Like A Boss eigenlijk, maar hij heeft wel een beetje het Circus stijltje overgenomen voor zover ik kan horen?
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Ja, hij zit nu bij Never Say Die Records maar zijn nummers lijken wel wat op het Circus stijltje 
Eptic zet België ook weer op de "dubstep kaart"
Eptic zet België ook weer op de "dubstep kaart"
-
SHardtraxx Addict
- last seen Jul 2015
Bah, wou dat mijn maten ook een beetje dubstep leuk vonden. Echt klote, al die vette feesten, wilt er nieamnd naar toe..
Ik heb al 100x uitgelegd dat een dubstepfeestje ook rete hard kan zijn maar ze geloven 't maar niet
.
Ik heb al 100x uitgelegd dat een dubstepfeestje ook rete hard kan zijn maar ze geloven 't maar niet
Wat vinden we hiervan?
View on YouTube
View on YouTube
-
CHardtraxxer
- 240 posts member since 2011
- last seen Nov 2012
Ik vind het wel wat hebben 
View on YouTube
Ik weet niet of dit nou echt dubstyle is (is wel zo released) maar ik ben er echt verliefd op
Wat een melodie en die fluit erbij
(3:04 echt dikke kippevel
)
Ik weet niet of dit nou echt dubstyle is (is wel zo released) maar ik ben er echt verliefd op
Wat een melodie en die fluit erbij
View on YouTube
vooral vanaf 3:00
vooral vanaf 3:00
is al een oudje maar wel een vetteDraidy wrote:Wat vinden we hiervan?
View on YouTube
Ja klopt. Ontdekte hem dit weekend weer op de TD CD 
NICE!
hij was pas in venlo helaas moeten missen
7 april komt Tomba na venlo !
View on YouTube
-
SHardtraxxer
- 200 posts member since 2010
- last seen Jan 2013
[quote="RobertV"]I'm in love
View on YouTube[/quote
zeker lekker nummer. Begin dubstep steeds leuker te vinden. Volgende week weer een feestje in de melkweg

View on YouTube[/quote
-
SHardtraxx Addict
- last seen Jul 2015
Dat is niet de echte dubstep. Althans, het meeste wat je tegen zal komen is niet echt zo in dubstep. Dit wordt ook wel bro step genoemd. Maar ik vind het ook wel vet, daar niet van.suikerklontje wrote:RobertV wrote:I'm in love![]()
View on YouTube[/quote
zeker lekker nummer. Begin dubstep steeds leuker te vinden. Volgende week weer een feestje in de melkweg
![]()
-
SHardtraxxer
- 200 posts member since 2010
- last seen Jan 2013
ok nog nooit van gehoordMacMichael wrote:Dat is niet de echte dubstep. Althans, het meeste wat je tegen zal komen is niet echt zo in dubstep. Dit wordt ook wel bro step genoemd. Maar ik vind het ook wel vet, daar niet van.suikerklontje wrote:RobertV wrote:I'm in love![]()
View on YouTube[/quote
![]()
Matt-U - Straightened Up
View on YouTube
N-Type - Street Justice
View on YouTube
Wat rustigere Dubstep van mijn kant, voor de verandering
View on YouTube
N-Type - Street Justice
View on YouTube
Wat rustigere Dubstep van mijn kant, voor de verandering
Brostep is een beetje de nu-style van de dubstep zeg maar (zowel qua stijl als benaming, vanuit de oude garde die niet tegen de nieuwe zooi kan), net zoals Skrillex daar een beetje de Headhunterz krijg ik het idee. Verkrachting, verbreding, tis maar net hoe je het bekijkt. Vind alleen de naam brostep een nog negatievere lading hebben dan nu-style, maar goed. Ik vind t allemaal leuk.
lekker boeiendPNXRMX wrote:Brostep is een beetje de nu-style van de dubstep zeg maar (zowel qua stijl als benaming, vanuit de oude garde die niet tegen de nieuwe zooi kan), net zoals Skrillex daar een beetje de Headhunterz krijg ik het idee. Verkrachting, verbreding, tis maar net hoe je het bekijkt. Vind alleen de naam brostep een nog negatievere lading hebben dan nu-style, maar goed. Ik vind t allemaal leuk.
alsof je hardstyle voortaan nu-style gaat noemen alleen maar omdat het moderner zou zijn
ik vind dat nummer ook gewoon onder dubstep vallen omdat je anders voor ieder ze eigen stijl een andere benaming moet verzinnen