Mijn super c00ole stiefvader die naar Armin feestjes gaat luistert nu naar Brostep. I DONT WANT TO LIVE ON THIS PLANET ANYMORE.
Related topics
- View the latest post: DUBSTEP - The Ultimate Throwback Mix by Geck-o
- View the latest post: Broken Balance - Large Industrial/Crossbreed Mix #2 (Incl D&B & Dubstep)
- View the latest post: Ran-D & Adaro - In for the Dubstep Kill (Crypsis Mashup)
- View the latest post: 22/11/14-FREAKZ-4 STAGES/TECHNO>DUBSTEP>TRANCE>HARDCORE
- View the latest post: 11/23/2013-Excess Overdrive @ Marseille - 3ROOMS/ ELECTRO ► TECHNO ► DUBSTEP ► DRUM&BASS ►HARDTECHNO ► HARDCORE
Active topics in Andere muziek
Moderators
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
-
KDonateur
- last seen Feb 2014
-
KDonateur
- last seen Feb 2014
@ robinD:
Inderdaad he, alle 2 supervette nummers
Inderdaad he, alle 2 supervette nummers
O, jij had die 2e al gepost
. Komt denk ik omdat ie zo goed is 
-
KDonateur
- last seen Feb 2014
Ja, dat nummer is trouwens uit sinds dit weekend ofzorobinD wrote:O, jij had die 2e al gepost. Komt denk ik omdat ie zo goed is
Wat een geblaat erdoor heen zeg 
"Dit liedje is voor alle stoere jongens!!"
"Dit liedje is voor alle stoere jongens!!"
-
A
Eppie en Eppo 
"Nu komt de gangster bass", moeten DBSTF eens doen
Hoe kan je dat nou vergelijken.Almighty wrote:Eppie en Eppo
-
MHardtraxxer
- 500 posts member since 2012
- last seen Feb 2013
Kippenvel, dat is inderdaad vette shit.
-
SHardtraxxer
- 689 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
Sfeertje dat op zulke feesten hangt is zo veel losser en vrijer. Allemaal hippies (in de positieve zin). Iedereen is kei relaxt tegen elkaar en alles wordt niet zo serieus bekeken. Echt een tip om zoiets een keer mee te maken. Ik was verkocht!
Precies mijn eerste ervaringStinkjanus wrote:Sfeertje dat op zulke feesten hangt is zo veel losser en vrijer. Allemaal hippies (in de positieve zin). Iedereen is kei relaxt tegen elkaar en alles wordt niet zo serieus bekeken. Echt een tip om zoiets een keer mee te maken. Ik was verkocht!
Daar is gewoon alles mee gezegd..STAN- wrote:Precies mijn eerste ervaringStinkjanus wrote:Sfeertje dat op zulke feesten hangt is zo veel losser en vrijer. Allemaal hippies (in de positieve zin). Iedereen is kei relaxt tegen elkaar en alles wordt niet zo serieus bekeken. Echt een tip om zoiets een keer mee te maken. Ik was verkocht!
-
D
Hoe heet het soort dubstep dat Blackmill maakt?
melodic dubstepDysphoria wrote:Hoe heet het soort dubstep dat Blackmill maakt?
-
D
Zijn er nog meer artiesten die dit soort dubstep maken? Ik ben namelijk niet echt thuis in deze wereld.RobertV wrote:melodic dubstepDysphoria wrote:Hoe heet het soort dubstep dat Blackmill maakt?
Hij maakt een soort chillstep/ deep dubstep maar dan met meer melodie. Misschien moet je is zoeken naar Deep/Liquid dubstep of Chillstep achtige nummers. Blackmill heeft wel een eigen stijltje vind ikDysphoria wrote:Zijn er nog meer artiesten die dit soort dubstep maken? Ik ben namelijk niet echt thuis in deze wereld.RobertV wrote:melodic dubstepDysphoria wrote:Hoe heet het soort dubstep dat Blackmill maakt?