Vet nummer en vette clip iddHardstyleking wrote:[youtube-]http://www.youtube.com/watch?v=_lc_Ad9c6-Y[/youtube]
Dit is de meest geniale DB nummer + clip
Related topics
Active topics in Andere muziek
Moderators
The Prodigy is breakbeatDonovanray wrote:Pendulum - Fasten Your Seatbelt... GE-NI-AAL!!!
View on YouTube
The Prodigy - Spitfire
View on YouTube
Zoiezo heel veel van The Prodigy
The Prodigy - Invaders must die
The Prodigy - Smack My Bitch Up
The Prodigy - Omen
The Prodigy - Firestarter
The Prodigy - VooDoo People
The Prodigy - Out of Space
The Prodigy - Breathe
Pendulum - Blood Sugar [The Sonic Recreations of the end of the world]
View on YouTube
Pendulum ook altijd goed...
wel vet uiteraard
verkeerd topic? is dubstep maar klinkt best vet ja
verkeerd gepost, sorryRickie wrote:verkeerd topic? is dubstep maar klinkt best vet ja
Last edited by Oxbow on 03 Jan 2011 18:25, edited 1 time in total.
Toevallig mensen afgelopen dinsdag (of maandag) naar Pendulum geweest? Ik was in de 013, was echt een dik optreden in ieder geval!
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
zit jij niet in het verkeerde forum met je avatar en onderschrift?Seneeq wrote:Toevallig mensen afgelopen dinsdag (of maandag) naar Pendulum geweest? Ik was in de 013, was echt een dik optreden in ieder geval!
hij zit in het DnB forum dus dat lijkt me primathe sidespinnars wrote:zit jij niet in het verkeerde forum met je avatar en onderschrift?Seneeq wrote:Toevallig mensen afgelopen dinsdag (of maandag) naar Pendulum geweest? Ik was in de 013, was echt een dik optreden in ieder geval!
Ik houd van alles tussen techno en terror in. Als het maar d'r op klapt
Check anders m'n mix maar in het liveset-gedeelte 
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
welk genre?Seneeq wrote:Ik houd van alles tussen techno en terror in. Als het maar d'r op klaptCheck anders m'n mix maar in het liveset-gedeelte
Nou nu is het tijd voor wat meer up-tempo DNB, met harde sounds. Pomp het volume op als je de maximale ervaring wil
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
maaaaan ik baal zo hard dat ik niet op PRSPCT wasMol wrote:Nou nu is het tijd voor wat meer up-tempo DNB, met harde sounds. Pomp het volume op als je de maximale ervaring wil![]()
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
Tell me about itTeknizion wrote: maaaaan ik baal zo hard dat ik niet op PRSPCT was
mm ik wacht wel tot juni dan is xl 13
-
G