Luister nu voor het eerst het album Split The Atom van Noisia. Dat is pas dikke shit! Geen cheesy/mainstream DNB maar echt vet geproduceerd, rauw spul.
ik vind drumm n bass egt zon muziek style, sta je op de dansvloer en dan ?????
D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2011
3,722 postssince 2009
staand crunches doenwrote:ik vind drumm n bass egt zon muziek style, sta je op de dansvloer en dan ?????
Let the beat control your body patt
DNB is vaak inspannender dan hardstyle
Klopt, maar DnB heb je na 2 uurtjes wel weer gezien en hardstyle niet daar kan je de hele avond/nacht op los gaan, dus dan is hardstyle toch inspannender voor mijwrote:Let the beat control your body pattDNB is vaak inspannender dan hardstyle
DNB kan ik ook wel een avondje hebben hoor
Veel liever hardstyle natuurlijk
Veel liever hardstyle natuurlijk
R
Hardtraxx Veteran
6,778 postssince 2010
the prodigy zijn goden 
Kwestie van smaak hoor, naar hardstyle kan ik dan weer geen hele avond luisteren (tenminste, niet op een feest).wrote:Klopt, maar DnB heb je na 2 uurtjes wel weer gezien en hardstyle niet daar kan je de hele avond/nacht op los gaan, dus dan is hardstyle toch inspannender voor mijwrote:Let the beat control your body pattDNB is vaak inspannender dan hardstyle
En eigenlijk is hardstyle voor mij dan weer inspannender om op te dansen
K
Donateur
last seen Feb 2014
6,254 postssince 2008
Ben nu in de zon aan het genieten van het laatste album van Pendulum, niet te ruig gewoon chill 
heb net op ground zero toa (the outside agency) weer mogen aanschouwen
die maken drum n bass onder de naam hidden en eye-d , was egt dikke shit. ze draaien van breakcore tot industrial tot drumn bass
die maken drum n bass onder de naam hidden en eye-d , was egt dikke shit. ze draaien van breakcore tot industrial tot drumn bass
smaakwrote:heb net op ground zero toa (the outside agency) weer mogen aanschouwen
Jullie moeten eens even op youtube zoeken naar netsky dat is gwn de baas van de DnB hijs egt heel goed je kan zijn album niet kopen in nederland maar gelukkig bestaat er zoiets als youtube,
View on YouTube
View on YouTube
het album Pendulum - immersion is gans geil! 
Lekker zomers poppy drum & bass album ja 
Maar uiteraard niet beter dan Hold Your Colour, dat album overtreffen ze nooit meer (zeker niet met de richting waar ze in geslaan zijn
)
TOA @ Ground Zero was idd heeeeerlijk
Maar uiteraard niet beter dan Hold Your Colour, dat album overtreffen ze nooit meer (zeker niet met de richting waar ze in geslaan zijn
TOA @ Ground Zero was idd heeeeerlijk
sub focus remix van deadmau5 - ghost's n stuff 
The Prodigy - Voodoo People (Pendulum Remix) 
Pendulum - Fasten Your Seatbelt... GE-NI-AAL!!!
View on YouTube
The Prodigy - Spitfire
View on YouTube
Zoiezo heel veel van The Prodigy
The Prodigy - Invaders must die
The Prodigy - Smack My Bitch Up
The Prodigy - Omen
The Prodigy - Firestarter
The Prodigy - VooDoo People
The Prodigy - Out of Space
The Prodigy - Breathe
Pendulum - Blood Sugar [The Sonic Recreations of the end of the world]
View on YouTube
Pendulum ook altijd goed...
View on YouTube
The Prodigy - Spitfire
View on YouTube
Zoiezo heel veel van The Prodigy
The Prodigy - Invaders must die
The Prodigy - Smack My Bitch Up
The Prodigy - Omen
The Prodigy - Firestarter
The Prodigy - VooDoo People
The Prodigy - Out of Space
The Prodigy - Breathe
Pendulum - Blood Sugar [The Sonic Recreations of the end of the world]
View on YouTube
Pendulum ook altijd goed...
Heel erg vet album, heb hem hier liggen! Secret Agent vind ik meteen ook de beste van het album.wrote:Jullie moeten eens even op youtube zoeken naar netsky dat is gwn de baas van de DnB hijs egt heel goed je kan zijn album niet kopen in nederland maar gelukkig bestaat er zoiets als youtube,
View on YouTube
Laatste tijd luister ik ook erg vaak Noisia, dat vind ik ook heel vet!
klinkt heel chill ditwrote:Heel erg vet album, heb hem hier liggen! Secret Agent vind ik meteen ook de beste van het album.wrote:Jullie moeten eens even op youtube zoeken naar netsky dat is gwn de baas van de DnB hijs egt heel goed je kan zijn album niet kopen in nederland maar gelukkig bestaat er zoiets als youtube,
View on YouTube
Laatste tijd luister ik ook erg vaak Noisia, dat vind ik ook heel vet!
noisia is toch dubstep een geen DnB?
R
Hardtraxx Veteran
6,778 postssince 2010
allebei ik heb d&b van noisia en dubstepwrote:klinkt heel chill ditwrote:Heel erg vet album, heb hem hier liggen! Secret Agent vind ik meteen ook de beste van het album.wrote:Jullie moeten eens even op youtube zoeken naar netsky dat is gwn de baas van de DnB hijs egt heel goed je kan zijn album niet kopen in nederland maar gelukkig bestaat er zoiets als youtube,
View on YouTube
Laatste tijd luister ik ook erg vaak Noisia, dat vind ik ook heel vet!![]()
noisia is toch dubstep een geen DnB?
View on YouTube
Dit is de meest geniale DB nummer + clip
Dit is de meest geniale DB nummer + clip