Is al wat ouder, maar wel vet.mrazura wrote: Idd als mensen me een beetje in de richting kunnen wijzen voor soortgelijke nummers met vocals, graag.
View on YouTube
Is al wat ouder, maar wel vet.mrazura wrote: Idd als mensen me een beetje in de richting kunnen wijzen voor soortgelijke nummers met vocals, graag.
En zo heb je nog wel wat meer Chase and Status platen met tekst. Voornamelijk het No More Idols album. Dikke aanrader trouwens, heel gevarieerd, maar wel commercieel.kakbout wrote:Is al wat ouder, maar wel vet.mrazura wrote: Idd als mensen me een beetje in de richting kunnen wijzen voor soortgelijke nummers met vocals, graag.
View on YouTube
Chase & Statuskakbout wrote:Is al wat ouder, maar wel vet.mrazura wrote: Idd als mensen me een beetje in de richting kunnen wijzen voor soortgelijke nummers met vocals, graag.
View on YouTube
Meer van zulke tips? Luistert wel lekker wegStinkjanus wrote:En zo heb je nog wel wat meer Chase and Status platen met tekst. Voornamelijk het No More Idols album. Dikke aanrader trouwens, heel gevarieerd, maar wel commercieel.
Als je C&S vet vindt vind je ook zeker Camo & Krooked vetDaBerry wrote:Meer van zulke tips? Luistert wel lekker wegStinkjanus wrote:En zo heb je nog wel wat meer Chase and Status platen met tekst. Voornamelijk het No More Idols album. Dikke aanrader trouwens, heel gevarieerd, maar wel commercieel.Vind de wat minder commerciële dnb en dubstep niet veel aan, maar hier kan ik wel van genieten
View on YouTubeDeenite wrote:Voor de jump-up liefhebbers!
Ga ik gelijk opzoekenRAW-vizion wrote:Als je C&S vet vindt vind je ook zeker Camo & Krooked vetDaBerry wrote:Meer van zulke tips? Luistert wel lekker wegStinkjanus wrote:En zo heb je nog wel wat meer Chase and Status platen met tekst. Voornamelijk het No More Idols album. Dikke aanrader trouwens, heel gevarieerd, maar wel commercieel.Vind de wat minder commerciële dnb en dubstep niet veel aan, maar hier kan ik wel van genieten
Vind dit haast leuker. Watch it burn kende ik overigens al.RAW-vizion wrote:Als je C&S vet vindt vind je ook zeker Camo & Krooked vetDaBerry wrote:Meer van zulke tips? Luistert wel lekker wegStinkjanus wrote:En zo heb je nog wel wat meer Chase and Status platen met tekst. Voornamelijk het No More Idols album. Dikke aanrader trouwens, heel gevarieerd, maar wel commercieel.Vind de wat minder commerciële dnb en dubstep niet veel aan, maar hier kan ik wel van genieten
Je moet ook alleen de posts van Rickie lezen.Lyst wrote:Wat een hoop kaas in dit topic zeg..
Je heb gelijk, maar vind de kazige dnb juist t lekkerstLyst wrote:Wat een hoop kaas in dit topic zeg..
Intro is nice, maar vanaf die spastische epileptische drums erin komen ben ik er helemaal klaar mee.Rickie wrote:View on YouTube
Don't forget yourselfDakpan wrote:Je moet ook alleen de posts van Rickie lezen.Lyst wrote:Wat een hoop kaas in dit topic zeg..
Wat noem je kaas? Netsky e.d.?Lyst wrote:Wat een hoop kaas in dit topic zeg..
View on YouTube