Favo op dit moment.
View on YouTube
Welk feest ?bRt_ wrote:Gister- en eergisterenavond goed vermaakt op een drum 'n bass/dubstep party.
Vrijdag: http://partyflock.nl/party/223323:Electric_Field.htmlKryptica wrote:Welk feest ?bRt_ wrote:Gister- en eergisterenavond goed vermaakt op een drum 'n bass/dubstep party.![]()
hm, ken ik nog niet!En eh, Reach VIP vind ik iets beter
Sowieso de sfeer op DNB feestenStinkjanus wrote:Afgelopen zaterdag Black Sun Empire voor een tweede keer meegemaakt, echt zo fucking dikke set weer. Sfeertje wat er ook weer hing, niet normaal
Jij snapt hem !STAN- wrote: Sowieso de sfeer op DNB feesten
Dat ben ik het met jullie eens. Een vriend van me heeft wel 100x gezegd waarom die het zo vet vond, niet voornamelijk om de muziek, maar om de sfeer. Iedereen is chillax en niet van die fancy types die je raar aan staan te kijken.STAN- wrote:Sowieso de sfeer op DNB feestenStinkjanus wrote:Afgelopen zaterdag Black Sun Empire voor een tweede keer meegemaakt, echt zo fucking dikke set weer. Sfeertje wat er ook weer hing, niet normaal
De sfeer is echt ideaal op die feesten ja. Iedereen heeft gewoon schijt aan alles (in de positieve zin) dus niemand zal je raar aan staan kijken en je gaat daar ook niemand raar aan staan kijken.Stinkjanus wrote:Dat ben ik het met jullie eens. Een vriend van me heeft wel 100x gezegd waarom die het zo vet vond, niet voornamelijk om de muziek, maar om de sfeer. Iedereen is chillax en niet van die fancy types die je raar aan staan te kijken.STAN- wrote:Sowieso de sfeer op DNB feestenStinkjanus wrote:Afgelopen zaterdag Black Sun Empire voor een tweede keer meegemaakt, echt zo fucking dikke set weer. Sfeertje wat er ook weer hing, niet normaal
is geen dnbHard Twins wrote:Best een lekkere track van onze grote vriend Skrillex
vooral die 2de drop![]()
View on YouTube
Wel toch? Luister naar het tempo en het ritme ; ) En ja, die 2e drop is lekker maar die 1e ook.kaboem wrote:is geen dnbHard Twins wrote:Best een lekkere track van onze grote vriend Skrillex
vooral die 2de drop![]()
[youtube]filmpje
Laten we het op drumstep houden, dus past het in beide topicshsgroningen wrote:Wel toch? Luister naar het tempo en het ritme ; ) En ja, die 2e drop is lekker maar die 1e ook.kaboem wrote:is geen dnbHard Twins wrote:Best een lekkere track van onze grote vriend Skrillex
vooral die 2de drop![]()
[youtube]filmpje
Eindelijk weer eens een fatsoenlijke track na al die Make It Bun Dem achtige meuk.
ps: ben geen dnb expert, dus weet niet zeker of dit dnb is maar klinkt zo imo.
die eerste is een combi want anders zou ik het echt niet weten xD maar die 2de is overduidelijk drumstep.Strep wrote: Laten we het op drumstep houden, dus past het in beide topics.
Idd als mensen me een beetje in de richting kunnen wijzen voor soortgelijke nummers met vocals, graag.
Het is een sterk nummer, maar wordt zo dood gedraaid dat hem al zar ben..
View on YouTubeChris Two wrote:in de top 40 ofja, steeds vaker op de radio hoor ik een DnB achtig nummertje..
iets met mind on you.. aangezien hij hier wel thuis hoort kan iemand mij de titel vertellen?