Active topics in Andere muziek
Moderators
-
MHardtraxx Veteran
- 14191 posts member since 2013
-
RHardtraxxer
- 130 posts member since 2014
- last seen Feb 2024
Die kicks 
-
DHardtraxxer
- 107 posts member since 2014
- last seen Jul 2015
Lmao 
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
DJ Jeroen Post ft. Bibi Breijman - Magical Ride (MOONPITCH006)
Label: Moonpitch Recordzs
WEB release: 08/08/2014
Tracks:
Magical Ride
Samples:
View on YouTube
Bron: http://moonpitch.webnode.nl/news/new-re ... pitch006-/

Label: Moonpitch Recordzs
WEB release: 08/08/2014
Tracks:
Magical Ride
Samples:
View on YouTube
Bron: http://moonpitch.webnode.nl/news/new-re ... pitch006-/

-
MHardtraxx Veteran
- 14191 posts member since 2013
-
PHardtraxx Veteran
- 5056 posts member since 2013
- last seen 11 hours ago
Royal S. Grappig dat die ook nog bij moonpitch records wordt gereleased. Want die kick pitcht zo hoog als de maanThaBomba. wrote:Maar even serieus. Wie zal de ghost producer zijn? Zulke kwaliteit zet je niet uit het niets neer.
Enige lekkere aan dit is Bibi. Nee, wat een troep dit. Maar kijk hier niet eens meer van op, dat stadium zijn we al lang voorbij. Meer van dit plz, laat ze allemaal maar komen. Die bubbel kan me niet snel genoeg kapot.
Hoe lang wacht je nu al op dat die bubbel kapot gaatwootum wrote:Enige lekkere aan dit is Bibi. Nee, wat een troep dit. Maar kijk hier niet eens meer van op, dat stadium zijn we al lang voorbij. Meer van dit plz, laat ze allemaal maar komen. Die bubbel kan me niet snel genoeg kapot.
De hardstylescene is te groot om kapot te gaan. face it. Elk jaar komt er zoiets als dit voorbij. In 2012 Year Of Summer, in 2013 Yellow Claw en nu dit... elk jaar wordt hetzelfde gezegd, elk jaar blijkt het achteraf alleen een storm in een glas water.
Hardstyle is geen hype meer, hardstyle is een muziekstijl die intussen wereldwijd door een heel groot publiek (en grote platenmaatschappijen) serieus genomen wordt, en niet zoals hardcore en jump destijds hooguit door een paar gekkies. Daar gaan ook deze ellendige nummers niks aan veranderen.
-
H
Ik heb dit maar even in het "andere muziek" gedeelte gezet 
Waarom?Fekete wrote:Ik heb dit maar even in het "andere muziek" gedeelte gezet
kudo's voor de dj die dit in ze setje gooit

-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
"Sinds kort heeft hij samen met Bibi Breijman, ook wel bekend van programma’s als Oh Oh Cherso en Echte meisjes op zoek naar zichzelf, een single uitgebracht.
Magical Ride is een commerciele hardstyle single die je doet terug denken aan de tijd van toen met een aanstekelijke beat die de voetjes van de vloer zal krijgen!"
http://timelessagency.nl/artiesten/jero ... i-breijman
Ik ga niet meer woorden gebruiken.
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Voetjes van de vloer JABBADABBADOEEEEE
Ik snap niet waarom Yellow Claw hier genoemd word? Die 'proberen' toch geen hardstyle te maken zoals deze mafkees..
Strikt volgens de regels moet het naar DJ Corner wegens nog geen release.Fekete wrote:Ik heb dit maar even in het "andere muziek" gedeelte gezet
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Producers corner dan toch? Maar preciesTiMOTHYb wrote:Strikt volgens de regels moet het naar DJ Corner wegens nog geen release.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Ze is wel lekker.
ook de enige reden om te kijkeJVDM wrote:Ze is wel lekker.
Wat?!Onze gepitchste tracks worden uitgebracht onder het genre ''Pitchstyle'', of het genre ''Horstcore''.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Hype gemist?XtD wrote:Wat?!Onze gepitchste tracks worden uitgebracht onder het genre ''Pitchstyle'', of het genre ''Horstcore''.![]()
-
PHardtraxxer
- 305 posts member since 2014
- last seen Feb 2016