Past zo op Moonpitch
Active topics in Andere muziek
Moderators
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Pitch
Past zo op Moonpitch
Past zo op Moonpitch
Ik dank Bibi voor het niet ondraaglijk maken van de afgelopen 3 minuten..
Stuiterbal bij de microfoon, HQ opnemen en TADAA: een kick!
Verder dit:
THArdstyler wrote:Ik dank Bibi voor het niet ondraaglijk maken van de afgelopen 3 minuten..
-
MHardtraxx Veteran
- 14191 posts member since 2013
THArdstyler wrote:Ik dank Bibi voor het niet ondraaglijk maken van de afgelopen 3 minuten..
-
PHardtraxx Veteran
- 5056 posts member since 2013
- last seen 11 hours ago
Hahahaha hardstyle toch? Die kick kan menig hardstyle producer nog wat van leren. KING KING KING KING.
Dit is wel best triest. En Bibi probeert geil te dansen maar kan ze ook niet echt. Maar zeker vermakelijk dit
Dit is wel best triest. En Bibi probeert geil te dansen maar kan ze ook niet echt. Maar zeker vermakelijk dit
Al het andere kritiek is gepast maar hier ben ik het toch niet mee eens hoorPipa wrote:En Bibi probeert geil te dansen maar kan ze ook niet echt.
-
PHardtraxx Veteran
- 5056 posts member since 2013
- last seen 11 hours ago
Ze ziet er goed uit. Maar ze kan niet echt geil dansen hahaJordi wrote:Al het andere kritiek is gepast maar hier ben ik het toch niet mee eens hoorPipa wrote:En Bibi probeert geil te dansen maar kan ze ook niet echt.
Haha is dat Bibi "oh oh Cherso" Bibi?
vrienden mogen haar Kaboutertjuh noemen toch?
heerlijke plaat, hij snapt het wel. goeie kick ook
heerlijke plaat, hij snapt het wel. goeie kick ook
Ja dat is zeRickzel wrote:Haha is dat Bibi "oh oh Cherso" Bibi?
-
CHardtraxx Addict
- 1375 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
Ow wat is dit slecht
Hele clip en track slaat nergens op! Als hij dit als hardstyle wil laten overkomen mag ie zich schamen dat ie met dit komt aanzetten! Die Bibi is net zo'n flop toen ze dachten dat die plofkip sterretje kon draaien en produceren
En inderdaad die Bibi geil dansen? Hell no
volgens mij als je haar live laat zingen, zie je na dat nummer niemand meer staan! of alleen mensen die staan te staren
met een blik van Just Shoot Me In The F*cking Head!!
Ahum! kort om 1000x niks
Hele clip en track slaat nergens op! Als hij dit als hardstyle wil laten overkomen mag ie zich schamen dat ie met dit komt aanzetten! Die Bibi is net zo'n flop toen ze dachten dat die plofkip sterretje kon draaien en produceren
Ahum! kort om 1000x niks
Goed verhaal. Lekker weinig smileys ook.
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Hardstylboy #2 onderhand met die smileys. :')Jordi wrote:Goed verhaal. Lekker weinig smileys ook.
Kun je nie maken manQlown wrote:Hardstylboy #2 onderhand met die smileys. :')Jordi wrote:Goed verhaal. Lekker weinig smileys ook.
-
S
Als ik dit soort namen zie staan dan hou ik altijd al rekening met het ergste, met in mijn gedachte EZG- rellen in de hel. En dan valt dit nog best wel mee
-
DHardtraxxer
- 643 posts member since 2012
- last seen 17 days ago
Las gisteravond al wat opmerkingen bij dit nummer op facebook.. ik kon wel janken pfff 
Laat die Jeroen Post het nou maar bij slechte tv houden.
En als Bibi d'r mond hield was het nog beter. Autotune overal.
En -10000 voor het slechte proberen na te maken van menig oudere Tiesto/Armin Van Buuren clips.
En als Bibi d'r mond hield was het nog beter. Autotune overal.
En -10000 voor het slechte proberen na te maken van menig oudere Tiesto/Armin Van Buuren clips.
Lach maar, dit kan makkelijk mee in een setje van pak hem beet Da Tweekaz oid.
Dan overschat je deze track toch flink.Raven wrote:Lach maar, dit kan makkelijk mee in een setje van pak hem beet Da Tweekaz oid.
Heb vele malen slechter gehoord.