Die Husman produceert wel lekkere plaatjes zeg!Broken Balance wrote:Die laatste heeft wel wat maar die andere drie klinken voor mij bijna identiek.
Heerlijk die nieuwe Mainstage Release
View on YouTube
Related topics
- View the latest post: [ELECTRO & PROGRESSIVE HOUSE] Mr. Solis - Mixxed Up #36
- View the latest post: [ELECTRO & PROGRESSIVE HOUSE] Mr. Solis - Mixxed Up #35
- View the latest post: [House/Electro/Techhouse]Clubbin'- House Yearmix 2008
- View the latest post: Leon Artez - Color Outside The Lines (Cross-over Genre Mix) (House/Tech-House/Deep House/Techno/Trance)
- View the latest post: [Progressive House] Inclusive. presented by VAIMH (Latest: 001)
Active topics in Andere muziek
Moderators
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 10 days ago
ff een vraagje tussendoor.
Welke dj's hebben eigenlijk al een artiesten album gemaakt;
Enkele namen waarvan ik het weet zijn: SHM, David guetta, Afroajck en Avicii
Kunnen mensen mij toevallig verder helpen met meerdere namen?
Alvast bedankt
Alvast bedankt
-
PHardtraxx Addict
- 1880 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Tiesto daar komt overigens ook een nieuw album van binnenkort. Er komt ook album van hardwell en Nicky romero aan.
Swedish House Mafia kun je daar vanaf schrappen, die hebben alleen een compilatie album gemaakt.douwe141 wrote:ff een vraagje tussendoor.
Alvast bedankt
Steve Angello, Dirty South, Axwell, Hard Rock Sofa, Steve Aoki, Dada Life, Swanky Tunes, AN21 & Max Vangeli en Laidback Luke weet ik zo even. Waarvan sommigen wat ouder zijn.
Aankomende albums zijn nog een van Steve Angello en Steve Aoki en een album van Knife Party
Linkje met de te verwachten albums van 2014 (voornamelijk house) http://www.dancingastronaut.com/2014/05 ... bums-2014/
View on YouTube
Vette sjit
Vette sjit
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Kent iemand dit nummer? https://www.facebook.com/photo.php?v=65 ... =2&theater
Gehoord op Dancetour bij W&W
inhoud is niet beschikbaartijntjuh120 wrote:Kent iemand dit nummer? https://www.facebook.com/photo.php?v=65 ... =2&theater
Facebook Knife Party
Album update: 9 of 12 tracks confirmed, 5 in the "maybe" pile, 5 in the "ideas" stage. 2 weeks til mastering. The album will be titled "Abandon Ship". Coming to a whatever near you, whenever we finish it. Good day

Album update: 9 of 12 tracks confirmed, 5 in the "maybe" pile, 5 in the "ideas" stage. 2 weeks til mastering. The album will be titled "Abandon Ship". Coming to a whatever near you, whenever we finish it. Good day
-
PHardtraxx Addict
- last seen Jun 2026
House heeft tegenwoordig ook meestal geen inhoudAniThing wrote:inhoud is niet beschikbaartijntjuh120 wrote:Kent iemand dit nummer? https://www.facebook.com/photo.php?v=65 ... =2&theater
Vrijdag komt album van tiesto.
Er komt ook album van axwell & Ingrosso aan.
Phase 2 wrote:House heeft tegenwoordig ook meestal geen inhoudAniThing wrote:inhoud is niet beschikbaartijntjuh120 wrote:Kent iemand dit nummer? https://www.facebook.com/photo.php?v=65 ... =2&theater
Vrijdag komt album van tiesto.
Er komt ook album van axwell & Ingrosso aan.
haha zo denk jij over house...zo denk ik over HS
Dan hoop ik dat je de Garrix, Afrojack, DMVLM house bedoelt, die heeft inderdaad na 2 jaar hetzelfde trucje geen inhoud meer.
-
PHardtraxx Addict
- last seen Jun 2026
Gewoon het grootste gedeelte van de huidige house scene. Het is allemaal 1 sound die iedereen doet. Er zit geen gevoel meer in de tracks vind ik. Maar goed gelukkig hebben we tranceBroken Balance wrote:Dan hoop ik dat je de Garrix, Afrojack, DMVLM house bedoelt, die heeft inderdaad na 2 jaar hetzelfde trucje geen inhoud meer.
Ach met een beetje zoeken vind je de goeie house nog wel. We hebben gelukkig Zweden nog.Phase 2 wrote:Gewoon het grootste gedeelte van de huidige house scene. Het is allemaal 1 sound die iedereen doet. Er zit geen gevoel meer in de tracks vind ik. Maar goed gelukkig hebben we tranceBroken Balance wrote:Dan hoop ik dat je de Garrix, Afrojack, DMVLM house bedoelt, die heeft inderdaad na 2 jaar hetzelfde trucje geen inhoud meer.
dat is de pure festival mainstage house ja, er zit zat goeds bij. neem een merk en kremont, dallask, jewelz & scott
de meeste mensen die een hekel aan house hebben komen niet verder dan de top40 houseteupie wrote:dat is de pure festival mainstage house ja, er zit zat goeds bij. neem een merk en kremont, dallask, jewelz & scott
Spinnin en alles wat er onder valt (Doorn/Wall), Protocol en Revealed worden mij veel te commercieel. Dim Mak komt bijna alleen maar zooi uit. Mainstage Music is meer voor overgestapte trance artiesten die met de simpelste nummers aan komen zetten.
Als ik kwaliteit en variatie wil ga ik wel naar Axtone, Cr2, MixMash, So Much Dada of Size.
Als ik kwaliteit en variatie wil ga ik wel naar Axtone, Cr2, MixMash, So Much Dada of Size.
Zo denk ik over beideAniThing wrote:haha zo denk jij over house...zo denk ik over HSPhase 2 wrote:House heeft tegenwoordig ook meestal geen inhoud
Hier heb je toch nog even drie House nummers die ik echt te vet gaaf vind (die ik heel misschien al eerder een keer gepost heb maarja), die als het goed is allemaal gratis uitgebracht zijn ook nog eens:
View on SoundCloud
View on YouTube
View on YouTube
(Op 20% Cooler moet je even Googlen, en Harlem Shake remix download is in description.)
Daarnaast blijven classics zoals Beautiful People en House Music van Benny Benassi bij mij grote favorieten. Heb nog wel een paar meer maar hier hou ik het nu even bij.
Ben zelf weer eens bezig geweest met een nieuwe house track
Zijn er trouwens nog meer mensen hier die house produceren?
dan kan ik nog feedback geven !
View on SoundCloud
Zijn er trouwens nog meer mensen hier die house produceren?
View on SoundCloud
View on YouTube
Lekker
Lekker
-
BHardtraxx Newbie
- 26 posts member since 2013
- last seen Oct 2015
Is er ook en soort 'hardtraxx' forum maar dan voor house?
-
BHardtraxx Newbie
- 46 posts member since 2012
- last seen Nov 2014
Ik heb het nog niet kunnen vinden, maar zou wel erg relax zijn.
Een forum met topics op basis van releases, net zoals op HT.
Een forum met topics op basis van releases, net zoals op HT.
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 10 days ago