Ja zag het ook, omdat Blasterjaxx om 8 uur boeking heeft bij Dancetour Dordrecht, dan maar afsluiten bij Afrojack b2b Garrix denk iktommetjeuh wrote:Blasterjaxx door wildstylez vervangen op kingsland las ik net (status is wel weer wegg), hoe vreselijk schandalig
Related topics
- View the latest post: [ELECTRO & PROGRESSIVE HOUSE] Mr. Solis - Mixxed Up #36
- View the latest post: [ELECTRO & PROGRESSIVE HOUSE] Mr. Solis - Mixxed Up #35
- View the latest post: [House/Electro/Techhouse]Clubbin'- House Yearmix 2008
- View the latest post: Leon Artez - Color Outside The Lines (Cross-over Genre Mix) (House/Tech-House/Deep House/Techno/Trance)
- View the latest post: [Progressive House] Inclusive. presented by VAIMH (Latest: 001)
Active topics in Andere muziek
Moderators
Blasterjaxx komt alsnog gelukkigchas1n wrote:Ja zag het ook, omdat Blasterjaxx om 8 uur boeking heeft bij Dancetour Dordrecht, dan maar afsluiten bij Afrojack b2b Garrix denk iktommetjeuh wrote:Blasterjaxx door wildstylez vervangen op kingsland las ik net (status is wel weer wegg), hoe vreselijk schandalig
Iemand nou enig idee of het binnen of buiten is? Het zou buiten zijn maar als het weer tegen zat dan gaat het naar binnen, kan er alleen helemaal niets over vinden.
Wat was dat Kingsland organisatorisch een flop zeg, ongelooflijk.
Eens, je was al een uur kwijt om 1x naar de bar te gaan, bij de muntjeskassa moest die kerel 3x tellen om me alsnog het verkeerde aantal muntjes te geven en bij de wc moest je drangen om uberhaupt binnen te komenchas1n wrote:Wat was dat Kingsland organisatorisch een flop zeg, ongelooflijk.
muzikaal gezien vond ik het wel heerlijk
Inderdaad, doe het daarom ook niet nog een keer.chas1n wrote:Wat was dat Kingsland organisatorisch een flop zeg, ongelooflijk.
Wel enorm gezellige dag gehad, weer was echt top, geluid dikke prima waar we stonden (main achter in, naast de linker boxentoren)
Kings of Ace stage helemaal niet druk.
Lekkerste set Sunnery James & Ryan Mexicano
Jammer dat de zakjes M kristallen je om de oren vlogen, snap niet dat dat nodig is op zo'n dag
-
PHardtraxx Addict
- 1880 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Als Sj&RM de beste set was dan ben ik blij dat ik er niet wasErikZ wrote:Inderdaad, doe het daarom ook niet nog een keer.chas1n wrote:Wat was dat Kingsland organisatorisch een flop zeg, ongelooflijk.
Wel enorm gezellige dag gehad, weer was echt top, geluid dikke prima waar we stonden (main achter in, naast de linker boxentoren)
Kings of Ace stage helemaal niet druk.
Lekkerste set Sunnery James & Ryan Mexicano, om half 8 weg gegaan en dat half uurtje Wildstylez was stiekem best wel ff lekker voor de verandering
![]()
Jammer dat de zakjes M kristallen je om de oren vlogen, snap niet dat dat nodig is op zo'n dag
Maar heb je toch geen last van als andere wat gebruiken?
-
JHardtraxx Addict
- 1528 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
Waar kan ik 'm downloaden? Dan komt ie in mijn volgende episode van Mixxed Up! 
@Rob_Swire
We're probably going to release another Pendulum album some time next year.
@Rob_Swire
There will be a KP album before that also. Probably should have mentioned that first.
http://s153.photobucket.com/user/kats_p ... 1.jpg.html
Knife Party Album dit jaar
Ooh KILLEM!
@Rob_Swire
There will be a KP album before that also. Probably should have mentioned that first.
Ooh KILLEM!
Broken Balance wrote:@Rob_Swire
@Rob_Swire
Ooh KILLEM!
vind er echt niks aanSolis wrote:Het Afrojack album is fijn.
AniThing wrote:vind er echt niks aanSolis wrote:Het Afrojack album is fijn.
View on YouTube
Godver wat kan deze man geniaal zingen. Heerlijk nummer ook. De producer van het nummer is Chris Lake trouwens.
Deze > Remix ook trouwens. Die klinkt een stuk leger.
Godver wat kan deze man geniaal zingen. Heerlijk nummer ook. De producer van het nummer is Chris Lake trouwens.
Deze > Remix ook trouwens. Die klinkt een stuk leger.
Laatst draaide The Magician deze, kon de titel niet achterhalen: Wat een lekkere zomerplaat is dit zeg
View on YouTube
EDIT:
Lol zie hem hierboven staan oeps
Dan maar dit rustige house nummertje
View on SoundCloud
View on YouTube
EDIT:
Lol zie hem hierboven staan oeps
Dan maar dit rustige house nummertje
View on SoundCloud
Valt meer onder (deep/future)house maar ach.
LEKKERE PLAAT GODNONDEJU!
View on SoundCloud
Ook al in twee episodes van Mixxed Deep een track van ze gedraaid, talentjes hoor!
LEKKERE PLAAT GODNONDEJU!
View on SoundCloud
Ook al in twee episodes van Mixxed Deep een track van ze gedraaid, talentjes hoor!
Die laatste heeft wel wat maar die andere drie klinken voor mij bijna identiek.
Heerlijk die nieuwe Mainstage Release
View on YouTube
Deze is ook lekker
View on YouTube
En de nieuwe van Paris Blohm, die 2e build-up en climax zijn geniaal
View on YouTube
Heerlijk die nieuwe Mainstage Release
View on YouTube
Deze is ook lekker
View on YouTube
En de nieuwe van Paris Blohm, die 2e build-up en climax zijn geniaal
View on YouTube