wat is dan de reden wat carnaval zo 'leuk' maakt
en kom aub niet aanzetten met 'ja de gezelligheid'
ik zou zeggen kom het een keer uitproberenThe Anim0l wrote:wat is dan de reden wat carnaval zo 'leuk' maakt
je kan het toch ook wel vertellen?RobertV wrote:ik zou zeggen kom het een keer uitproberenThe Anim0l wrote:wat is dan de reden wat carnaval zo 'leuk' maakt
Het is een combinatie van factoren, zoals bij zoveel dingen. Ten eerste heerst er eigenlijk altijd een gezellige sfeer met carnaval. Daarnaast is het voor veel mensen een reden om een keer uit hun schulp te kruipen en er ook een gezellige tijd van te maken, waardoor je met andere mensen in aanraking komt dan normaal. Ten derde is het gewoon een vette traditie.The Anim0l wrote:wat is dan de reden wat carnaval zo 'leuk' maakt
Het is hetzelfde als. Wat is de reden wat een waarom jij naar een hardstyle feest gaat?The Anim0l wrote:wat is dan de reden wat carnaval zo 'leuk' maakt
ja issoZenda wrote:Het is een combinatie van factoren, zoals bij zoveel dingen. Ten eerste heerst er eigenlijk altijd een gezellige sfeer met carnaval. Daarnaast is het voor veel mensen een reden om een keer uit hun schulp te kruipen en er ook een gezellige tijd van te maken, waardoor je met andere mensen in aanraking komt dan normaal. Ten derde is het gewoon een vette traditie.The Anim0l wrote:wat is dan de reden wat carnaval zo 'leuk' maakt
Maar ja, het is maar net waar je van houdt. Ik vind niet dat je aan anderen moet opdringen om ook carnaval te vieren. Ieder zijn ding
voor de muziekdennis wrote:Het is hetzelfde als. Wat is de reden wat een waarom jij naar een hardstyle feest gaat?The Anim0l wrote:wat is dan de reden wat carnaval zo 'leuk' maakt
Haha echt niet, hier hebben we discotheken op wieltjesThe Anim0l wrote:mja want je nu opnoemt kan je ook wekelijks in een discotheek doen....
Niet iedereen, wel veel. Hardstyle is gewoon populair hier in de omgevingThe Anim0l wrote:
voor de muziek![]()
en je kan mij niet wijsmaken dat iedereen die naar carnaval gaat erheen gaat voor de geweldige muziek :')
ja maar dat heeft niks met carnaval te maken, dat is gewoon in de loop der jaren erbij gekomenstefaneke wrote:Haha echt niet, hier hebben we discotheken op wieltjesThe Anim0l wrote:mja want je nu opnoemt kan je ook wekelijks in een discotheek doen.....
Niet iedereen, wel veel. Hardstyle is gewoon populair hier in de omgevingThe Anim0l wrote:
voor de muziek![]()
en je kan mij niet wijsmaken dat iedereen die naar carnaval gaat erheen gaat voor de geweldige muziek :').
dePipoMadre wrote:Het leuke aan Carnaval is dat iedereen voor een paar dagen gelijk is. Even geen verschil tussen bazen en werknemers, maar gewoon met zijn allen Carnaval vieren. Dat is volgens mij het speciale aan Carnaval. Omdat iedereen verkleed is, wordt dit nog eens versterkt.
Als jij zo naief bent, dat je denkt dat iedereen gelijk isThe Anim0l wrote:dePipoMadre wrote:Het leuke aan Carnaval is dat iedereen voor een paar dagen gelijk is. Even geen verschil tussen bazen en werknemers, maar gewoon met zijn allen Carnaval vieren. Dat is volgens mij het speciale aan Carnaval. Omdat iedereen verkleed is, wordt dit nog eens versterkt.
hoort iedereen niet gewoon standaard gelijk aan elkaar te zijn?
of is daar tegenwoordig een feest voor nodig
Ja daar heb ik het ook niet zo mee. Een keertje is leuk maar dan houd het al snel op.The Anim0l wrote:heb t over die walgelijke mislukte soort van grappige zinloze nederlandse kutmuziek
En dit ga je dan in Overijssel vieren?Henk-Jan wrote:Ik moet er dit jaar ook aan geloven
Heb me er 2 jaar onderuit weten te praten, maar helaas kom ik er niet meer mee weg.
Nee, sta wel open voor nieuwe dingenben heel erg benieuwd wat er zo mooi aan carnaval is.
Klopt idd voor geen ene meterAlmighty wrote:En dit ga je dan in Overijssel vieren?Henk-Jan wrote:Ik moet er dit jaar ook aan geloven
Heb me er 2 jaar onderuit weten te praten, maar helaas kom ik er niet meer mee weg.
Nee, sta wel open voor nieuwe dingenben heel erg benieuwd wat er zo mooi aan carnaval is.
Raw is een januari, carnaflap in februariHenk-Jan wrote:Dat sowieso niet
Één keer XXlarararator in de maand is voldoende.
Gaat het nog?Almighty wrote:Raw is een januari, carnaflap in februariHenk-Jan wrote:Dat sowieso niet
Één keer XXlarararator in de maand is voldoende.![]()
![]()
![]()
![]()
FAILFAILFIALFAILFIALFSFKL;RSR;OJ;
Spoiler
snap wat je bedoelt hoor, henkjananas