ik woon zelf in limburg en heb een hekel aan kutnaval

D
last seen Jan 2012
1 postssince 2012
Van alle Limburgse accenten is dit toch wel een van de kutstewrote:JAJAJAJAAAAA DAAR ISSTTIEE DDANAAANANANANAN!!
De KNOTERBEHREN
MET
AON DE REES!
View on YouTube
HAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
noord limburg =)wrote:Van alle Limburgse accenten is dit toch wel een van de kutstewrote:JAJAJAJAAAAA DAAR ISSTTIEE DDANAAANANANANAN!!
De KNOTERBEHREN
MET
AON DE REES!
View on YouTube
HAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een pot nat dat Limburgswrote:
noord limburg =)
Last edited by dennis on , edited 1 time in total.
A
Heb je hiervoor een account aangemaakt?wrote:JAJAJAJAAAAA DAAR ISSTTIEE DDANAAANANANANAN!!
De KNOTERBEHREN
MET
AON DE REES!
View on YouTube
HAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
D
Hardtraxxer
last seen Jun 2012
405 postssince 2011
B
Hardtraxx Addict
last seen May 2022
1,372 postssince 2011
View on YouTube SASSENDONK!! 
K
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2023
1,848 postssince 2011
Dit jaar weer carnaval vieren in Den Bosch!
Heb er echt zin in!
Even 2 voorbeelden van muziek die je hier wel langs hoort komen:
View on YouTube
View on YouTube
Ik weet ook wel dat dit zeker geen voice of Holland is ofzo maar dat maakt tijdens carnaval allemaal niet uit. Lekker mee blèren met Brabantse boutmuziek die ik maar een keer per jaar leuk vind om te horen haha
, en de gezelligheid natuurlijk!
Even 2 voorbeelden van muziek die je hier wel langs hoort komen:
View on YouTube
View on YouTube
Ik weet ook wel dat dit zeker geen voice of Holland is ofzo maar dat maakt tijdens carnaval allemaal niet uit. Lekker mee blèren met Brabantse boutmuziek die ik maar een keer per jaar leuk vind om te horen haha
M
last seen Feb 2012
1 postssince 2012
Welkom op Hardtraxx! U heeft speciaal hiervoor een account aangemaakt?wrote:Pak het soft aan en eindig hard
denk dat hardtraxx best hoog staat bij google als je carnavalsmuziek 2012 intikt ofzo
allemaal mensen die hun carnavalshit komen promoten..
S
Hardtraxxer
last seen Apr 2017
689 postssince 2009
Iemand die nog een nummer heeft mbt friet, frikandellen en andere snackbar materialen? Ik heb al een waslijst, maar een nummertje extra komt goed uit. Hoeft niet per se betrekking te hebben op carnaval
S
3ewrote:denk dat hardtraxx best hoog staat bij google als je carnavalsmuziek 2012 intikt ofzoallemaal mensen die hun carnavalshit komen promoten..
S
Hardtraxxer
last seen Apr 2017
689 postssince 2009
Ja die heb ik al! Ben een dikke mix aan het maken met alleen maar dat soort nummers. Echt gruwelijk. Dit nummer is echt masterlijk xD Smeert ze dan maar, in oe haarwrote:View on YouTube
A
Goatte gij es een broodje smère, mej aaj en mej juinwrote:Ja die heb ik al! Ben een dikke mix aan het maken met alleen maar dat soort nummers. Echt gruwelijk. Dit nummer is echt masterlijk xD Smeert ze dan maar, in oe haarwrote:View on YouTube
Pff.. Carnavallen in Oetelkutwrote:Dit jaar weer carnaval vieren in Den Bosch!Heb er echt zin in!
Zonde nummer 1 hier bij ons in 't dorp
En in welk gat leef jij dan?wrote:Hier in het gat waar ik leef is het het hele jaar dood tot carnaval.
K
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2023
1,848 postssince 2011
Hey hey hey!wrote:Pff.. Carnavallen in Oetelkutwrote:Dit jaar weer carnaval vieren in Den Bosch!Heb er echt zin in!
![]()
Zonde nummer 1 hier bij ons in 't dorp
Rosmalenwrote:Hey hey hey!wrote:Pff.. Carnavallen in Oetelkutwrote:Dit jaar weer carnaval vieren in Den Bosch!Heb er echt zin in!
![]()
Zonde nummer 1 hier bij ons in 't dorp. Welk dorp kom je eigenlijk vandaan dan?
Ik zie net dat ik een spelfoutje gemaakt hebwrote:View on YouTube