Active topics in Andere muziek
Moderators
ik woon zelf in limburg en heb een hekel aan kutnaval

-
D
- 1 posts member since 2012
- last seen Jan 2012
Van alle Limburgse accenten is dit toch wel een van de kutstedeKnoterbehren wrote:JAJAJAJAAAAA DAAR ISSTTIEE DDANAAANANANANAN!!
De KNOTERBEHREN
MET
AON DE REES!
View on YouTube
HAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
noord limburg =)Squid wrote:Van alle Limburgse accenten is dit toch wel een van de kutstedeKnoterbehren wrote:JAJAJAJAAAAA DAAR ISSTTIEE DDANAAANANANANAN!!
De KNOTERBEHREN
MET
AON DE REES!
View on YouTube
HAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een pot nat dat LimburgsDonkey controller wrote:
noord limburg =)
Last edited by dennis on 02 Feb 2012 21:51, edited 1 time in total.
-
A
Heb je hiervoor een account aangemaakt?deKnoterbehren wrote:JAJAJAJAAAAA DAAR ISSTTIEE DDANAAANANANANAN!!
De KNOTERBEHREN
MET
AON DE REES!
View on YouTube
HAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-
DHardtraxxer
- 405 posts member since 2011
- last seen Jun 2012
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
View on YouTube SASSENDONK!! 
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Dit jaar weer carnaval vieren in Den Bosch!
Heb er echt zin in!
Even 2 voorbeelden van muziek die je hier wel langs hoort komen:
View on YouTube
View on YouTube
Ik weet ook wel dat dit zeker geen voice of Holland is ofzo maar dat maakt tijdens carnaval allemaal niet uit. Lekker mee blèren met Brabantse boutmuziek die ik maar een keer per jaar leuk vind om te horen haha
, en de gezelligheid natuurlijk!
Even 2 voorbeelden van muziek die je hier wel langs hoort komen:
View on YouTube
View on YouTube
Ik weet ook wel dat dit zeker geen voice of Holland is ofzo maar dat maakt tijdens carnaval allemaal niet uit. Lekker mee blèren met Brabantse boutmuziek die ik maar een keer per jaar leuk vind om te horen haha
-
M
- 1 posts member since 2012
- last seen Feb 2012
Welkom op Hardtraxx! U heeft speciaal hiervoor een account aangemaakt?MrMaartinho wrote:Pak het soft aan en eindig hard
denk dat hardtraxx best hoog staat bij google als je carnavalsmuziek 2012 intikt ofzo
allemaal mensen die hun carnavalshit komen promoten..
-
SHardtraxxer
- 689 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
Iemand die nog een nummer heeft mbt friet, frikandellen en andere snackbar materialen? Ik heb al een waslijst, maar een nummertje extra komt goed uit. Hoeft niet per se betrekking te hebben op carnaval
-
S
3eRobertV wrote:denk dat hardtraxx best hoog staat bij google als je carnavalsmuziek 2012 intikt ofzoallemaal mensen die hun carnavalshit komen promoten..
-
SHardtraxxer
- 689 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
Ja die heb ik al! Ben een dikke mix aan het maken met alleen maar dat soort nummers. Echt gruwelijk. Dit nummer is echt masterlijk xD Smeert ze dan maar, in oe haarRobertV wrote:View on YouTube
-
A
Goatte gij es een broodje smère, mej aaj en mej juinStinkjanus wrote:Ja die heb ik al! Ben een dikke mix aan het maken met alleen maar dat soort nummers. Echt gruwelijk. Dit nummer is echt masterlijk xD Smeert ze dan maar, in oe haarRobertV wrote:View on YouTube
Pff.. Carnavallen in OetelkutKwisniks wrote:Dit jaar weer carnaval vieren in Den Bosch!Heb er echt zin in!
Zonde nummer 1 hier bij ons in 't dorp
En in welk gat leef jij dan?Cruelty wrote:Hier in het gat waar ik leef is het het hele jaar dood tot carnaval.
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Hey hey hey!STAN- wrote:Pff.. Carnavallen in OetelkutKwisniks wrote:Dit jaar weer carnaval vieren in Den Bosch!Heb er echt zin in!
![]()
Zonde nummer 1 hier bij ons in 't dorp
RosmalenKwisniks wrote:Hey hey hey!STAN- wrote:Pff.. Carnavallen in OetelkutKwisniks wrote:Dit jaar weer carnaval vieren in Den Bosch!Heb er echt zin in!
![]()
Zonde nummer 1 hier bij ons in 't dorp. Welk dorp kom je eigenlijk vandaan dan?
Ik zie net dat ik een spelfoutje gemaakt hebstefaneke wrote:View on YouTube