Deze werd wel het meest bij ons afgespeeld, die Hello remix ook
Volgende week carnaval/halfvasten in Angerlo
!
View on YouTube
Volgende week carnaval/halfvasten in Angerlo
View on YouTube
idd werk je zolang aan een wagen om met iets mooi te rijden, ik vind het persoonlijk de leukste week van het jaar met al je vrienden feesten en zuipenMarkos wrote: On topic: Het is gewoon een leuk feest om jezelf 6 dagen te laten gaan en daarnaast heb je 6 maanden met een groep aan een wagen gewerkt en die combinatie is gewoon schitterend!
Zie hier waarom:HARDSTYLE_XD_tbse wrote:idd werk je zolang aan een wagen om met iets mooi te rijden, ik vind het persoonlijk de leukste week van het jaar met al je vrienden feesten en zuipenMarkos wrote: On topic: Het is gewoon een leuk feest om jezelf 6 dagen te laten gaan en daarnaast heb je 6 maanden met een groep aan een wagen gewerkt en die combinatie is gewoon schitterend!![]()
ik ben er toch bijna heel het jaar mee bezig.

dankuMarkos wrote:Ziet er goed uit!
Probeer al een tijdje een grotere foto up te loaden, maar het wil niet baten.
edit: Lukt echt niet dan maar zo: http://img163.imageshack.us/f/img0004zdf.jpg/

Het werkt precies hetzelfde, maar op zover ik kan zien op die foto's is het gaas wat gebruikt is fijner.Almighty wrote:Bij ons bouwen ze weer heel anders, met actuele thema's en geen pur en die troep
7e van de 22 dus ben er blij mee! Top 5 was dit jaar bij ons echt ziek!HARDSTYLE_XD_tbse wrote:Markos wrote: ook mooi die van julie![]()
welke plaats hadden julie?
Die Flinstones vind ik persoonlijk mooier, die wie 1e werd zou bij ons niet hoog eindigen als ik 'm zo zieAlmighty wrote:Bij ons bouwen ze weer heel anders, met actuele thema's en geen pur en die troep:
deze waren 2e, 50 Jaar Flintstones
En deze waren 1e:
wij maken de hoofden met isimo en dan papier, en de lijven is eerst in vorm met betonijzer en dan tape en mouche en dan papierDJ ShaG wrote:WOW! D-ruz en HARDSTYLE_XD_tbse, jullie bouwen wel echt mooi!! is met dat schuim of niet?? )
dat is idd veel werk jaHARDSTYLE_XD_tbse wrote:wij maken de hoofden met isimo en dan papier, en de lijven is eerst in vorm met betonijzer en dan tape en mouche en dan papierDJ ShaG wrote:WOW! D-ruz en HARDSTYLE_XD_tbse, jullie bouwen wel echt mooi!! is met dat schuim of niet?? )veel werk maar met een vereniging van +- 100 man en een 25 tal bouwers bijna elke dag raakt dat wel af
DJ ShaG wrote:dat is idd veel werk jawat is isimo dan? is dat van dat spul dat ook in bedmatrassen zit of zoiets?? woon jij vlakbij of in prinsenbeek ofzo want daar bouwen ze ook dat stijltje...
jahRobertV wrote:Dat is toch gewoon piepschuim of ben ik nou scheel?