Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 23:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben zelf totaal niet opgevoed in een carnavalsfeer dus heb er ook vrij weinig mee. Vind het wel mooi hoe die mensen hier naartoe leven en elke maand netjes sparen om alles uit te geven in deze tijd van het jaar. Ohja de muziek dan.. vreselijk echt een drama net als het verkleed gebeuren, maarja zoals ik al zei ben het niet gewend, dus neem het me niet kwalijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
Ik ben zelf totaal niet opgevoed in een carnavalsfeer dus heb er ook vrij weinig mee. Vind het wel mooi hoe die mensen hier naartoe leven en elke maand netjes sparen om alles uit te geven in deze tijd van het jaar. Ohja de muziek dan.. vreselijk echt een drama net als het verkleed gebeuren, maarja zoals ik al zei ben het niet gewend, dus neem het me niet kwalijk.


hier nog 1 ,maar gun die mensen hun feestje wel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2011 09:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

djpatt schreef:
Oxbow schreef:
Ik ben zelf totaal niet opgevoed in een carnavalsfeer dus heb er ook vrij weinig mee. Vind het wel mooi hoe die mensen hier naartoe leven en elke maand netjes sparen om alles uit te geven in deze tijd van het jaar. Ohja de muziek dan.. vreselijk echt een drama net als het verkleed gebeuren, maarja zoals ik al zei ben het niet gewend, dus neem het me niet kwalijk.


hier nog 1 ,maar gun die mensen hun feestje wel ;)

Helemaal mee eens. Beetje verplicht lollig doen. Niets leuks aan. Mja als er mensen zijn die het geweldig vinden moeten ze het zelf weten. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2011 13:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RobertV schreef:
Markos schreef:
Ach, hij viert het niet of komt van boven de rivieren.

Carnaval :beer:

als je nog nooit carnaval hebt gevierd moet je idd niet gaan liggen zeiken..


Ik kom zeker van boven de rivieren maar dat doet er tegenwoordig nog weinig toe volgens mij, paar km hier vandaan vieren ze het ook alsof hun leven er van afhangt :P .

Ik vind carnaval gewoon niks, die hele opzet niet. Iets in mij is gewoon faliekant tegen carnaval, zelf zou ik mezelf niet snel in de hysterie mee zien doen ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2011 21:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Carnaval kan me gestolen worden en het ergste is nog ben in die week jarig -.- :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 15:48 
 
Hardtraxx Veteran

Carnaval! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 19:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
djpatt schreef:
Oxbow schreef:
Ik ben zelf totaal niet opgevoed in een carnavalsfeer dus heb er ook vrij weinig mee. Vind het wel mooi hoe die mensen hier naartoe leven en elke maand netjes sparen om alles uit te geven in deze tijd van het jaar. Ohja de muziek dan.. vreselijk echt een drama net als het verkleed gebeuren, maarja zoals ik al zei ben het niet gewend, dus neem het me niet kwalijk.


hier nog 1 ,maar gun die mensen hun feestje wel ;)

Helemaal mee eens. Beetje verplicht lollig doen. Niets leuks aan. Mja als er mensen zijn die het geweldig vinden moeten ze het zelf weten. :P

eeehm Nee en Nee! Muziek, beetje waar.. maar als je zat bent ik het leuk, én de meeste tijd van carnaval sta ik bij de stampwagens dus weinig carnavalsmuziek... Dan, verplicht leuk doen?? doe jij ook verplicht leuk dan als jij op een feestje bent?? Het is gewoon leuk als alle mensen verkleed en lekker gek doen en 24/4 zat zijn.. maar om dat te snappen moet je daar zelf bij zijn dus hebben jullie niet veel recht van spreken om dat zo te zeggen.. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

net alsof wij niet weten wat carnaval is, is het een verboden feest wat alleen liefhebbers kennen of mogen vieren ofzo ??

als wij het gewoon niks vinden dan mag dat toch ?? , of wou je beweren dat we het opeens geweldig vinden als we er wel een keer bij zijn ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 20:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker



blijft epic :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dit weekend lekker carnaval vieren :beer:
en zondag in albergen geweest en hoorde heel veel happy hardcore hardstyle dus viel wel mee van de carnaval muziek :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 21:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

djpatt schreef:
net alsof wij niet weten wat carnaval is, is het een verboden feest wat alleen liefhebbers kennen of mogen vieren ofzo ??

als wij het gewoon niks vinden dan mag dat toch ?? , of wou je beweren dat we het opeens geweldig vinden als we er wel een keer bij zijn ?

ik zeg toch niet dat het een verboden feest of iets dergelijks is... Je moet het gewoon een keer meegemaakt hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 23:03 
 

BadToTheBone schreef:
Carnaval kan me gestolen worden en het ergste is nog ben in die week jarig -.- :')

hier deze jongen ook :yes:
op donderdag wel te verstaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 01:28 
 
Artiest

Zie de humor van carnaval niet in, vind het persoonlijk een feest voor voornamelijk de minder slimme mensen (verklaard waarom het zo populair is in het zuiden >.< ) maar goed, ieder z'n ding. Ik vind de liedjes overigens altijd tergend irritant :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 11:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Zie de humor van carnaval niet in, vind het persoonlijk een feest voor voornamelijk de minder slimme mensen (verklaard waarom het zo populair is in het zuiden >.< ) maar goed, ieder z'n ding. Ik vind de liedjes overigens altijd tergend irritant :(


Zucht.... vooral jezelf hoog in blijven schatten. Denk dat het zuiden (Brabant, Limburg) beter is af zonder de rest van Nederland qua economie, voedselproductie etc.

On topic: Het is gewoon een leuk feest om jezelf 6 dagen te laten gaan en daarnaast heb je 6 maanden met een groep aan een wagen gewerkt en die combinatie is gewoon schitterend!

Mijn morphsuit is binnen:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik zag ze in die pakken ook lopen op albergen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Zie de humor van carnaval niet in, vind het persoonlijk een feest voor voornamelijk de minder slimme mensen (verklaard waarom het zo populair is in het zuiden >.< ) maar goed, ieder z'n ding. Ik vind de liedjes overigens altijd tergend irritant :(

blijf jij maar mooi thuis dan carnaval is voor mij gewoon feest vieren bier drinken en wijven scoren :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 18:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Zie de humor van carnaval niet in, vind het persoonlijk een feest voor voornamelijk de minder slimme mensen (verklaard waarom het zo populair is in het zuiden >.< ) maar goed, ieder z'n ding. Ik vind de liedjes overigens altijd tergend irritant :(

Lekker wegblijven uit brabant dan...
@Markos wel een cool pakje! alleen wel koud ofnie?:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 19:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DJ ShaG schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Zie de humor van carnaval niet in, vind het persoonlijk een feest voor voornamelijk de minder slimme mensen (verklaard waarom het zo populair is in het zuiden >.< ) maar goed, ieder z'n ding. Ik vind de liedjes overigens altijd tergend irritant :(

Lekker wegblijven uit brabant dan...
@Markos wel een cool pakje! alleen wel koud ofnie?:P


Ja het is wel koud, maar doe buiten mooi een jas aan en doe er verder een zwembroek over aan omdat ik anders niks mee kan nemen en je het hele zakje kunt zien bungelen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 20:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Markos schreef:
DJ ShaG schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Zie de humor van carnaval niet in, vind het persoonlijk een feest voor voornamelijk de minder slimme mensen (verklaard waarom het zo populair is in het zuiden >.< ) maar goed, ieder z'n ding. Ik vind de liedjes overigens altijd tergend irritant :(

Lekker wegblijven uit brabant dan...
@Markos wel een cool pakje! alleen wel koud ofnie?:P


Ja het is wel koud, maar doe buiten mooi een jas aan en doe er verder een zwembroek over aan omdat ik anders niks mee kan nemen en je het hele zakje kunt zien bungelen :P

haha! klopt.. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 20:17 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Zie de humor van carnaval niet in, vind het persoonlijk een feest voor voornamelijk de minder slimme mensen (verklaard waarom het zo populair is in het zuiden >.< ) maar goed, ieder z'n ding. Ik vind de liedjes overigens altijd tergend irritant :(


Juist ja. Lekker weg blijven dan. Zielige reactie :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 21:24 
 

Sainen schreef:
Ik vind carnaval gewoon niks, die hele opzet niet. Iets in mij is gewoon faliekant tegen carnaval, zelf zou ik mezelf niet snel in de hysterie mee zien doen ;).

Heb ik dus ook, super leuk ook dat mijn vriendin helemaal Pro-carnaval is. 3 pakjes voor 3 dagen en 3 maandsalarissen die erin opgaan. Ze gaat ook een dag naar Cuijk ofzo. Nou leuk man, maar ik vind het helemaal niks. Morgenavond 1 avondje zuipen op een uitverkocht feest in de buurt, dan vind ik het genoeg geweest voor Carnaval dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2011 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Zie de humor van carnaval niet in, vind het persoonlijk een feest voor voornamelijk de minder slimme mensen (verklaard waarom het zo populair is in het zuiden >.< ) maar goed, ieder z'n ding. Ik vind de liedjes overigens altijd tergend irritant :(


Vind Wilders vast niet leuk dat je dit zegt. Als echte PVVer moet je toch wel beter weten xd

http://www.zie.nl/video/algemeen/Geert-Wilders-Ik-kan-helaas-geen-carnaval-meer-vieren/m1gz0hhf05sw
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2011 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2011 20:50 
 

Markos schreef:
DJ ShaG schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Zie de humor van carnaval niet in, vind het persoonlijk een feest voor voornamelijk de minder slimme mensen (verklaard waarom het zo populair is in het zuiden >.< ) maar goed, ieder z'n ding. Ik vind de liedjes overigens altijd tergend irritant :(

Lekker wegblijven uit brabant dan...
@Markos wel een cool pakje! alleen wel koud ofnie?:P


Ja het is wel koud, maar doe buiten mooi een jas aan en doe er verder een zwembroek over aan omdat ik anders niks mee kan nemen en je het hele zakje kunt zien bungelen :P


strakke heren leren string xD
of gewoon een strakke boxer onderaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 13:31 
 
Hardtraxx Veteran

Hier is het deze

Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek