Related topics
Active topics in Andere muziek
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010

die stem is zow vreselijk. is dit justin bieber met een pruik ?
-
RHardtraxx Veteran
waar gaat het tog heen met de muziek :')
Ze lieten vandaag zelfs n stukje op 538 horen.
ik zei al eerder: piemel in der bek
Kinderen voor kinderen moet dood voordat het hier zo uitloopt
13? Niet te zien. Zal je dus ook niet voelen...
De titel deed mijn vermoedens al prikkelen.
En ja hoor, i had it right :')
En ja hoor, i had it right :')
-
RHardtraxx Veteran
ze zingt 10x beter als ze is een keer in der kont is genomen door een dikke neger luldawasiknie wrote:13? Niet te zien. Zal je dus ook niet voelen...
Deze volg ik effe niet?Intervention wrote:Eminem - Loose Yourself
Denk dat hij denkt dat dit topic voor de beste track ever is.
Net toch maar de moeite genomen om dit nummer een keer te luisteren, en godverdomme wat slecht. Die stem is echt irritant op het hoogste niveau, monotoon kut geluid komt eruit. Meisjes versie van Justin Bieber dit.
Hahahaha!Markos wrote:Denk dat hij denkt dat dit topic voor de beste track ever is.
M'n moeder zei altijd: 'Je hebt mensen.... en je hebt potloden.' zeer toepasselijk hier!
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Zo'n schelle kut stem, als ze "Friday" zingt... ofja, schreeuwt is meer van toepassing hier, sterf ik een beetje van binnen. Na briljante mensen als Bach en Chopin, krijg je dit soort crap. Stop met zingen!!!!!!
Ze is niet eens knap... wtf is this shit
Ze is niet eens knap... wtf is this shit
wat ik me nu afvraag, hoe zou gordon of die andere jury ehm, die wat op Octo lijkt hierop zou reageren als dat mens auditie gaat doen bij 1 van die programma's 
-
RHardtraxx Veteran
ik snap ook egt niet welke platen maatschappij dit nou gaat lanceren?? ben je tog gek in je hoofd, je hoeft egt geen verstand te hebben van muziek om te snappen dat dit gewoon pure crap is...
en zelfs dat kind, ook al is ze 13/14/15/16 whatever the fuck.. die snapt tog zelf ook wel dat dit niet klopt? je hoeft daar volgens mij egt niet heel slim voor te zijn, of... zeg ik nou iets doms?
en die platen maatschappij heb er ook voor gezorgd dat dat kind nooit meer normaal over straat kan... maakt niet uit dat het egt een schijt kind is... als zij alleen al die comments onder der filmpje leest heb ze voor de rest van haar leven geen zelfvertrouwen meer, en dat vind ik eigenlijk tog niet kunnen van die platen maatschappij (ja ook al is het een kut kind) het is gewoon een ''stunt'' geweest waardoor dat kind nooit meer normaal over straat kan!
ik zeg het alleen maar.. ik zal er zelf waarschijnlijk ook gewoon mee blijven fucken maargoed....
en zelfs dat kind, ook al is ze 13/14/15/16 whatever the fuck.. die snapt tog zelf ook wel dat dit niet klopt? je hoeft daar volgens mij egt niet heel slim voor te zijn, of... zeg ik nou iets doms?
en die platen maatschappij heb er ook voor gezorgd dat dat kind nooit meer normaal over straat kan... maakt niet uit dat het egt een schijt kind is... als zij alleen al die comments onder der filmpje leest heb ze voor de rest van haar leven geen zelfvertrouwen meer, en dat vind ik eigenlijk tog niet kunnen van die platen maatschappij (ja ook al is het een kut kind) het is gewoon een ''stunt'' geweest waardoor dat kind nooit meer normaal over straat kan!
ik zeg het alleen maar.. ik zal er zelf waarschijnlijk ook gewoon mee blijven fucken maargoed....